Wednesday, December 4, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....Καλό πρωινό Τρίτης του Δεκέμβρη με χειμωνιάτικο καιρό και κρύο αρκετό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Χειμώνα με κακοκαιρία, χιόνια και κρύο αρκετό από
νωρίς το πρωινό. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, παρέα με την κακοκαιρία και κρύο που είναι αρκετό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Άρχισε
και κάνει κρύο πολύ από νωρίς το πρωί. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια που με περίμεναν και τα
έβγαλα έξω στη μέρα και το κρύο. Δεν έχουν ανάγκη ακόμα από το κρύο. Αλλά, ψυχούλες είναι
και τα βράδια του χειμώνα τα βάζω μέσα στο σπίτι για να περνάνε τις βραδιές τους. Τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι, γιατί φυσάει πολύ σήμερα και τα ετοίμασα για όλη την ημέρα.
Τακτοποίησα τις γλάστρες, σκούπισα τα μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την
κουζίνα. Έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα παξιμάδια και ήπια το γάλα μου για πρωινό. Ήπια δυο γουλιές
καφέ και λίγο πριν τις δέκα, ντύθηκα καλά και βγήκα να πάω μέχρι το φαρμακείο που παίρνω τα
φάρμακα του μήνα. Πήγα στα γρήγορα γιατί φυσάει και έχει κρύο, πήρα τα φάρμακα μου για τον
Δεκέμβρη και επέστρεψα σπίτι. Στην επιστροφή περνώντας από το μανάβικο, ψώνισα ένα κουνουπίδι, πλήρωσα τη ΔΕΗ στο Βιβλιοπωλείο και επέστρεψα σπίτι. Τακτοποίησα τα φάρμακα,
καθάρισα, έκοψα και έπλυνα το κουνουπίδι και το έβαλα για να βράση βάζοντας στο νερό ένα λεμόνι, γιατί γίνεται κάτασπρο όταν βράσει. Σε 20 λεπτά τέλειωσε το βράσιμο του κουνουπιδιού.
Το έβγαλα από τον τέντζερη και το τακτοποίησα στο μπολ που το βάζω πάντα για να κρυώσει και μετά το μεσημέρι το βάζω στο ψυγείο. Λίγο μετά τις έντεκα άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες
μου τις καθημερινές. Χειμώνας πραγματικός, με κρύο, αέρα, χιόνια. Χρειάζεται προσοχή μεγάλη
μέχρι να περάσει η κακοκαιρία που πηγαίνει ανατολικά. Μετά τις δώδεκα ντύθηκα καλά, έβαλα
το καπέλο μου και βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά, του μέσα δρόμου, πήγα για πλατεία την
βόλτα μου και για να ψωνίσω κάτι λίγα που χρειάζομαι. Πολύ λίγος κόσμος από και προς πλατεία.
Όλοι βιάζονται να πάνε, για εκεί που πάνε, γιατί έχει κρύο και φυσάει πολύ. Πέρασα από το παραδοσιακό στην Ομήρου και ψώνισα αυτά που ήθελα, πέρασα από τον Βενέτη πήρα λίγο ψωμί
για το μεσημεριανό φαγητό και επέστρεψα σιγά σιγά σπίτι. Στην πλατεία πολύ λίγος κόσμος, λόγω
χειμώνα. Μόνο στο σπίτι είναι όμορφα και ήσυχα, αυτή την εποχή. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια,
τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα για μεσημεριανό φαγητό. Ένα πιάτο
βαθύ, μακαρονάδα με μοσχάρι κρασάτο με μανιτάρια, παρμεζάνα από πάνω, σαλάτα κουνουπίδι με
λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί κόκκινο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια
τα χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση.
Απόλαυση η μεσημεριανή ξεκούραση. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Σκοτάδι έξω, χειμώνας, με αέρα και αρκετό κρύο. Σήμερα
δεν έχει έξοδο βραδινή, γιατί δεν πρέπει να κρυολογήσω αν είναι δυνατόν, καθόλου. Αύριο θα πάω,
το απόγευμα, στον γιατρό μου, που με χειρούργησε για τον καρκίνο στον λάρυγγα να δει τις εξετάσεις από την αξονική του Θώρακος που είναι η δεύτερη δυο χρόνια μετά την εγχείρηση. Μακάρι να είναι όλα καλά. Απλά, για καλή ποιότητα και καλή συνέχεια ζωής. Θα δούμε αύριο.
Σήμερα δεν βγήκα γιατί ο καιρός είναι πολύ άσχημος, κάνει κρύο και χιονίζει στα ορεινά. Στο σπίτι
είναι όμορφα και ζεστά. Τα καναρίνια έχουν καθίσει στις γωνιές τους και περνούν την βραδιά τους
στην ζεστασιά του σπιτιού. Λίγο μετά τις έντεκα παρέα με τον καφέ μου, στην ζεστασιά και στην
ησυχία του σπιτιού περνάω την βραδιά μου, με διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι πέρασε και η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε
από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη.

No comments:

Post a Comment