Saturday, December 21, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Παρασκευής με χειμωνιάτικο ήλιο και μπονάτσα, κρύο αρκετό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη, μια ανάσα από τα Χριστούγεννα, με ήλιο
και κρύο αρκετό τώρα το πρωινό. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια, που με περίμεναν, στο φως του ήλιου και της
μέρας και τα τακτοποίησα, όπως κάθε πρωινό στο απάνεμο μπαλκόνι. Όμορφη μέρα σήμερα
χειμωνιάτικη, αλλά με κρύο αρκετό τώρα το πρωινό. Χρειάζεται προσοχή και καλό ντύσιμο. Άσε
που κυκλοφορεί και ίωση και όλοι πίνουν αντιβίωση. Άνοιξα τις τζαμόπορτες όλες να μπει στο
σπίτι ο ήλιος και ο αέρας του Δεκέμβρη για αλλαγή της ατμόσφαιρας του σπιτιού. Αυτό χρειάζεται
καθημερινά έστω και για λίγο χρόνο. Τακτοποίησα το σπίτι, έκλεισα τις τζαμόπορτες, συμμάζεψα
την κουζίνα, έφαγα λίγα κριτσίνια και ήπια τα γάλα μου για πρωινό. Έβαλα στα καναρίνια από ένα κομμάτι μπρόκολο τρυφερό για να τσιμπολογάν και συνέχισα το πρωινό. Δέκα η ώρα άνοιξα το
κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έβαλα να βράσω 6 αυγά, σφιχτά, για να έχω
όλη την βδομάδα και συνεχίζω τη μέρα μου στο σπίτι με γράψιμο για ενημέρωση των σελίδων μου.
Λίγο μετά τις δέκα τέλειωσα με το βράσιμο των αυγών και συνεχίζω το πρωινό στο σπίτι μέχρι
ο ήλιος να ζεστάνει την ατμόσφαιρα. Καλή η μέρα η σημερινή, χειμερινή με ήλιο αλλά έχει κρύο.
Λίγο μετά τις έντεκα ντύθηκα κατάλληλα και βγήκα να πάω μέχρι τον Βερόπουλο για να ψωνίσω
κάτι λίγα που χρειάζομαι και να κάνω και την βόλτα μου. Από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα μέχρι τον Βερόπουλο, βλέποντας τις βιτρίνες των καταστημάτων που είναι όμορφα
στολισμένες, γιορτινά. Ψώνισα αυτά που ήθελα και τέλειωσα στα γρήγορα γιατί δεν είχε κόσμο.
Με τα ψώνια στο χέρι και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα προς το σπίτι. Στην επιστροφή πήρα
από το βιβλιοπωλείο μας, δυο Ημερολόγια της καινούργιας χρονιάς, για ν αλλάξω του παλιού χρόνου. Ένα κρεμαστό για την κουζίνα και ένα επιτραπέζιο για το γραφείο μου. Επέστρεψα σπίτι
άφησα τα ψώνια και βγήκα να πάω την βόλτα μου μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία. Τα μαγαζιά όμως και τα καφέ σχεδόν
άδεια. Στην πλατεία αρκετός κόσμος κάνει την βόλτα του και τα ψώνια του. Αγόρασα ένα πακέτο
από 10 εισιτήρια του Τραμ, έκανα την βόλτα μου στην πλατεία που ήταν όμορφα με την λιακάδα
την χειμωνιάτικη, πέρασα από τον Βενέτη και ψώνισα λίγο ψωμί που μόλις το είχε βγάλει και κάτι
λίγα για το μεσημεριανό φαγητό και περνώντας από το παραδοσιακό στην Ομήρου, ψώνισα δυο
πακέτα με παξιμάδια του λαδιού και επέστρεψα στο σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά για το φαγητό το
μεσημεριανό. Δύο η ώρα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό
μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο πατάτες φούρνου με κοτόπουλο ψητό, το τελευταίο,
σαλάτα με τυρί και ένα αυγό βραστό, το ασπράδι μόνο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα
μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Σκοτείνιασε κανονικά από νωρίς το απόγευμα. Ξάστερος
ο ουρανός, με κρύο αρκετό και παγωνιά. Έπλυνα τα πιατικά και τακτοποίησα την κουζίνα και το
σπίτι. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την
επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών πίνοντας τον καφέ μου και
ακούγοντας μουσική και τραγούδια. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και ντύθηκα καλά
να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου να δω. Όμορφη η βραδιά, αλλά έχει κρύο αρκετό. Χειμώνας
ξαστεριά και παγωνιά. Πήγα στους δικούς μου, κάθισα, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την βραδιά. Η ξαδέλφη μου που
μένει ακριβώς δίπλα μου έδωσε, μελομακάρονα και κουραμπιέδες που έφτιαξε σήμερα. Επιστροφή
σπίτι, είδα τα νέα και τον καιρό στον ΣΚΑΪ και έφτιαξα μια κούπα τσάι με ένα κουτάλι μέλι για να
πιω. Έτσι πέρασα την σημερινή μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη.....

No comments:

Post a Comment