Thursday, December 5, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....




Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης με χειμωνιάτικο καιρό και κρύο αρκετό του Δεκέμβρη.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Χειμώνα με κρύο και χιόνια στα ορεινά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και έβγαλα έξω τα καναρίνια για να περάσουν την μέρα τους. Κρύο έχει έξω αρκετό, 8 βαθμούς δείχνει το θερμόμετρο. Το νερό της
βρύσης είναι παγωμένο. Χειμώνας πια και χρειάζεται προσοχή. Τακτοποίησα τα καναρίνια όπως
κάθε πρωινό, σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια, ντυμένος καλά γιατί έχει κρύο αρκετό και
χρειάζεται προσοχή για να μην κρυώσω. Συμμάζεψα το σπίτι και άνοιξα λίγο τις τζαμόπορτες, για
λίγο για αλλαγή τις ατμόσφαιρας του σπιτιού. Μέσα στο σπίτι είναι καλά, έχει 19 βαθμούς και είμαι και καλά ντυμένος. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα κριτσίνια και ήπια το
γάλα μου για πρωινό. Άνοιξα το κομπιούτερ λίγο μετά τις δέκα, μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα την
επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Σήμερα
είναι συννεφιασμένη μέρα με κρύο αρκετό. Πάντως πέρασε η κακοκαιρία, πάει προς την Ανατολή.
Δώδεκα η ώρα και έτοιμος να βγω να πάω μέχρι πλατεία για να ψωνίσω κάτι λίγα που χρειάζομαι
και να περάσω και από την λαϊκή να ρίξω μια ματιά. Έχει πάντως κρύο αρκετό ακόμα. Μόνο ο αέρας κόπασε τελείως. Ντύθηκα καλά, έβαλα και τον μάλλινο τον σκούφο μου και από πεζοδρόμιο
μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Πολύ λίγος κόσμος από και προς πλατεία. Η πλατεία άδεια για πρώτη
φορά. Όλα τα μαγαζιά, τα καφέ, τα καφέ τις πλατείας και ο Βασιλόπουλος όλα άδεια. Μπήκα ψώνισα στον Βασιλόπουλο της πλατείας και ήμουν σχεδόν μόνος στο ταμείο. Τέλειωσα στα γρήγορα, πέρασα από τον Βενέτη, άδειος και αυτός και επιστρέφοντας για το σπίτι πέρασα από
την λαϊκή αγορά που ήταν σχεδόν άδεια, ψώνισα ένα κουνουπίδι και ένα μπρόκολο για τα καναρίνια και επέστρεψα σπίτι στα γρήγορα για μεσημεριανό φαγητό. Λίγο μετά τις μία, έβαλα
από ένα φύλλο μαρουλιού στα καναρίνια και ετοίμασα για το μεσημεριανό φαγητό. Ένα πιάτο
μακαρόνια με μοσχάρι κρασάτο με μανιτάρια, κουνουπίδι σαλάτα με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και
ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά
τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση μέχρι λίγο πριν τις πέντε η ώρα,
το απόγευμα. Γιατί έχω ραντεβού με τον γιατρό μου να δει την εξέταση της αξονικής θώρακος
και να με δει για δεύτερη φορά, δυο χρόνια μετά την εγχείρηση στον λάρυγγα για τον καρκίνο.
Πήγα στον γιατρό λίγο μετά τις έξη, με είδε, είδε και την εξέταση και μου είπε ότι όλα είναι πολύ
καλά. Μπράβο. Τον ευχαρίστησα τον Χάρη, τον γιατρό μου και επέστρεψα σπίτι λίγο πριν τις οκτώ.
Όλα πήγαν καλά και εγώ καλύτερα, συνεχίζω την ζωή με καλή ποιότητα ζωής. Γιατί εδώ μιλάμε
για τον καρκίνο στον λάρυγγα, την εγχείρηση και τραχειοτομή. Μέχρι τώρα μετά την επέμβαση
που έγινε το καλοκαίρι του 2011 δεν έχει τίποτα παρουσιαστεί. Αυτό είναι και το ζητούμενο. Αλλά
πάντα υπάρχει και θα υπάρχει το αλλά με τον καρκίνο. Ενημέρωσα τους δικούς μου και τις σελίδες
μου και συνεχίζω την βραδιά στη ζέστη και στην ησυχία του σπιτιού. Ήπια τα βραδινά χάπια μου,
έφτιαξα ένα τσάι, γιατί έχω κρυώσει λίγο και περνάω ήσυχος την βραδιά μου στο σπίτι. Έβαλα τα
καναρίνια μέσα, στη ζεστασιά του σπιτιού για να περάσουν την βραδιά τους. Έξω έχει κρύο αρκετό. Έτσι πέρασα την σημερινή μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό
λίγο πριν τις οκτώ. Πάντως η κακοκαιρία πέρασε από την Αττική Γη.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη....    

No comments:

Post a Comment