Saturday, November 30, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό στην Παρασκευή που είναι Φθινοπωρινή με λιακάδα και κρύο πολύ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα από τις τελευταίες του Φθινόπωρου. Αύριο τελειώνει
η εποχή του Φθινόπωρου. Χειμώνας έρχεται από τον Βορρά και από τα Δυτικά προς τα Ανατολικά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα, ήπια
τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Κρύο έχει έξω αρκετό τώρα το πρωινό. 10 βαθμούς δείχνει το θερμόμετρο στο απάγκιο μπαλκόνι. Στο σπίτι μέσα έχει 18 βαθμούς. Πρέπει να
είσαι καλά ντυμένος. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, που με περίμεναν και τα τακτοποίησα, όπως
κάθε πρωινό. Όλο το βράδυ τα είχα βάλει μέσα στο σπίτι να κοιμηθούν ζεστά. Το πρωί τα έβγαλα
έξω, στις θέσεις τους, λίγο μετά τις οκτώ. Το χειμώνα τα βάζω μέσα τα βράδια και τις ημέρες που
έχει πολύ κρύο, κοντά στο μηδέν. Ψυχούλες είναι και αυτά και κρυώνουν όπως εμείς. Σκούπισα
και τακτοποίησα τις γλάστρες και τα μπαλκόνια. Συμμάζεψα και σκούπισα το σπίτι με την ηλεκτρική σκούπα. Άνοιξα για λίγο τις τζαμόπορτες να μπει ο ήλιος και ο φθινοπωρινός αέρας για
ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Όμορφη είναι η μέρα, σαν μέρα. Αλλά έχει κρύο αρκετό.
Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα δυο παξιμάδια και ήπια το γάλα μου για πρωινό. Άνοιξα το κομπιούτερ και μπήκα στο Ίντερνετ στις δέκα, διάβασα την επικαιρότητα, κοινωνική, οικονομική,
αθλητική και τα μηνύματα και τώρα ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές, όπως κάθε πρωινό. Η ώρα πήγε λίγο μετά τις έντεκα, ντύθηκα καλά και είμαι έτοιμος για να βγω για τις
σημερινές μου δουλειές τις πρωινές. Καλό πρωινό. Πήγα στα γρήγορα και έκανα τις δουλειές μου.
Μέχρι λίγο μετά τις δώδεκα τέλειωσα και ανέβηκα πλατεία με το Τραμ γιατί βρισκόμουν στο
Φάληρο για τις πρωινές δουλειές μου. Όμορφη η μέρα, λιακάδα αλλά κρύο αρκετό. Έκανα την
βόλτα μου στην πλατεία, πέρασα από την Ομήρου και έριξα μια ματιά στα μαγαζιά που όλα είναι
σχεδόν στολισμένα. Πήγα πλατεία, πολύ λίγος κόσμος στα καφέ και στην πλατεία. Ελάχιστοι κάνουν την βόλτα τους σαν και μένα. Πήγα στον Βασιλόπουλο ψώνισα κάτι λίγα για το σπίτι,
πέρασα από τον Βενέτη, έριξα μια ματιά και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι για το
μεσημεριανό φαγητό. Δύο η ώρα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα τρυφερό
φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα για φαγητό ένα πιάτο ζεστή φασολάδα, σαλάτα κουνουπίδι με
λίγο τυρί και ένα αυγό βραστό το ασπράδι μόνο, φρέσκο ψωμμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια τα μεσημεριανά
και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Κάπως ζέστανε ο καιρός προς το μεσημέρι. Έξη η ώρα
και έγερση. Νύχτωσε κανονικά και άρχισε να κρυώνει ο καιρός. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό
μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Τακτοποίησα το δωμάτιό μου και άνοιξα το κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ, ήπια δυο γουλιές καφέ, διάβασα την επικαιρότητα τα μηνύματα
και ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές. Επτά η ώρα έβαλα μέσα στο σπίτι τα καναρίνια
για να περάσουν, ήσυχα όμορφα και ζεστά την βραδιά τους. Έξω άρχισε το κρύο και δεν υπάρχει
λόγος να κρυώνουν. Ψυχούλες είναι και αυτά, όπως και μεις. Συνέχισα την βραδιά μου στο σπίτι
με γράψιμο, διάβασμα και ενημέρωση των σελίδων μου, πίνοντας καφέ γουλιά, γουλιά και ακούγοντας μουσική και τραγούδια από τις μουσικές σελίδες. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών και συνεχίζω την βραδιά στην ζεστασιά
του σπιτιού, παρέα με τα καναρίνια που κάθισαν στις γωνιές τους για να περάσουν μέσα στο σπίτι
την βραδιά τους. Σήμερα δεν θα βγω γιατί κάνει κρύο και πρέπει να προσέχω, γιατί δεν πρέπει να
κρυώσω καθόλου, όσο είναι δυνατόν. Σήμερα παρακολουθώ τον αγώνα μπάσκετ Λαμποράλ
Κούτσα – Παναθηναϊκός από την Ισπανία. Τελικό αποτέλεσμα Λαμποράλ – Παναθηναϊκός 79-77
Κρίμα για τον Παναθηναϊκό. Καλή συνέχεια. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά στο σπίτι
με διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων μου. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το
πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην τελευταία μέρα του Νοέμβρη και του Φθινόπωρου.
Πάμε για την εποχή του Χειμώνα....καλή συνέχεια

No comments:

Post a Comment