Sunday, December 15, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου με λιακάδα αλλά με ψύχρα χειμωνιάτικη.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη με καθαρό τον Αττικό ουρανό, αλλά
με κρύο αρκετό τώρα το πρωινό. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής.
Έβγαλα έξω, στο φως του χειμωνιάτικου ήλιου και της μέρας τα καναρίνια και τα τακτοποίησα
στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό. Σκούπισα τα μπαλκόνια και τακτοποίησα τις γλάστρες,
συμμάζεψα το σπίτι, άνοιξα για λίγο τις τζαμόπορτες να μπει ο χειμωνιάτικος ήλιος και η μέρα
και έκλεισα στα γρήγορα γιατί έχει κρύο αρκετό τώρα το πρωινό που κάνω τις δουλειές του σπιτιού. Τακτοποίησα την κουζίνα, έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα κριτσίνια και ήπια το γάλα μου για
πρωινό. Δέκα η ώρα ήπια δυο γουλιές καφέ, άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ και διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και κάνω τώρα, έντεκα η ώρα, ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφη η σημερινή μέρα, χειμωνιάτικη με ήλιο αλλά με αρκετό κρύο.
Λίγο πριν τις δώδεκα ντύθηκα καλά και βγήκα για ψώνια Σαββατιάτικα. Από πεζοδρόμιο μεριά
του μεγάλου δρόμου πήγα μέχρι πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία. Τα καφέ και τα
μαγαζιά στο μεγάλο δρόμο σχεδόν άδεια. Στην πλατεία λίγος κόσμος, παρ όλο που η μέρα είναι
με ήλιο και μπονάτσα. Έκανα τι βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία και πήρα το Τραμ για να πάω
για λίγα ψώνια στον Βερόπουλο. Στο Τραμ πολύς κόσμος, με ψώνια στα χέρια. Σε λίγα λεπτά
πήγα στον Βερόπουλο που έχει στάση το Τραμ απέναντι. Κατέβηκα λίγο πριν τις μία, ψώνισα
αυτά που χρειαζόμουν και ξανά πήρα το Τραμ και γύρισα μέχρι την στάση της γειτονιάς μου.
Επιστροφή στο σπίτι, τακτοποίησα τα λίγα ψώνια που πήρα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους
έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα για το μεσημεριανό φαγητό. Ένα πιάτο
κοτόπουλο ψητό με πατάτες τηγανιτές , σαλάτα με τυρί και ένα αυγό, το ασπράδι μόνο, φρέσκο
ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα
την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα
και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα
μεσημεριανά πιατικά και τακτοποίησα την κουζίνα. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έβαλα τα καναρίνια
μέσα στο σπίτι για να περάσουν την βραδιά τους στην ησυχία και στην ζεστασιά του σπιτιού μέχρι
το πρωινό. Λίγο πριν τις επτά, άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα
μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Έριξα και μια ματιά, για ενημέρωση, στα αθλητικά που μεταδίδει το SPORT 24 Live. Σάββατο
σήμερα και Αθλητικά μέχρι αργά σε Ελλάδα και Ευρώπη. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έτοιμος
για να βγω, καλά ντυμένος, μια που είναι καλή η βραδιά, να πάω μια βόλτα μέχρι τους δικούς μου
για να δω. Λίγο μετά τις οκτώ πήγα στους δικούς μου, τους είδα, ήπια ένα καφέ, είπαμε τα
καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την βραδιά.
Επιστροφή σπίτι, έφτιαξα μια κούπα τσάι, έφαγα δυο κριτσίνια και μπήκα στο Ίντερνετ για ενημέρωση για τα αθλητικά της μέρας. Διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και κάνω τώρα
λίγο μετά τις έντεκα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι πέρασε η σημερινή
μέρα και η βραδιά, χωρίς προβλήματα. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό. Λίγο πριν
τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη που ξημερώνει Κυριακή....

No comments:

Post a Comment