Saturday, December 28, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής με συννεφιά και βροχή ποτιστική από το πρωί.
Καλή ανατολή, χωρίς ήλιο από το πρωί, στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη, με νοτιά, συννεφιά
και βροχή, χωρίς κρύο. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα
δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό
διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Βρέχει συνεχώς και είναι σκοτεινά λόγω της συννεφιάς. Ήπια τα
χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι για να περάσουν την μέρα τους που σήμερα
είναι συννεφιασμένη και βροχερή. Συμμάζεψα λίγο το σπίτι και τα μπαλκόνια, τακτοποίησα την
κουζίνα και ετοίμασα ότι χρειάζεται για το σημερινό μαγείρεμα. Το μενού έχει σήμερα, βραστό
με λαχανικά εποχής. Τα είχα όλα έτοιμα από χθες. Το μόνο που έκανα, τα έκοψα, τα έπλυνα όλα
για να είναι έτοιμα για το μαγείρεμα. Αρχή βράσιμο το κρέας για τουλάχιστον μιάμιση ώρα και κατόπιν βγάλσιμο το κρέας και στο ζωμό βράσιμο τα λαχανικά. Στο τέλος βράσιμο όλα μαζί και έτοιμο το βραστό που ταιριάζει με την χειμωνιάτικη μέρα. Λίγο πριν τις έντεκα έβαλα τα λαχανικά
για βράσιμο σε σιγανή φωτιά. Δώδεκα η ώρα όλα είναι έτοιμα και υπέροχο το βραστό. Λίγο μετά
τις δώδεκα, ντύθηκα κατάλληλα, πήρα την ομπρέλα μου και πετάχτηκα μέχρι το φαρμακείο για
να πάρω τα φάρμακα για τον πρώτο μήνα του καινούργιου χρόνου. Βρέχει συνεχώς, σιγά, σιγά.
Ευτυχώς δεν έχει κρύο γιατί είναι νοτιάς ο καιρός, εδώ στη Νέα Σμύρνη. Πήρα τα φάρμακα και με
την ομπρέλα στο χέρι επέστρεψα σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά. Τακτοποίησα τα φάρμακα στην θέση
τους, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρούλι και δυο η ώρα
ετοίμασα για να φάω, ένα πιάτο βραστό με λαχανικά εποχής, ένα μεζέ πατάτες με κρέας ψητό που
είχα από χθες, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Βρέχει σιγά σιγά χωρίς
διακοπές. Συννεφιά γενική στον Αττικό ουρανό, με νοτιά τον καιρό γι αυτό δεν έχει κρύο αρκετό.
Ήπια δυο γουλιές καφέ, άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα
διάβασα την επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Έξη και μισή έπλυνα τα
πιατικά τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και συνεχίζω το απόγευμα μου στο σπίτι.
Επτά η ώρα έβαλα μέσα στο σπίτι τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους στη ζέστη και στην
ησυχία του σπιτιού μέχρι το πρωινό και συνεχίζω με γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων μου.
Βρέχει σιγά σιγά χωρίς διακοπές. Ντύθηκα πήρα την ομπρέλα μου και βγήκα να πάω μέχρι το
φαρμακείο για να πάρω, φάρμακα που μου έφεραν το απόγευμα γιατί δεν τα είχαν το πρωί. Τα πήρα
στα γρήγορα και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την βραδιά μου. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα και έγραψα λίγο για
ενημέρωση των σελίδων μου. Σήμερα δεν θα βγω καθόλου, γιατί βρέχει, έστω και λίγο συνεχώς.
Θα κάτσω σπίτι να περάσω την βραδιά μου στην ζεστασιά και στην ησυχία του σπιτιού. Εννιά
η ώρα και κάθισα να δω την επικαιρότητα και τον καιρό στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Λίγο μετά
τις δέκα έφτιαξα μια κούπα τσάι με μέλι και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω την βραδιά μου.
Άκουσα, έγραψα, μουσική τραγούδια και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασα την
μέρα και την βραδιά. Αύριο θα τα πούμε και πάλι από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη με χιόνια και βροχή......

No comments:

Post a Comment