Wednesday, December 11, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......




Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης με ήλιο χειμωνιάτικο χωρίς κρύο πολύ από το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη με χειμωνιάτικο καιρό και ήλιο.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και έριξα μια ματιά στα καναρίνια που τα έχω μέσα στο σπίτι και με περίμεναν. Τα έβγαλα έξω στο φως της μέρας και του ήλιου και τα
τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό στο απάνεμο μπαλκόνι που έχει ήλιο αρκετό. Έριξα από λίγο νερό
σε όλες τις γλάστρες, δεν χρειάζονται πολύ γιατί είναι χειμώνας. Σκούπισα και συμμάζεψα τα μπαλκόνια. Άνοιξα για λίγο τις τζαμόπορτες να μπει ο ήλιος και η μέρα στο σπίτι και ν αλλάξει
η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Συμμάζεψα το σπίτι και έκλεισα τις τζαμόπορτες. Έφαγα ένα ακτινίδιο,
λίγα κριτσίνια και ήπια το γάλα μου για πρωινό. Ήπια ένα Ντεπόν, δυο γουλιές καφέ , ένα ποτήρι
νερό και συνέχισα το πρωινό μου στο σπίτι. Ντύθηκα καλά, πήρα το Τραμ, λίγο μετά τις δέκα και πήγα μέχρι το Euromedica διαγνωστικό κέντρο να κλείσω ραντεβού για να κάνω μια αξονική άνω
κάτω κοιλίας που μου έγραψε ο γιατρός μου, ο παθολόγος. Έκλεισα το ραντεβού για αύριο στις 12
το μεσημέρι και έφυγα. Πήρα το Τραμ και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω τη μέρα μου. Ήπια δυο
γουλιές καφέ, άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα
και ενημέρωσα τις σελίδες μου. Λίγο μετά τις δώδεκα ντύθηκα καλά και από πεζοδρόμιο μεριά
πήγα μέχρι πλατεία την βόλτα μου, μια που έχει όμορφη χειμωνιάτικη μέρα με ήλιο. Αρκετός κόσμος από και προς την πλατεία. Κάνει τα ψώνια του και πίνει τον καφέ του στα πολύ όμορφα
καφέ τις πλατείας. Λίγος κόσμος κάθεται στην πλατεία γιατί έχει κρύο. Έκανα την βόλτα μου,
ψώνισα από τον Βασιλόπουλο λίγα που χρειαζόμουν, πέρασα από τον Βενέτη έριξα μια ματιά.
Ψώνισα λίγα κριτσίνια, και λίγες πατάτες φούρνου για το μεσημεριανό φαγητό, πέρασα από το
παραδοσιακό στην ομήρου, πήρα λίγο ανθότυρο για τις επόμενες μέρες και επέστρεψα σπίτι για
το μεσημεριανό φαγητό. Όμορφη η βόλτα, πρωινό μεσημεριανή, με λιακάδα και μπονάτσα. Ετοίμασα ένα πιάτο σουτζουκάκια, που είχα από χθες, με πατάτες φούρνου, σαλάτα κουνουπίδι
με τυρί και ένα αυγό, το ασπράδι μόνο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί βαρελίσιο. Έφαγα
μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά ,έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού
τρυφερό στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, δυο γουλιές Ελληνικό καφέ και άνοιξα
το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ για να συνεχίσω το απόγευμα μου. Ο καιρός όσο περνάει η ώρα
κρυώνει. Χειμώνας έρχεται από τον Βορρά, κρύο και χιόνια στα ορεινά. Καλά είναι στο σπίτι με
αυτό τον καιρό. Ζεστασιά, ησυχία, τσάι παρέα με διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων
μου. Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα στο σπίτι τα καναρίνια, στην ησυχία και στη ζεστασιά για να
περάσουν και αυτά την βραδιά τους μέχρι το πρωινό. Λίγο πριν τις οκτώ, ήπια τα χάπια μου τα
βραδινά, ντύθηκα καλά και βγήκα για να πάω για λίγο να δω τους δικούς μου. Πήγα κάθισα λίγο
μέχρι μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ ζεστό, είπαμε τα καθημερινά τους χαιρέτησα και στα γρήγορα
επέστρεψα σπίτι γιατί άρχισε να ψιχαλίζει και να κάνει κρύο πιο πολύ. Επιστροφή σπίτι, έκανα μια
κούπα τσάι και κάθισα να δω τα τελευταία νέα και τον καιρό στον ΣΚΑΪ. Τέλειωσα λίγο μετά τις
δέκα και μπήκα στο Ίντερνετ και παρακολουθώ τα αθλητικά της βραδιάς, Τσάμπιονς Λιγκ. Έτσι
πέρασα την μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό. Λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη, με κρύο αρκετό και χιόνια στα ορεινά......   

No comments:

Post a Comment