Wednesday, December 25, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό με τα Χριστουγεννιάτικα κάλαντα από τις παιδικές φωνές
Καλά Χριστούγεννα σε όλους με αγάπη και κατανόηση για όλους.
Καλή ανατολή στην παραμονή των Χριστουγέννων με συννεφιασμένο ουρανό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ παρέα με τα κάλαντα των Χριστουγέννων
από τις παιδικές φωνές. Όμορφη μέρα η σημερινή παραμονή Χριστουγέννων, γέμισε ο τόπος από
τις όμορφες παιδικές φωνές. Μου θυμίζουν τα παιδικά μου χρόνια. Όμορφα χρόνια. Καλή είναι
η σημερινή μέρα, μόνο που είναι συννεφιασμένος ο Αττικός ουρανός. Έστειλα σχεδόν σε όλους
ευχές για τα Χριστούγεννα μέσω των μηνυμάτων και στους άλλους μέσω face. Ντύθηκα καλά
και βγήκα για ευχές σε όλους τους γνωστούς εδώ στην γειτονιά. Στην επιστροφή για το σπίτι
ψώνισα λίγα που ήθελα από το μανάβικο της γειτονιάς για να έχω να φτιάξω βραστό με λαχανικά
εποχής την επομένη των Χριστουγέννων. Επέστρεψα σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια και έτοιμος για
να πάω προς πλατεία την πρωινή μου βόλτα από πεζοδρόμιο μεριά. Βγήκα και από πεζοδρόμιο
μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Πολύς κόσμος και κυρίως παιδιά με τρίγωνα στο χέρι για τα κάλαντα.
Πολύς κόσμος στην πλατεία, κάνει την βόλτα του, τα ψώνια του, στην πλατεία και στην Ομήρου.
Έκανα την βόλτα μου πήγα στον Βασιλόπουλο που ήταν γεμάτος από κόσμο που έκανε τα ψώνια
τις τελευταίας στιγμής, ψώνισα κάτι λίγα που ήθελα για το διήμερο, πέρασα από τον Βενέτη, είπα
χρόνια πολλά σε όλους και πέρασα από το παραδοσιακό στην Ομήρου, πήρα λίγο ανθότυρο, είπα
τα χρόνια πολλά και επέστρεψα σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά για το μεσημεριανό φαγητό. Στην
επιστροφή για το σπίτι πέρασα από το καφέ της γειτονιάς που είναι στο μεγάλο δρόμο και πήρα
ένα καπουτσίνο διπλό για να έχω το απόγευμα να πιω. Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα ένα
πιάτο γιουβέτσι κριθαράκι με παρμεζάνα, σαλάτα με τυρί και ένα αυγό βραστό το ασπράδι μόνο,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα χάπια μου
τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Έξη η ώρα.
Έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα
πιατικά και συμμάζεψα την κουζίνα. Ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα το κομπιούτερ. Μπήκα στο
Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και κάνω ενημέρωση των
σελίδων των καθημερινών. Επτά η ώρα έβαλα μέσα στο σπίτι τα καναρίνια, στη θέση τους, να
περάσουν την βραδιά τους στην ζεστασιά και στην ησυχία του σπιτιού, μέχρι το πρωινό. Ήπια
λίγες γουλιές καφέ και συνεχίζω την βραδιά στο σπίτι με διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση των
σελίδων μου. Παραμονή Χριστουγέννων σήμερα του 2013 με συννεφιά χωρίς πολύ κρύο. Σήμερα
δεν θα βγω το βράδυ. Θα κάτσω σπίτι που είναι ήσυχα και ζεστά παρέα με γράψιμο, διάβασμα
και άκουσμα τραγουδιών και μουσικής από τις μουσικές σελίδες. οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Παρέα με τον καφέ μου, καπουτσίνο, άνοιξα την Τηλεόραση να δω την επικαιρότητα της μέρας.
Είδα την επικαιρότητα και τον καιρό στον ΣΚΑΪ και λίγο μετά τις δέκα μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα
μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά της παραμονής των Χριστουγέννων. Αύριο πάλι θα τα πούμε
από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη
που είναι η μέρα των Χριστουγέννων. Χριστούγεννα σε όλο τον κόσμο......
Η γέννηση του Χριστού μας......


No comments:

Post a Comment