Wednesday, November 27, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης, με Φθινοπωρινό καιρό. Ήλιο και συννεφιά.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη με συννεφιά και ήλιο κατά διαστήματα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Μόλις ξεπρόβαλε η καινούρια μέρα.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο με ένα ποτήρι δροσερό νερό. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για καλή
ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έριξα μια ματιά στα καναρίνια, που με περίμεναν.
Τα τακτοποίησα και τα δυο, όπως κάθε πρωινό. Τακτοποίησα τις γλάστρες και σκούπισα τα
μπαλκόνια. Άνοιξα λίγο τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι ο ήλιος και ο αέρας του Φθινόπωρου
για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Μόνο που έκλεισα τις πόρτες τις εσωτερικές για να μην
έχει ρεύμα, γιατί έχει κρύο αρκετό τα πρωινά. Όλα καλά. Τακτοποίησα την κουζίνα, έφαγα ένα
ακτινίδιο και λίγα κριτσίνια για πρωινό και ετοίμασα ότι χρειάζεται για το μαγείρεμα το σημερινό.
Το Μενού έχει σήμερα Φασολάδα, ζουμερή, της εποχής. Πετάχτηκα στα γρήγορα στο μανάβικο
της γειτονιάς και ψώνισα λίγα καρότα, δυο πράσα, λίγο σέλινο, κρεμμύδια και πατάτες και γύρισα
στα γρήγορα σπίτι για να αρχίσω την προετοιμασία για το μαγείρεμα τις φασολάδας. Τα φασόλια
τα είχα καθαρίσει, τα πλύνει και τα είχα βάλει από χτες με νερό να μουσκέψουν μέχρι το πρωινό.
Τέλειωσα την προετοιμασία λίγο πριν τις δέκα και ξέπλυνα τα φασόλια πολύ καλά και τα έβαλα
να πάρουν βράσεις για 20 λεπτά. Τα σούρωσα καλά, τους άλλαξα το νερό με άλλο ζεστό μπόλικο
και συνέχισα το μαγείρεμα, βάζοντας λίγο λάδι, κρεμμύδια, καρότα, σέλινα, πράσο. 20 λεπτά
πριν ψηθούν όλα καλά έριξα την φρέσκια ντομάτα και πελτέ, αλατοπιπέρωσα και συνέχισα το
μαγείρεμα σε σιγανή φωτιά. Δώδεκα η ώρα όλα έτοιμα. Έσβησα την φωτιά και μάζεψα την
κουζίνα. Έπλυνα ότι σκεύος χρησιμοποίησα για το μαγείρεμα και τα τακτοποίησα όλα. Πριν τις
μία έτοιμος και βγήκα για την βόλτα μου από πεζοδρόμιο μεριά μέχρι πλατεία. Όμορφη η μέρα
χωρίς βροχή και κρύο. Λίγος κόσμος στην πλατεία και στα καφέ. Έκανα την βόλτα μου, ψώνισα
λίγο ψωμί από τον φούρνο, και από το τυράδικο το παραδοσιακό λίγο ανθότυρο και τσίπουρο
και επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα
από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα για το μεσημεριανό φαγητό. Ένα πιάτο με λίγη
φασολάδα, ένα πιάτο με δυο σουτζουκάκια, με πιλάφι από χθες, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
κόκκινο κρασί και ένα σφηνάκι τσίπουρο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την
κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έβρεχε πριν
λίγο αλλά πέρασε γρήγορα η βροχή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Νύχτωσε κανονικά. Χάθηκε το απόγευμα πια, πάμε για
την εποχή του χειμώνα, με κρύο, βροχές και χιόνια στα ορεινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα
το κομπιούτερ. Επικοινώνησα με την κόρη μου να δω τι κάνει, πως είναι και πως περνάει με τον
καταπληκτικό γιο της και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, στην Ελλάδα και τον κόσμο. Διάβασα
τα μηνύματα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Η βραδιά εξελίσσεται μια χαρά.
Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα βραδινά, έριξα στα καναρίνια μια ματιά, που κάθισαν στις
γωνιές τους για να περάσουν την βραδιά τους και έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι τους δικούς
μου να δω. Βγήκα πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο των σκουπιδιών και πήγα στους δικούς μου
σιγά, σιγά από τους δρόμους τις γειτονιάς. Τους είδα όλους, μου ευχήθηκαν καλός Παππούς για
την γέννα του πρώτου εγγονού μου από την μοναδική κόρη μου, ήπια ένα καφέ, τα είπαμε τα
καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά τους χαιρέτησα όλους και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω
την βραδιά. Έκανα την βόλτα μου στους ήσυχους και καθαρούς δρόμους από την βροχή και
επέστρεψα σπίτι. Παρέα με τον καφέ μου, είδα τα νέα στον ΣΚΑΪ, προς το τέλος και τον καιρό
και συνεχίζω στο κομπιούτερ και στο Ίντερνετ, διαβάζοντας την επικαιρότητα, τα μηνύματα και
γράφω για ενημέρωση της σελίδας μου τα Καθημερινά. Προς το τέλος τις βραδιάς ενημερώνω
τις σελίδες μου τις καθημερινές. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη.....

No comments:

Post a Comment