Friday, December 27, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό και χρόνια πολλά και καλά. Η επόμενη μέρα από τα Χριστούγεννα
με συννεφιά από το πρωί και μπονάτσα χειμωνιάτικη. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του
Δεκέμβρη. Όμορφη και σήμερα η μέρα, μέχρι τώρα, λίγο μετά τις δέκα με ήλιο και αραιή συννεφιά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω
τα καναρίνια, στο φως και στον χειμωνιάτικο ήλιο, για να περάσουν την μέρα τους στο απάνεμο
μπαλκόνι και τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Σκούπισα τα μπαλκόνια, συμμάζεψα και πότισα
τις γλάστρες με λίγο νερό. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι ο ήλιος και η μέρα του Δεκέμβρη για να αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού και συνεχίζω με τις πρωινές δουλειές του
σπιτιού. Ετοίμασα τα λαχανικά για να είναι έτοιμα όταν θα κάνω βραστό με λαχανικά εποχής.
Δέκα η ώρα, ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα δυο κουλουράκια γιορτινά και άνοιξα το κομπιούτερ.
Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα για την
ενημέρωση των σελίδων μου. Το πρωινό συνεχίζεται, στο σπίτι, με γράψιμο, ενημέρωση των σελίδων μου ακούγοντας μουσική και τραγούδια. Όμορφη μέρα και η σημερινή μέρα του Δεκέμβρη
η δεύτερη μέρα των Χριστουγέννων. Λίγο μετά τις δώδεκα, ντύθηκα και βγήκα για την βόλτα μου
μέχρι πλατεία, από πεζοδρόμιο μεριά. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία. Τα καφέ όλα χωρίς
κόσμο αρκετό. Στην πλατεία κόσμος αρκετός κάνει την βόλτα του, κάθεται στην πλατεία σε κάποιο
καφέ παρέα με την χειμωνιάτικη λιακάδα. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα για λίγο πλατεία, ψώνισα
από τον Βενέτη, που είχε πολύ κόσμο, κάτι για το σπίτι και επέστρεψα σιγά σιγά από πεζοδρόμιο
μεριά στο σπίτι για τλο μεσημεριανό φαγητό. Περνώντας από το καφέ του μεγάλου δρόμου, της
γειτονιάς πήρα ένα καφέ, καπουτσίνο διπλό για να τον έχω το απόγευμα που δεν θα βγω βόλτα.
Επιστροφή σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο, τρυφερό μαρούλι
και ετοίμασα ένα πιάτο φαγητό ψητό με πατάτες που έχω από χθες, σαλάτα με τυρί φρέσκο ψωμί
και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά και τακτοποίησα την κουζίνα. Ήπια δυο γουλιές καφέ. Άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ
έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και γράφω ενημερώνοντας τις σελίδες
μου τις καθημερινές. Καλή μέχρι τώρα η βραδιά, δεν έχει κρύο πολύ, παρά μόνο συννεφιά στον
Αττικό ουρανό. Όσο βραδιάζει θα αρχίσει να χαλάει ο καιρός, λέει η ΕΜΥ. Πίνω τον καφέ μου
και ενημερώνω τις σελίδες μου. Επτά η ώρα. Σήμερα δεν θα βγω. Θα μείνω σπίτι να περάσω την
βραδιά στην ησυχία και στην ζεστασιά του σπιτιού. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ήπια τα χάπια
μου, πήρα τον καφέ μου, τον καπουτσίνο και μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα,
διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση γενική στις σελίδες μου. Εννιά η ώρα είδα τα
νέα στον ΣΚΑΪ. Άναψε η θέρμανση και ζεστάθηκε αμέσως το σπίτι. Λίγο μετά τις δέκα έκλεισα
την τηλεόραση και κάθισα μαζί με τον καφέ μου στο κομπιούτερ για να συνεχίσω την βραδιά μου.
Συννεφιάζει σιγά σιγά όσο πλησιάζουμε τα μεσάνυχτα, χωρίς να έχει κρύο πολύ γιατί είναι νοτιάς
ο καιρός. Μετά τις έντεκα, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Έβαλα μέσα τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους στην ζεστασιά του σπιτιού. Με περίμεναν και τα δυο.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Δεκέμβρη
που είναι η Παρασκευή, με βροχές και καταιγίδες......


No comments:

Post a Comment