Monday, December 2, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....




Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής της πρώτης μέρας του Δεκέμβρη. Καλό μήνα.
Καλή ανατολή στην 1η μέρα του Χειμώνα. Με συννεφιά τις βροχής, στον Αττικό ουρανό και
κρύο αρκετό από νωρίς το Πρωινό. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Παρέα με την συννεφιά του Δεκέμβρη. Χιονίζει στα ορεινά της Μακεδονίας. Έπλυνα τα δόντια
μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό
μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής. Έριξα μια ματιά
στα καναρίνια, που με περίμεναν, τα έβγαλα έξω και τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Όμορφη
και ήπια είναι η πρώτη μέρα του χειμώνα εδώ στην Αττική Γη. Έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες,
κλάδεψα λίγο τους βασιλικούς του χειμώνα, σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Συμμάζεψα
το σπίτι και την κουζίνα και άνοιξα τις τζαμόπορτες για λίγο να μπει ο αέρας του χειμώνα για να
αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Δέκα η ώρα έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα κριτσίνια και ήπια
το γάλα μου για πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και λίγο μετά τις δέκα άνοιξα το κομπιούτερ και
μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα την Κυριακάτικη επικαιρότητα, τα μηνύματα και συνεχίζω τη μέρα μου με ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Δώδεκα η ώρα και ντύθηκα καλά για να
βγω την Κυριακάτικη βόλτα μου μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Πήρα
και την ομπρέλα μου μαζί γιατί μπορεί να βρέξει. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία
για την Κυριακάτικη βόλτα μου. Λίγος κόσμος από και προς πλατεία. Όλοι προτίμησαν να μείνουν
σπίτι που είναι ζεστά και ήσυχα. Στην πλατεία λίγος κόσμος παντού. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα
λίγο πλατεία, ψώνισα λίγα από τον Βενέτη και ένα καφέ καπουτσίνο και λίγο πριν τις δυο επιστροφή σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια. Τους έβαλα από ένα
τρυφερό φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα για μεσημεριανό φαγητό. Ένα πιάτο φασολάδα, σαλάτα
κουνουπίδι με τυρί και ένα αυγό βραστό σφιχτό, μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου
τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Νύχτωσε κανονικά.
Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά, ήπια δυο γουλιές καφέ καπουτσίνο και
άνοιξα το κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα τα μηνύματα την επικαιρότητα, ενημέρωσα
τις σελίδες μου και παρακολούθησα τα αθλητικά της Κυριακής. Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα
στο σπίτι τα καναρίνια για να περάσουν ζεστά και ήσυχα την βραδιά τους. Συνέχισα το απόγευμα
στο σπίτι, γράφοντας και ενημερώνοντας τις σελίδες μου. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Παρέα
με τον καφέ μου παρακολουθώ από το Ίντερνετ τα αθλητικά. Θα τα δω και στις δέκα από την
Αθλητική Κυριακή στην ΔΤ. Σήμερα δεν θα βγω γιατί δεν είναι καθόλου καλός ο καιρός.
Όμορφα είναι και στο σπίτι, στην ζεστασιά και στην ησυχία του σπιτιού. Πριν λίγο άναψαν και
τα καλοριφέρ και το σπίτι αμέσως ζεστάθηκε. Έτσι πέρασε η ώρα και δέκα η ώρα κάθισα και
παρακολουθώ στη ΔΤ την αθλητική Κυριακή. Κατά την διάρκεια των αθλητικών, ενημερώνω
τις σελίδες μου τις καθημερινές και διαβάζω στο Ίντερνετ την επικαιρότητα. Έτσι πέρασε η μέρα
και η βραδιά της της 1ης του Δεκέμβρη με χειμωνιάτικο καιρό σε όλη την Ελλάδα.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια
μέρα του Δεκέμβρη και στην καινούργια βδομάδα......     

No comments:

Post a Comment