Tuesday, December 3, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....Καλή Δευτέρα, καλή βδομάδα, η πρώτη του Δεκέμβρη και του Χειμώνα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα και βδομάδα του Δεκέμβρη, με βροχές και καταστροφές
στη χώρα. Χιόνια στα ορεινά και κρύο αρκετό. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν
τις οκτώ, παρέα με τον συννεφιασμένο Αττικό ουρανό του Δεκέμβρη. Βρέχει σιγά σιγά κατά
διαστήματα και έχει και κρύο αρκετό. Στο σπίτι μέσα πρέπει να έχεις φως ανοικτό γιατί η συννεφιά
δεν αφήνει να μπει στο σπίτι το φως του ήλιου και την μέρας. Πάντως ο καιρός είναι βροχερός εδώ
στην Αττική. Βρέχει συνεχώς από νωρίς το πρωί, σιγά, σιγά. Βροχή ποτιστική. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο σε μπακιρένιο μπρίκι. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής.
Ήπια δυο γουλιές καφέ και έριξα μια ματιά στα καναρίνια που με περίμεναν. Τα τακτοποίησα, όπως
κάθε πρωινό, τους έβαλα από ένα κομμάτι μπρόκολο τρυφερό, σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα γιατί σήμερα, αρχή τις βδομάδας του
Δεκέμβρη, έχω μαγείρεμα. Το μενού έχει για το επόμενο τριήμερο, Μοσχάρι κρασάτο με μανιτάρια
και μυρωδικά από τις γλάστρες μου. Ετοίμασα ότι χρειάζεται για το φαγητό και λίγο πριν τις δέκα
ξεκίνησα το μαγείρεμα, με σοτάρισμα πρώτα τα μανιτάρια με λίγο λάδι, μέχρι να μαλακώσουν και
να σκουρύνουν λιγάκι, ακολουθεί σοτάρισμα στο κρέας, κομμένο σε μικρά κομμάτια και μετά όλα
τ άλλα που χρειάζονται για το φαγητό. Τέλος ρίχνω και πάλι στην κατσαρόλα τα μανιτάρια που
είχα αποσύρει από την φωτιά πριν και μαγειρεύω για καμιά ώρα σε σιγανή φωτιά. Λίγο πριν τις
δώδεκα το φαγητό έτοιμο, με σιγανό μαγείρεμα. Βρέχει συνεχώς και πολύ, από τις δέκα. Σήμερα
δεν γίνεται να βγω, ούτε για λίγα ψώνια που θέλω, γιατί βρέχει συνεχώς και πολύ. Αν σταματήσει
μπορεί να βγω. Αλλιώς το απόγευμα η το βράδυ αν δεν βρέχει. Καλή συνέχεια και στο σπίτι. Πριν
το μεσημεριανό φαγητό θα βράσω ένα πακέτο μακαρόνια Barilla. Capellini no.1 και θα φάω μια χαρά. Η βροχή συνεχίζει να πέφτει συνεχώς και ν ακούγεται ο θόρυβος από τις σταγόνες που πέφτουν πάνω στις τέντες των μπαλκονιών. Κατά την διάρκεια που μαγείρευα, είχα ανοικτό το
κομπιούτερ και ήμουν στο Ίντερνετ. Διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και ενημέρωσα τις
σελίδες μου τις καθημερινές και συνεχίζω την ενημέρωση λίγο μετά το τέλος του ψησίματος του
φαγητού. Η βροχή συνεχίζει να πέφτει ζωηρή χωρίς διακοπή. Έχει δυο ώρες που βρέχει συνεχώς.
Καλή συνέχεια. Λίγο μετά τις μία σταμάτησε η βροχή. Ντύθηκα και βγήκα να πάω εδώ κοντά για
να ψωνίσω στο τυράδικο της γειτονιάς. Πήρα λίγη παρμεζάνα για τη μακαρονάδα μου, ελιές και ένα πακέτο δάφνη και επέστρεψα σπίτι στα γρήγορα. Στην επιστροφή πέρασα από τον φούρνο,
πήρα δυο γιαούρτια και επέστρεψα σπίτι να βράσω τα μακαρόνια. Λίγο πριν τις δυο έβρασα τα
μακαρόνια, σούρωσα καλά και ετοίμασα για μεσημεριανό φαγητό. Έβαλα στα καναρίνια από ένα
φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα ένα πιάτο μακαρονάδα με παρμεζάνα από πάνω, σαλάτα
κουνουπίδι, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά,
τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά. Βράδιασε κανονικά, χωρίς βροχή, αλλά με καθαρό Αττικό ουρανό και μπονάτσα.
Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Όμορφη είναι η βραδιά, χωρίς βροχή και κρύο πολύ.
Έβαλα τα καναρίνια μέσα να περάσουν την βραδιά τους στη ζεστασιά του σπιτιού. Λίγο μετά τις
επτά άναψαν και τα καλοριφέρ για να ζεσταθεί το σπίτι. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά λίγο πριν
τις οκτώ και ετοιμάστηκα να πάω τους δικούς μου να δω. Που έχω αρκετές μέρες να συναντήσω.
Βγήκα και στα γρήγορα πήγα μέχρι τους δικούς μου για να δω. Κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά.
Ήπια ένα καφέ μικρό, τα είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα και επέστρεψα σπίτι
για να συνεχίσω την βραδιά. Επιστροφή σπίτι, παρέα με τον καφέ μου, άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα τα μηνύματα, έκανα ενημέρωση στις σελίδες μου και πέρασα την
βραδιά μου στη ζεστασιά του σπιτιού, γιατί άρχισε να κάνει κρύο. Αύριο πάλι θα τα πούμε από
νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη, με κρύο
βροχές και χιόνια στα ορεινά. Χειμώνας έρχεται κανονικός. Καλή συνέχεια.....

No comments:

Post a Comment