Saturday, December 14, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Παρασκευής, χειμωνιάτικο, με ήλιο και συννεφιά αρκετή.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη με συννεφιά και κρύο αρκετό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με το χειμωνιάτικο πρωινό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό, παγωμένο, στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής. Έβγαλα έξω από το σπίτι τα
καναρίνια, που με περίμεναν, στο φως της μέρας και του ήλιου. μόνο που σήμερα είναι
συννεφιασμένος ο Αττικός ουρανός. Τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό, τους έβαλα από ένα
κομμάτι μπρόκολο τρυφερό και συνέχισα με τις δουλειές τις πρωινές. Σκούπισα, τακτοποίησα
τις γλάστρες και τα μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι και την κουζίνα. Έφαγα λίγα κριτσίνια, ένα
ακτινίδιο και ήπια το γάλα μου για πρωινό. Λίγο πριν τις δέκα ντύθηκα καλά, γιατί έξω έχει κρύο
αρκετό και βγήκα για να πάω με το Τραμ μέχρι το εξεταστικό κέντρο για να πάρω τα αποτελέσματα
της αξονικής, άνω και κάτω κοιλίας. Τέλειωσα στα γρήγορα, πήρα το Τραμ και επέστρεψα μέχρι
τον Βερόπουλο, κατέβηκα, ψώνισα κάτι λίγα που χρειάζομαι και με το Τραμ πάλι ήρθα μέχρι την
επόμενη στάση που μένουν οι δικοί μου. Κατέβηκα πήγα και τους είδα, είπαμε τα καθημερινά και έντεκα η ώρα έφυγα για να επιστρέψω σπίτι. Στην επιστροφή πέρασα από το φαρμακείο και πήρα
ένα κουτί χάπια που μου το έφεραν και επέστρεψα σπίτι. Τακτοποίησα αυτά που ψώνισα και βγήκα
λίγο μετά τις έντεκα, πήρα το Τραμ και πήγα μέχρι το Νέο Κόσμο για να δω την κόρη μου και τον
εγγονό μου. Είναι μια χαρά όλοι και ο μπέμπης μεγαλώνει κανονικά με το γάλα της Μαμάς όσο
έχει ακόμα. Κάθισα μέχρι τις μία, τους χαιρέτησα και με το Τραμ, πάλι, επέστρεψα σπίτι για το
μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή πήρα και ένα καρβέλι όμορφο ζυμωτό ψωμί. Επέστρεψα
σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα
το φαγητό μου. Έκοψα το καρβέλι στη μέση και το έβαλα στην κατάψυξη. Ετοίμασα ένα πιάτο
κοτόπουλο με πατάτες φούρνου, λίγο κουνουπίδι γιαχνί, καπαμά, για σαλάτα, τυρί, φρέσκο ψωμί
και ένα ποτήρι βαρελίσιο ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την
κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα
και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έριξα μια
ματιά στα καναρίνια, γιατί νύχτωσε κανονικά και άρχισε το κρύο και τα έβαλα μέσα, στη ησυχία
και στην ζεστασιά του σπιτιού, για να περάσουν την βραδιά τους μέχρι το πρωινό. Πήρα τον καφέ
μου, άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα μηνύματα, επικαιρότητα, και άρχισα την
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Άνοιξα την τηλεόραση και παρακολουθώ τον
αγώνα μπάσκετ Λοκομοτίβ – Παναθηναϊκός για την Euroleague. Ο καλύτερος εφετινός ΠΑΟ
κέρδισε την Λοκομοτίβ στη Ρωσία 82 – 63. οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σήμερα δεν θα βγω
γιατί έχει κρύο έξω αρκετό και δεν πρέπει να κρυώσω καθόλου όσο μπορώ. Θα βγω αύριο που
θα έχει καλό χειμωνιάτικο καιρό. Να κάνω την βόλτα μου και τα ψώνια μου. Συνέχισα την βραδιά
μου στην ησυχία και στην ζεστασιά του σπιτιού, με γράψιμο, διάβασμα και ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έριξα και μια ματιά στα νέα στον ΣΚΑΪ, είδα και για τον καιρό
και έτσι πέρασα σήμερα την μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη που είναι Σάββατο....

No comments:

Post a Comment