Monday, December 30, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα...... καλό πρωινό Κυριακής της τελευταίας του Δεκέμβρη, με ήλιο και μπονάτσα.
Καλή ανατολή, στην τελευταία Κυριακή του Δεκέμβρη, που μας αποχαιρετά με λιακάδα Χειμωνιάτικη. Όμορφη μέρα η σημερινή Κυριακή, με λιακάδα, που αργότερα θα ζεστάνει με τον
Χειμωνιάτικο ήλιο την μέρα μια χαρά. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως του ήλιου και της μέρας και τα
τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι για να περάσουν τη μέρα τους, όπως καθημερινά. Τους έβαλα
από ένα κομμάτι τρυφερό μπρόκολο και συνέχισα τις πρωινές δουλειές του σπιτιού, παρ όλο που
σήμερα είναι Κυριακή. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει ο χειμωνιάτικος ήλιος και η μέρα στο σπίτι
για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια και έριξα από
λίγο νερό στις γλάστρες. Τακτοποίησα την κουζίνα, έφαγα λίγα κριτσίνια και ένα ακτινίδιο και ήπια
λίγες γουλιές καφέ. Δέκα η ώρα και έβαλα πλυντήριο για μια φουλ πλύση. Έκανα ένα ξύρισμα και συνέχισα το πρωινό μου στο σπίτι. Πολύ όμορφη η σημερινή χειμωνιάτικη λιακάδα, τα ρούχα από
την πλύση θα στεγνώσουν πιο γρήγορα με τον μεσημεριανό ήλιο. Ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα το κομπιούτερ, λίγο πριν τις έντεκα. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα
διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Το πλυντήριο
θα τελειώσει λίγο πριν τις δώδεκα. Άπλωμα τα ρούχα στην απλώστρα και τοποθέτηση στο απάνεμο
μπαλκόνι που έχει ήλιο μέχρι το απόγευμα. Έτσι και έγινε, άπλωμα των ρούχων και έτοιμος για να
βγω για βόλτα μέχρι πλατεία. Λίγο μετά τις 12 βγήκα και πήγα πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά.
Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία. Στην Ομήρου και στην πλατεία πολύς κόσμος, κάνει την
βόλτα του, ρίχνει ματιές, όπως εγώ, στα μαγαζιά και πίνει τον καφέ του σε κάποιο από τα πολλά
καφέ και κάθεται στην ηλιόλουστη πλατεία. Έκανα την βόλτα μου, ψώνισα λίγο ψωμί από τον
Βενέτη και επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Στην επιστροφή πήρα ένα καπουτσίνο διπλό από το καφέ
της γειτονιάς και γύρισα σπίτι. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό
μαρουλιού και ετοίμασα για φαγητό. Ένα πιάτο βραστό με λαχανικά εποχής, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα
και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Βράδιασε
κανονικά, με καθαρό τον Αττικό ουρανό, αστροφεγγιά και μπονάτσα. Ήπια δυο γουλιές καφέ άνοιξα το κομπιούτερ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα τα αθλητικά, την καθημερινότητα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έβαλα μέσα στο σπίτι τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους
στην ησυχία και στην ζεστασιά του σπιτιού μέχρι το πρωινό. Δεν θα βγω σήμερα έξω για βόλτα
βραδινή θα κάτσω σπίτι που είναι ζεστά και ήσυχα να ακούσω, μουσική, τραγούδια, να δω τα
αθλητικά και να ενημερώσω τις σελίδες μου μέχρι να τελειώσει η σημερινή Κυριακάτικη βραδιά.
Πήρα τον καφέ μου τον καπουτσίνο, παρέα και μπήκα στο Ίντερνετ να γράψω, να διαβάσω και να
ακούσω μουσική και τραγούδια. Έκανα και μια μικρή ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασα
την σημερινή μέρα του Δεκέμβρη και την τελευταία Κυριακάτικη βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε
από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα την προ τελευταία του Δεκέμβρη. Καλή συνέχεια στον Χειμώνα.....

No comments:

Post a Comment