Saturday, November 16, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής, Φθινοπωρινό, με συννεφιά στον Αττικό ουρανό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη, με συννεφιά της βροχής και ψύχρα αρκετή
από νωρίς το πρωί. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με καλό
καιρό, μπονάτσα και ήλιο κατά διαστήματα, λόγω συννεφιάς. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω, γουλιά, γουλιά. Ελληνικό διπλό μέτριο.
Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια
που με περίμεναν και τα δυο και τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Έριξα από λίγο νερό στις
γλάστρες, σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια, τα σφουγγάρισα να είναι καθαρά, συμμάζεψα
το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα λίγα κριτσίνια από καλαμπόκι, ήπια το γάλα μου
για πρωινό και μετά τις δέκα άνοιξα το κομπιούτερ και μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα τα μηνύματα,
την επικαιρότητα και έγραψα λίγο για ενημέρωση τις σελίδας μου τα καθημερινά και των σελίδων
μου των καθημερινών. Έντεκα η ώρα πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο της γωνίας και ψώνισα ότι
χρειάζεται για το αυριανό φαγητό. Το μενού έχει για το επόμενο τριήμερο, βραστό με φθινοπωρινά
λαχανικά. Είναι το φαγητό που μ αρέσει αυτή την εποχή και την εποχή του χειμώνα. Επιστροφή
σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια, συμμάζεψα την κουζίνα και συνέχισα την μέρα μου στο σπίτι.
Δώδεκα η ώρα, συννέφιασε και κρύωσε ο καιρός αρκετά, παρ όλο που έχει ήλιο κατά διαστήματα.
Ντύθηκα καλά και βγήκα να πάω στην πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Καλή η μέρα αλλά άρχισε
το κρύο, μαζί και η συννεφιά στον Αττικό ουρανό για βροχή. Λίγος κόσμος από και προς πλατεία.
Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο και τα καταστήματα όλα άδεια. Στην πλατεία λίγος κόσμος, όχι για
βόλτα και καφέ, αλλά μόνο για λίγα ψώνια και για κάποια τράπεζα. Τα μόνα που έχουν κόσμο
είναι οι τράπεζες και όλα τα μαγαζιά της τηλεφωνίας και του Ίντερνετ. Όλα τ άλλα είναι άδεια.
Έκανα την βόλτα μου στην πλατεία, πήγα στον Βασιλόπουλο, ψώνισα στα γρήγορα αυτά που
ήθελα για το σπίτι, γάλα, αυγά, λίγο σέλινο και επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό.
Δύο η ώρα και επιστροφή σπίτι. Ετοίμασα για το μεσημεριανό φαγητό, ένα πιάτο πιλάφι με
κοκκινιστό κοτόπουλο και μανιτάρια, σαλάτα κουνουπίδι με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου
τα μεσημεριανά, έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Νύχτωσε κανονικά και κρύωσε ο καιρός αρκετά. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, που είναι βράδυ πια. Μόνο
η ώρα διαφέρει. Έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά, έφαγα ένα κομμάτι πάστα Φλόρα, ήπια λίγο
νερό δροσερό και δυο γουλιές καφέ και άνοιξα το κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ και έριξα
μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και ενημερώνω τις σελίδες μου. Οκτώ η ώρα
και ήπια τα χάπια μου τα βραδινά. Έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών και
συνεχίζω στο Ίντερνετ την ενημέρωση των σελίδων μου, το γράψιμο και το διάβασμα, ακούγοντας
μουσική και τραγούδια. Τέλειωσε το παιχνίδι μπάσκετ για την Euroleagua Του Ολυμπιακού με
την Ζιελόνα Γκόρα. Ολυμπιακός – Ζιελόνα Γκόρα 79-77 με τρίποντο του Μάντζαρη στην
εκπνοή του αγώνα. Μπράβο. Σε λίγο θα παρακολουθήσω ποδόσφαιρο από το Γ. Καραϊσκάκης
μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας για την πρόκριση στο Μουντιάλ της Βραζιλίας. Καλή επιτυχία
στην Εθνική μας. Τέλειωσε το Α ημίχρονο, προηγείται η Ελλάδα με 2-1. Τον αγώνα παρακολουθεί
ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κ. Παπούλιας. Καλή συνέχεια. Πριν λίγο τελείωσε το παιχνίδι.
Τελικό αποτέλεσμα Ελλάδα – Ρουμανία 3-1, σπουδαία νίκη. Η ώρα κοντεύει μεσάνυχτα και ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά η σημερινή.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη..... καλό πρωινό

No comments:

Post a Comment