Monday, December 9, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής με χειμωνιάτικο ήλιο και κρύο αρκετό από το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη, με ήλιο στον Αττικό ουρανό και κρύο αρκετό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου, για καλή ποιότητα ζωής. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του
ήλιου, ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού. Άνοιξα λίγο όλες τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι ο ήλιος και ο αέρας
ο πρωινός για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα το σπίτι και τα
μπαλκόνια, συμμάζεψα την κουζίνα, έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα κριτσίνια ήπια το γάλα μου και ένα
Ντεπόν και συνεχίζω το πρωινό στο σπίτι με τις πρωινές δουλειές. Δέκα η ώρα άνοιξα και μπήκα
στο Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου.
Έντεκα η ώρα και είμαι έτοιμος να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω. Με περιμένουν
για πρωινό καφέ και να μου δώσουν και φαγητό μεσημεριανό για το επόμενο διήμερο. Βγήκα και πήγα μέχρι τους δικούς μου. Με περίμεναν, κάθισα ήπια ένα καφέ μικρό, τα είπαμε τα καθημερινά
και στις 12 η ώρα επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την μέρα μου στη ζεστασιά του σπιτιού. Καλή
η σημερινή μέρα, με ήλιο χειμωνιάτικο και κρύο. Χρειάζεται καλό ντύσιμο. Έριξα μια ματιά στα
μηνύματα, στην επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Έβαλα από ένα
φύλλο μαρουλιού στα καναρίνια, που με περίμεναν και ετοίμασα φαγητό για το μεσημέρι. Ένα
πιάτο μακαρονάδα με παρμεζάνα από πάνω, κουνουπίδι σαλάτα με λίγο τυρί και ελιές, φρέσκο
ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά λίγο μετά τις δυο, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα
την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πριν πάω για ξεκούραση μεσημεριανή ήπια
ένα Ντεπόν. Ζεστό το σπίτι γιατί πριν λίγο άναψαν την θέρμανση. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου, παγωμένο το νερό της βρύσης, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά
και έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά. Μάζεψα την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα το
κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα, επικαιρότητα της καθημερινότητας, αθλητικά, μηνύματα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου. Σήμερα δεν έχει έξοδο βραδινή, Κυριακάτικη.
Θα κάτσω σπίτι να περάσω την βραδιά μου, στην ησυχία και στην ζεστασιά του σπιτιού. Σε λίγο
θα ανάψει και η θέρμανση του σπιτιού. Αν δεν...ανάβω τα κλιματιστικά και ζεσταίνεται το σπίτι
μια χαρά. Έτσι απλά. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ζέστανα νερό στο τσαγερό για να φτιάξω
μια κούπα τσάι. Όμορφα είναι και στο σπίτι, παρ όλο που είμαι μόνος μου. Την ξεπέρασα την
μοναξιά τόσα χρόνια, χωρίς κανένα πρόβλημα και δεν ενοχλώ κανέναν. Όλοι με προσέχουν όσο
ζω και συνεχίζω να ζω. Να μεγαλώνω και κανέναν να μην ενοχλώ. Είναι τελικά όμορφη η ζωή,
αν την αγαπάς και την προσέχεις, παρ όλα τα προβλήματα. Χαμόγελο χρειάζεται και αγάπη για
αυτό που κάνεις και συνεχίζεις να το κάνεις. Γελάω που τα γράφω όλα αυτά, γιατί είναι αληθινά
και πραγματικά. Όταν τα γράφω αισθάνομαι πιο καλά, απ ότι όταν τα λέω ψιθυριστά. Παρέα με
το ζεστό τσάι διαβάζω και παρακολουθώ τα αθλητικά και ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές. Σήμερα Κυριακή έχω να δω μέχρι αργά τα αθλητικά από την αθλητική Κυριακή.
Έτσι πέρασα την μέρα μου και την βραδιά μου σήμερα Κυριακή. Αύριο πάλι θα τα πούμε από
νωρίς το πρωινό. Πριν λίγο έβαλα μέσα στο σπίτι τα καναρίνια για να περάσουν την βραδιά τους
στην ζεστασιά και στην ησυχία του σπιτιού μέχρι το πρωί. Έξω έχει κρύο αρκετό και παγωνιά.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη....

No comments:

Post a Comment