Thursday, November 7, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης φθινοπωρινό και βροχερό. Με βροχή συνεχή .
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη με βροχή από το πρωί αρκετή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με την Φθινοπωρινή βροχή
που πέφτει από το πρωί συνεχώς. Συννεφιασμένος ο Αττικός ουρανός με σύννεφα της βροχής.
Δεν πειράζει καλή είναι η βροχή, την χρειάζεται ο τόπος αυτή την εποχή την βροχή την ποτιστική.
Πότε πότε αστράφτει και βροντάει. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω γουλιά γουλιά. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και χάπια
πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα λίγα κριτσίνια και ήπια το γάλα
μου για πρωινό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, που με περίμεναν και τα τακτοποίησα όπως κάθε
πρωινό. Συννεφιά και βρέχει συνεχώς και συνεχίζω με τις δουλειές του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια και την κουζίνα. Συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα το γραφείο μου
και το υπνοδωμάτιό μου. Δέκα η ώρα άνοιξα το κομπιούτερ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια
ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και τώρα κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών. Η βροχή πέφτει χωρίς διακοπή και συνεχίζω το πρωινό στο σπίτι, με διάβασμα,
γράψιμο μουσικής και ενημέρωση των σελίδων μου. Δεν βλέπω να βγαίνω σήμερα για ψώνια και
βόλτα πρωινή. Δεν πειράζει έχω απ όλα και στο σπίτι είναι όμορφα, παρέα με την βροχή που πέφτει
συνεχώς, το κελάηδημα των καναρινιών και την μουσική με τα τραγούδια. Όμορφα ακούγονται
οι σταγόνες τις βροχής που πέφτουν στις τέντες των μπαλκονιών. Έντεκα και μισή και βρέχει
συνεχώς και μάλιστα τώρα πολύ. Σήμερα δεν έχει να βγω έξω, βρέχει συνεχώς χωρίς διακοπή.
Η ώρα πήγε λίγο πριν τις μία και βρέχει συνεχώς και εγώ στο σπίτι παρέα με το Ίντερνετ, ακούω
μουσική, παρέα με τους ήχους τις βροχής. Γράφω , διαβάζω και ενημερώνω τις σελίδες μου. Σε
λίγο θα φάω για μεσημέρι. Δύο η ώρα. Ετοίμασα ένα πιάτο φακές, σαλάτα κουνουπίδι με τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, ήπια
τα χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και έριξα μια ματιά στα καναρίνια.
Η βροχή πέφτει συνεχώς και δυνατή, με αστραπές και βροντές. Έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού
στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έξη και μισή, πήγα μέχρι την παθολόγο να
μου γράψει τα φάρμακα των επόμενων τριών μηνών και μια εξέταση, αξονική θώρακος που χρειάζεται να κάνω. Λίγο μετά τις επτά τέλειωσα με την παθολόγο και επέστρεψα σπίτι για να
συνεχίσω την βραδιά. Στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα από το μανάβικο της γωνίας ψώνισα
ένα κουνουπίδι να το βράσω αύριο να έχω σαλάτα και από τον φούρνο που είναι δίπλα πήρα δυο
γιαούρτια και επέστρεψα σπίτι. Λίγο πριν τις οκτώ ήπια τα χάπια μου τα βραδινά, έβαλα και το
κολλύριο στα μάτια μου για την εσωτερική πίεση και έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι τους δικούς
μου για να δω. Βγήκα και στα γρήγορα πήγα γιατί άρχισε η ψύχρα η φθινοπωρινή. Κάθισα μέχρι
λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό εσπρέσο, τα είπαμε τα καθημερινά τους χαιρέτησα και
επέτρεψα σπίτι για να παρακολουθήσω τα παιχνίδια του Τσάμπιονς Λιγκ. Έφτιαξα ένα καφέ
Jacombs και κάθισα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και
ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Δέκα η ώρα κάθισα και παρακολουθώ το παιχνίδι
Μπαρτσελόνα – Μίλαν από την Βαρκελώνη. Έντεκα και μισή τέλειωσε το παιχνίδι με νίκη τις
Μπαρτσελόνα. Τελικό αποτέλεσμα Μπαρτσελόνα – Μίλαν 3-1. Έριξα μια ματιά σε όλη την
αθλητική επικαιρότητα, την πολιτική και την οικονομική και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις
καθημερινές. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα με βροχή και η βραδιά σχετικά καλή. Αύριο πάλι
θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη.....

No comments:

Post a Comment