Tuesday, December 24, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό στην Δευτέρα της καινούργιας βδομάδας με ήλιο του Χειμώνα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα και βδομάδα του Δεκέμβρη με λιακάδα Χειμωνιάτικη
και μπονάτσα. Μια ανάσα από την ημέρα της γέννησης του Χριστού μας. Χριστούγεννα.....
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω
τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου για να περάσουν τη μέρα τους παρέα με την λιακάδα
του Χειμώνα. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι όπως
κάθε πρωινό. Σκούπισα τακτοποίησα τα μπαλκόνια και πότισα με λίγο νερό τις γλάστρες. Άνοιξα
τις τζαμόπορτες για να μπει η μέρα και ο χειμωνιάτικος ήλιος στο σπίτι και ν αλλάξει η ατμόσφαιρα
του σπιτιού. Συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα λίγα κριτσίνια, ήπια το γάλα
μου για πρωινό και δυο γουλιές καφέ, έκλεισα τις τζαμόπορτες γιατί έχει κρύο και δέκα η ώρα
άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφη μέρα με
λιακάδα μπονάτσα και παγωνιά από νωρίς το πρωινό. Έντεκα η ώρα ντύθηκα καλά και βγήκα για
ψώνια πρωινά. Πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο της γωνίας να ψωνίσω λαχανικά για να κάνω βραστό
για τα Χριστούγεννα. Ψώνισα στα γρήγορα και επιστροφή στο σπίτι. Τακτοποίησα τα λαχανικά
στο ψυγείο, στη συντήρηση, ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα το πρωινό με ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις δώδεκα θα βγω να πάω μια βόλτα για παραλία μεριά
με το Τραμ που έχει όμορφη λιακάδα. Πράγματι μετά τις 12 ντύθηκα καλά, βγήκα στην όμορφη
χειμωνιάτικη λιακάδα, πήρα το Τραμ από τη στάση της γειτονιάς μου και πήγα παραλία, στο Παλιό
Φάληρο, στον Μπάτη. Πολύ όμορφα και κόσμος αρκετός στην παραλία και από πεζοδρόμιο μεριά.
Πήγα τη βόλτα μου μέχρι τον Φλοίσβο, πήρα ξανά το Τραμ που έρχεται από το ΣΕΦ και επέστρεψα
Νέα Σμύρνη πλατεία για να συνεχίσω τη βόλτα μου την πρωινή. Πολύς κόσμος στο Τραμ και στην
πλατεία, κάνει τη βόλτα του, κάθεται πλατεία η πίνει τον καφέ του σε κάποιο από τα όμορφα καφέ
τις πλατείας, η ψωνίζει από κάποιο κατάστημα τις πλατείας η της Ομήρου που σήμερα είναι γεμάτα
από κόσμο που ψωνίζει έστω και μόνο κάτι. Έκανα τη βόλτα μου ψώνισα κάτι λίγα από τον Βενέτη
που σήμερα ήταν γεμάτος από κόσμο και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι για το φαγητό το
μεσημεριανό. Στην επιστροφή για το σπίτι πήρα ένα μαρούλι τρυφερό για τα καναρίνια και γύρισα
σπίτι για φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, ετοίμασα ένα πιάτο γιουβέτσι με παρμεζάνα, ένα
πιάτο σαλάτα με τυρί και λίγες ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά,
μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα πιατικά, ήπια δυο γουλιές καφέ,
άνοιξα το Ίντερνετ και έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση στις σελίδες μου τις καθημερινές. Όμορφη η βραδιά, με ξάστερο ουρανό, μπονάτσα
αλλά με κρύο αρκετό όσο βραδιάζει. Από σήμερα άρχισε να μεγαλώνει η μέρα, πάμε για Άνοιξη
σιγά σιγά, κοντεύουμε να ξεπεράσουμε τον πρώτο μήνα του Χειμώνα, τον Δεκέμβρη. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και ντύθηκα καλά να βγω για να πάω τους δικούς μου να δω. Βγήκα
πήγα στους δικούς μου, τους είδα, ήπια ένα καφέ μικρο, είπαμε τα καθημερινά και λίγο πριν τις
εννιά έφυγα για να επιστρέψω σπίτι να παρακολουθήσω το δεύτερο ημίχρονο του αγώνα μπάσκετ
Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός από το ΟΑΚΑ για τον ημιτελικό του Κυπέλλου Ελλάδας. Μέχρι τώρα
είναι ισόπαλοι. Επιστροφή σπίτι και κάθισα να παρακολουθήσω τον αγώνα από την Δημόσια
Τηλεόραση. Λίγο μετά τις εννιά και μισή τέλειωσε ο ημιτελικός με τελικό νικητή τον Παναθηναϊκό.
Τελικό αποτέλεσμα Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός 67-59. Μπράβο στον Παναθηναϊκό. Κέρδισε τον
πρωταθλητή Ευρώπης και σταμάτησε την αήττητη πορεία του σε Ευρώπη και Ελλάδα. Καλή συνέχεια και στους δυο. Έκανα μια κούπα τσάι με μέλι και συνέχισα την βραδιά μου στο σπίτι με
ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς
το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη. Αύριο είναι
παραμονή των Χριστουγέννων του 2013....Ευχές για ένα καλύτερο Αύριο

No comments:

Post a Comment