Sunday, November 17, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας



Καλό πρωινό....Παρασκευής. Φθινοπωρινό με λιακάδα, συννεφιά αραιή και ψύχρα αρκετή.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη. Κλασική Φθινοπωρινή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, γουλιά, γουλιά. Ελληνικό διπλό
μέτριο, σε μπακιρένιο μπρίκι. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Έφαγα
ένα ακτινίδιο, λίγα κριτσίνια και ήπια το γάλα μου. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια που με
περίμεναν και τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Τους έβαλα από ένα κομμάτι μπρόκολο
τρυφερό και συνέχισα τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Όμορφη η σημερινή μέρα, Φθινοπωρινή
πραγματική, με ήλιο και αρκετή ψύχρα του Φθινόπωρου. Έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες
σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Συμμάζεψα το σπίτι και άνοιξα τις τζαμόπορτες να
μπει στο σπίτι το φ ως του ήλιου και ο φθινοπωρινός ελαφρύς αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα
του σπιτιού. Τακτοποίησα τελευταία την κουζίνα, όπως κάθε πρωινό και ετοίμασα ότι χρειάζονται
για το μαγείρεμα του σημερινού φαγητού. Το μενού έχει σήμερα βραστό με φθινοπωρινά λαχανικά.
Πρώτα βράσιμο το κρέας, Κότσι, και μετά όλα τ άλλα ξεχωριστά. Στο τέλος που όλα είναι έτοιμα,
βράσιμο όλα μαζί και καλή όρεξη. Λίγο πριν τις δώδεκα έτοιμο το βραστό, καταπληκτικό.
Ετοιμάστηκα για να βγω να πάω μέχρι πλατεία την Σαββατιάτικη βόλτα μου από πεζοδρόμιο
μεριά του μεγάλου δρόμου. Αρκετός κόσμος από και προς την πλατεία, έχει όμως ψύχρα αρκετή.
Χρειάζεται προσοχή για αποφυγή κρυολογήματος. Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο με λίγο κόσμο,
όπως και τα εμπορικά καταστήματα. Εκτός από αυτά που φτιάχνουν ψωμί και αρτοσκευάσματα.
Η πλατεία με αρκετό κόσμο για βόλτα και απόλαυση τις μέρας και τις πλατείας. Τα καφέ με λίγο
κόσμο απ έξω και στην πλατεία, γιατί έχει ψύχρα αρκετή και δεν είναι ευχάριστα για έξω καθισιό
αυτή την εποχή. Έκανα την βόλτα μου, ψώνισα λίγο ψωμί από τον Βενέτη, για το Σαββατοκύριακο
και επέστρεψα σπίτι λίγο πριν τις δυο για το μεσημεριανό φαγητό. Ζέστανα λίγο το βραστό και ετοίμασα ένα πιάτο, σαλάτα κουνουπίδι με τυρί και ένα αυγό βραστό, σφιχτό, μόνο τα ασπράδι,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι άσπρο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα χάπια
μου τα μεσημεριανά, έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού στα καναρίνια και πήγα για
ανάπαυση μεσημεριανή. Λίγο μετά τις πέντε έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έξη
η ώρα, που μόλις άρχισε σιγά σιγά να νυχτώνει, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Τα καναρίνια
πήγαν στις γωνιές τους στα κλουβιά, για να περάσουν την βραδιά. Έπλυνα τα πιατικά, έβαλα το βραστό με την κατσαρόλα στο ψυγείο, τακτοποίησα την κουζίνα, έφαγα ένα κομμάτι πάστα Φλόρα
και άνοιξα το κομπιούτερ. Πήρα τον καφέ μου και κάθισα να κάνω παρέα στο Ίντερνετ. Διάβασα
την επικαιρότητα, τα μηνύματα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Σήμερα έχει
διάβασμα και γράψιμο για ενημέρωση των σελίδων μου. Μετά τις οκτώ αφού πιω τα χάπια μου
τα βραδινά θα πάω μια βόλτα μέχρι τους δικούς μου για να δω. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Όμορφη η βραδιά μόνο που έχει ψύχρα αρκετή. Έτοιμος και βγήκα για την βραδινή μου βόλτα
εδώ κοντά, στους δρόμους της γειτονιάς. Πέρασα από τους δικούς μου, τους πήγα αρκετό από το
βραστό που μαγείρεψα σήμερα, κάθισα ήπια ένα καφέ, είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις
εννιά χαιρέτησα τους δικούς μου και σιγά σιγά κάνοντας και την βόλτα μου επέστρεψα σπίτι για
να συνεχίσω την βραδιά. Άνοιξα για λίγο την τηλεόραση και είδα μετά τις εννιά και μισή τα νέα
στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Λίγο μετά τις δέκα τέλος τηλεόραση. Άνοιξα το κομπιούτερ και μπήκα
στο Ίντερνετ και διάβασμα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών και συμπληρώνω την σελίδα μου τα καθημερινά. Έτσι πέρασε η σημερινή
μέρα και η βραδιά, κοντεύει μεσάνυχτα. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό λίγο πριν
τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη......

No comments:

Post a Comment