Sunday, December 22, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου με χειμωνιάτικο ήλιο του Δεκέμβρη.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη με ήλιο, μπονάτσα και πρωινή παγωνιά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με ήλιο και πρωινή παγωνιά.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια, που με περίμεναν, στο απάνεμο μπαλκόνι και
τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Τους έβαλα από ένα φρέσκο τρυφερό κομμάτι μπρόκολο για
να τσιμπολογάν στην διάρκεια της μέρας. Σκούπισα , τακτοποίησα τα μπαλκόνια και τις γλάστρες
και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει ο ήλιος και ο αέρας του Δεκέμβρη στο σπίτι για ν αλλάξει την
ατμόσφαιρα του σπιτιού. Συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα που πάντα έχει την
πιο μεγάλη κίνηση μαζί με το γραφείο μου. Έφαγα από ένα κουραμπιέ και μελομακάρονο και ήπια
το γάλα μου για πρωινό, συν δυο γουλιές καφέ και συνέχισα τις πρωινές δουλειές του σπιτιού.
Άνοιξα το κομπιούτερ λίγο μετά τις δέκα, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφη
μέρα σήμερα, λίγο πριν τα Χριστούγεννα, μέρα για βόλτα και για ψώνια γιορτινά. Θα βγω και εγώ
για την βόλτα μου, να ρίξω μια ματιά στα καταστήματα και μπορεί να ψωνίσω κάτι τις γιορτινό.
Λίγο μετά της 12 βγήκα να πάω την βόλτα μου μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά, λόγω Σαββατιάτικης λιακάδας. Πολύς κόσμος
στην πλατεία. Παντού γεμάτη. Τα καφέ τα μαγαζιά και η πλατεία. Όλοι κάτι ψωνίζουν για το σπίτι
και τις γιορτές. Όμορφη η μέρα, όμορφη και η χειμωνιάτικη γιορτινή πλατεία. Όλο τραπεζάκια
έχει γεμίσει η πλατεία γύρω γύρω με μικροπωλητές που κοιτάν να πουλήσουν την πραμάτεια τους.
Πολύ όμορφα στην γιορτινή πλατεία. Έκανα την βόλτα μου ανάμεσα στην πολυκοσμία, ψώνισα
κάτι λίγα από τον Βενέτη και το παραδοσιακό στην Ομήρου και επέστρεψα σπίτι για φαγητό
μεσημεριανό. Η ώρα πήγε λίγο πριν τις δυο. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και τους έβαλα από
ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού. Ετοίμασα ένα πιάτο γιουβέτσι κριθαράκι με παρμεζάνα τριμμένη
από πάνω, σαλάτα με τυρί και ένα αυγό βραστό το ασπράδι μονάχα, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα
για μεσημεριανή ξεκούραση. Όμορφα πέρασε και το σημερινό πρωινό. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ
άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Επτά η ώρα ντύθηκα για να βγω να
πάω μια βόλτα πλατεία που είναι όμορφη η Σαββατιάτικη βραδιά. Έβαλα μέσα στο σπίτι στη θέση
τους τα καναρίνια για να περάσουν την βραδιά τους στην ζέστη του σπιτιού και βγήκα για πλατεία.
Από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα πλατεία, αρκετός κόσμος από και προς πλατεία.
Τα καφέ και τα μαγαζιά στον μεγάλο δρόμο με λίγο κόσμο. Στην πλατεία κόσμος αρκετός κάνει
την βόλτα του η κάθεται σε κάποιο καφέ, μέσα όμως γιατί έξω όσο περνά η ώρα έχει ψύχρα.
Έκανα την βόλτα μου, πήρα ένα καφέ καπουτσίνο από τον Βενέτη, έριξα μια ματιά στις βιτρίνες
των καταστημάτων και λίγο πριν τις οκτώ επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Οκτώ
η ώρα ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και παρέα με τον καφέ μου μπήκα στο Ίντερνετ και συνεχίζω
την ενημέρωση των σελίδων και το διάβασμα τις αθλητικής επικαιρότητας. Εννιά η ώρα και κάθισα
να δω τα νέα στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Λίγο μετά τις δέκα τέλος τηλεόραση. Έφαγα ένα γιαούρτι
αγελαδινό με μέλι. Πήρα τον καφέ μου τον καπουτσίνο και μπήκα στο Ίντερνετ διάβασα μηνύματα
επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου. Έτσι πέρασα την μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι
θα τα ξαναπούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα
του Δεκέμβρη του Χειμώνα.....

No comments:

Post a Comment