Thursday, December 12, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....




Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης, χειμωνιάτικο, με ήλιο, παγωνιά και κρύο αρκετό από
νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη με χιόνια στα ορεινά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου. Με το νερό της βρύσης να είναι παγωμένο και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα
ζωής και έβγαλα έξω, στο φως της μέρας και του ήλιου, τα καναρίνια για να περάσουν την μέρα
τους, παρ όλο που έχει κρύο αρκετό έξω. Όλα τα πλάσματα τα έχει προικίσει η φύσης να μπορούν
να επιβιώνουν και στις πιο δύσκολες συνθήκες. Έτσι και τα καναρίνια. Δεν παύουν όμως να είναι
ψυχούλες σαν και μας και να κρυώνουν. Έχουν τον τρόπο όμως να προστατεύονται, μόνα τους.
Τα τακτοποίησα, στο απάνεμο μπαλκόνι, όπως κάθε πρωινό, σκούπισα τα μπαλκόνια, συμμάζεψα
τις γλάστρες και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού. Συμμάζεψα όλο το σπίτι και τακτοποίησα την
κουζίνα, που πάντα γίνεται η μεγάλη λάτρα του σπιτιού. Έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα κριτσίνια
για πρωινό και συνέχισα στο σπίτι για πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα λίγο πριν τις
δέκα το κομπιούτερ μου, μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και κάνω
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφα είναι στο σπίτι και ζεστά, γιατί άναψε
η θέρμανση από νωρίς το πρωινό. Έξω έχει κρύο αρκετό. Έχει χιονίσει στα ορεινά. Κατά τις 11
θα βγω για να πάω για αξονική άνω και κάτω κοιλίας. Τι να κάνω, πρέπει να την κάνω. Ευτυχώς
είναι κοντά μου με το Τραμ. Όλα καλά θα πάνε. Έχω ραντεβού στις 12. λίγο μετά τις έντεκα
βγήκα καλά ντυμένος, πήρα το Τραμ και σε λίγα λεπτά πήγα για την αξονική άνω και κάτω κοιλίας.
Λίγο μετά τις 12 άρχισα και σε μισή ώρα τέλειωσα. Αύριο θα είναι έτοιμη για να την πάρω. Πήρα
πάλι το Τραμ και επέστρεψα σπίτι. Στην επιστροφή σταμάτησα στον Βερόπουλο και ψώνισα
κάτι λίγα που ήθελα και με το Τραμ επέστρεψα στη στάση που είναι το σπίτι μου. Λίγο μετά τις
μία ήμουν σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φίλο
τρυφερό μαρούλι και ετοίμασα για το μεσημεριανό φαγητό. Ένα πιάτο ψητό κοτόπουλο με πατάτες
φούρνου, που τα ψώνισα σήμερα από τον Βερόπουλο. Σαλάτα κουνουπίδι με λίγο τυρί, φρέσκο
ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ βαρελίσιο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα χάπια μου
τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή, μέχρι τις πέντε.
Γιατί έχω στις επτά ραντεβού με τον ουρολόγο μου που είναι στη Νέα Ιωνία. Πηγαίνω κάθε τρεις
μήνες, σταθερά και με βλέπει και κάνω και την ένεση για τον καρκίνο στον προστάτη. Έτσι μηδένισα το PSA σιγά σιγά και ελέγχω τον καρκίνο να μην κάνει μετάσταση. Μέχρι τώρα όλα πάνε
καλά, με την πρόληψη που ακολουθώ, για τον καρκίνο στον προστάτη και στον λάρυγγα.
Προσέχω και παρακολουθώ, προληπτικά, τον καρκίνο για καλή ποιότητα ζωής. Πέντε η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ετοιμάστηκα για να πάω στον γιατρό. Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, δυο γουλιές καφέ, ντύθηκα καλά και βγήκα, πήρα το Τραμ από τη στάση της
γειτονιάς μου, μετά το Μετρό μέχρι την στάση Αττικής, μετά τον ΗΣΑΠ μέχρι την Νέα Ιωνία. Πήγα στον γιατρό λίγο μετά τις επτά, με είδε, μου έκανε την ένεση, εξέτασε τον προστάτη, νεφρά
και συκώτι και όλα καλά. Του χρόνου πάλι τον Μάρτιο, αν πάνε όλα καλά μέχρι τότε. Χαιρέτησα
τον γιατρό, μου έγραψε την καινούργια ένεση και φάρμακα για τον προστάτη και οκτώ η ώρα
πήρα τον ΗΣΑΠ, στην συνέχεια το Μετρό, μέχρι το Νέο Κόσμο και από εκεί το Τραμ μέχρι την
στάση της γειτονιάς μου. Εννιά η ώρα επέστρεψα σπίτι, ήπια τα χάπια μου τα βραδινά, έβαλα μέσα
στο σπίτι τα καναρίνια, να περάσουν την βραδιά τους, γιατί έξω έχει παγωνιά. Έφτιαξα μια κούπα
τσάι και κάθισα να περάσω την βραδιά μου στη ζεστασιά του σπιτιού. Σήμερα η θέρμανση άναψε
πρωί, μεσημέρι και βράδυ γιατί έχει κρύο πολύ. Άνοιξα το κομπιούτερ μου. Μπήκα στο Ίντερνετ
διάβασα μηνύματα, επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Λίγο πριν τις δέκα
παρακολούθησα τον αγώνα από το Τσάμπιονς Λιγκ Νάπολη – Άρσεναλ. Κέρδισε η Νάπολη 2-0.
Έτσι πέρασα την βραδιά μου στη ζεστασιά του σπιτιού. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το
πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη.....
Και αύριο θα έχει πολύ κρύο τουλάχιστον το πρωινό. Χρειάζεται προσοχή και καλό ντύσιμο !        

No comments:

Post a Comment