Thursday, December 19, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα...καλό πρωινό Τετάρτης με χειμωνιάτικη λιακάδα και κρύο αρκετό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη, με χειμωνιάτικη μπονάτσα, ήλιο και κρύο.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής.
Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τακτοποίησα στο απάνεμο
μπαλκόνι, όπως κάθε πρωινό. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι ο ήλιος και η μέρα
η χειμωνιάτικη για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Όμορφη η μέρα, με λιακάδα και αρκετό
κρύο τώρα το πρωινό. Συμμάζεψα το σπίτι, έκλεισα τις τζαμόπορτες για να μην κρυώσει πολύ το
σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα λίγα παξιμάδια του λαδιού και ήπια το γάλα μου για
πρωινό. Δέκα η ώρα ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα το κομπιούτερ μου. Μπήκα στο Ίντερνετ
έριξα μια ματιά στα μηνύματα τα πρωινά, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Δώδεκα η ώρα και ντύθηκα καλά για να βγω να πάω μέχρι πλατεία
να κάνω την βόλτα μου και να ψωνίσω κάτι λίγα που χρειάζομαι από τον Βασιλόπουλο της πλατείας και το παραδοσιακό στην Ομήρου. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα για πλατεία.
Αρκετός κόσμος σήμερα από και προς πλατεία, παρ όλο που έχει πολύ κρύο, γιατί έχει λαϊκή αγορά
στην Μ. Αλεξάνδρου. Στην πλατεία πολύ λίγος κόσμος κυκλοφορεί. Κανείς δεν κάνει βόλτα, ούτε
κάθετε στην πλατεία. Πήγα Βασιλόπουλο ψώνισα αυτά που ήθελα και τέλειωσα στα γρήγορα γιατί
δεν είχε κόσμο. Βγαίνοντας από τον Βασιλόπουλο, ψώνισα από δίπλα στο μανάβικο, χασάπικο,
κάτι λίγα που ήθελα, λίγες ντομάτες και ακτινίδια και κάνοντας την βόλτα μου, πέρασα από τον
Βενέτη, που ήταν με λίγο κόσμο, το παραδοσιακό, στην Ομήρου, έριξα μια ματιά πήρα δυο πακέτα
παξιμάδια του λαδιού για να τα πάω στην κόρη μου και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι
για το μεσημεριανό φαγητό. Μισή ώρα μετά τις μία ήμουν σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια, έβαλα
στα καναρίνια από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα για το μεσημεριανό φαγητό. Ένα
πιάτο χοιρινό με σέλινο και σελινόριζα, σαλάτα με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ
κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα
για ξεκούραση μεσημεριανή. Πριν από λίγο άναψαν την θέρμανση στο σπίτι γιατί σήμερα έχει
κρύο αρκετό. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά, έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά και τακτοποίησα την κουζίνα. Στη συνέχεια ήπια
δυο γουλιές καφέ, άνοιξα το κομπιούτερ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα,
στα αθλητικά, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Σήμερα έχει ποδόσφαιρο Superleague. Μια που έξω έχει κρύο θα παρακολουθήσω τα παιχνίδια
από το Sport 24 που τα μεταδίδει LIVE. Οκτώ η ώρα και μόλις άναψε η θέρμανση στο σπίτι. Έξω
έχει κρύο πολύ, δεν είναι για βραδινή έξοδο. Όμορφα είναι και στο σπίτι. Ήπια τα χάπια μου τα
βραδινά και συνεχίζω την βραδιά μου στο σπίτι παρακολουθώντας το ποδόσφαιρο και γράφοντας
ενημερώνω τις σελίδες μου στο Ίντερνετ. Λίγο μετά τις δέκα τέλειωσα με τα νέα στον ΣΚΑΪ, είδα
τα αθλητικά και τον καιρό, που θα είναι καλύτερος από αύριο και μέχρι τα Χριστούγεννα, έφτιαξα
μια κούπα τσάι, ήπια ένα Ντεπόν και συνεχίζω στο Ίντερνετ μέχρι να περάσει η βραδιά, γράφοντας
διαβάζοντας και ακούγοντας, τραγούδια και μουσική. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο
πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη....
Έβαλα μέσα στο σπίτι τα καναρίνια για να περάσουν την βραδιά τους, μέχρι το πρωί, στην ησυχία
και στην ζεστασιά του σπιτιού. Έξω έχει κρύο αρκετό

No comments:

Post a Comment