Sunday, December 29, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου, συννεφιασμένο και βροχερό, με μπονάτσα και νοτιά.
Καλή ανατολή, χωρίς ήλιο, με συννεφιά, στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω
τα καναρίνια στο φως της μέρας και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι για να περάσουν την
μέρα τους, όπως κάθε πρωινό. Καλή η σημερινή μέρα, με συννεφιά, αλλά χωρίς βροχή. Σκούπισα
και τακτοποίησα τα μπαλκόνια, πότισα τις γλάστρες με λίγο νερό και συμμάζεψα το σπίτι.
Τακτοποίησα την κουζίνα και έβαλα να βράσουν 6 αυγά, για να έχω να τρώω από ένα, το ασπράδι
μόνο, κάθε μεσημέρι. Δέκα η ώρα, έφαγα λίγα κριτσίνια και ήπια το γάλα μου για πρωινό. Ήπια
δυο γουλιές καφέ άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Έβαλα τα αυγά σε κρύο
νερό να κρυώσουν για να τα βάλω μετά στο ψυγείο να τα έχω όλη τη βδομάδα. Λίγο μετά τις 11
ντύθηκα και βγήκα να πάω για λίγα ψώνια, πρωινά, που χρειάζομαι. Βροχερός ο καιρός σήμερα το
πρωινό. Θα φτιάξει το απόγευμα λέει η ΕΜΥ. Πήρα το Τραμ και πήγα μέχρι το Pet City να ψωνίσω
ένα κλουβί για το καναρίνι μου γιατί χάλασε αυτό που το έχω. Ψώνισα στα γρήγορα και με το Τραμ
επέστρεψα και πήγα σπίτι. Άφησα το κλουβί και βγήκα να πάω πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά.
Βγήκα, πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο των σκουπιδιών και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου
δρόμου πήγα πλατεία. Λίγος κόσμος από και προς πλατεία. Τα καφέ άδεια στο μεγάλο δρόμο. Στην
πλατεία αρκετός κόσμος, κάνει τη βόλτα του, κάθεται πλατεία και σε κάποιο καφέ και πίνει τον
καφέ του με την παρέα του. Πήγα μέχρι τον Βασιλόπουλο και ψώνισα κάτι λίγα που ήθελα για το
σπίτι, έκανα την βόλτα μου, πέρασα από τον Βενέτη, πήρα λίγο ψωμί από καλαμπόκι, μπομπότα
που μόλις το είχε βγάλει και επέστρεψα σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή πέρασα από το καφέ της γειτονιάς μου, πήρα ένα καπουτσίνο διπλό για να τον έχω για το βράδυ τις ώρες
που θα είμαι σπίτι και επιστροφή για φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα
τρυφερό φύλλο μαρουλιού και από λίγο μπρόκολο και ετοίμασα φαγητό μεσημεριανό.
Ένα πιάτο βραστό με λαχανικά εποχής, σαλάτα με τυρί και ένα αυγό βραστό μόνο το ασπράδι,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα χάπια
μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα
και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Ήπια δυο
γουλιές καφέ και τακτοποίησα το καινούργιο κλουβί για το καναρίνι με το χαλασμένο κλουβί.
Αύριο θα το αντικαταστήσω. Άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα
μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και παρακολούθησα για λίγο το Μπάσκετ της Α1. Οκτώ
η ώρα και χάπια βραδινά. Έτοιμος να βγω, κατάλληλα ντυμένος γιατί η βραδιά είναι βροχερή, να
πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω και να κάνω την μικρή βόλτα μου. Πήγα τους είδα τους
δικούς μου, ήπια ένα καφέ, είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την βραδιά. Ήσυχη η βραδιά, αλλά όλα βρεμένα από την βροχή.
Επιστροφή σπίτι, πήρα τον καφέ μου, καπουτσίνο διπλό και κάθισα και είδα τα νέα στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Λίγο πριν τις δέκα τέλος με την τηλεόραση. Πήρα τον καφέ μου και πήγα
στο κομπιούτερ μου να συνεχίσω την βραδιά μου με διάβασμα της επικαιρότητας και ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι πέρασα τη σημερινή μέρα και το Σαββατόβραδο.
Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια
μέρα του Δεκέμβρη που είναι και η τελευταία Κυριακή.....

No comments:

Post a Comment