Sunday, November 10, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου με λιακάδα Φθινοπωρινή και καλό καιρό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη με μπονάτσα Φθινοπωρινή και γαλανό
τον Αττικό ουρανό. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με τον
όμορφο Φθινοπωρινό καιρό, που είναι μοναδικός. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, γουλιά, γουλιά, ελληνικό διπλό μέτριο.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπουν στο
σπίτι ο φθινοπωρινός ήλιος και ο αέρας ο δροσερός για να αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια που με περίμεναν και τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Τους
έβαλα και από λίγο μπρόκολο τρυφερό που τους αρέσει και τσιμπολογάν. Σκούπισα τα μπαλκόνια
πότισα με λίγο νερό τις γλάστρες και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα κριτσίνια και ήπια το γάλα μου για πρωινό.
Δέκα η ώρα και άνοιξα το κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα,
διάβασα τα μηνύματα, απήντησα σε αυτά που χρειάζονταν και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις
καθημερινές, γράφοντας όπως καθημερινά. Πολύ όμορφη και η σημερινή ημέρα, Φθινοπωρινή,
με ήλιο που ζεσταίνει αρκετά την μέρα και μπονάτσα μοναδική φθινοπωρινή. Μετά τις δέκα
πήγα στο Pet Shop, που είναι εδώ κοντά μου στον μεγάλο δρόμο, το ένα καναρίνι για να του κόψουν λίγο τα νυχιά. Τα έκοψαν μια χαρά και με το καναρίνι που έκανε και την βόλτα του
επιστρέψαμε σπίτι και συνεχίζουμε το ηλιόλουστο πρωινό. Μετά τις δώδεκα βγήκα και από
πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία να κάνω την βόλτα μου και να ψωνίσω κάτι λίγα που χρειάζομαι.
Έκανα την βόλτα μου στην πλατεία που σήμερα έχει κόσμο αρκετό, που κάνει τη βόλτα του,
ψωνίζει και κάθεται πλατεία και πίνει τον καφέ του με την παρέα. Ψώνισα αυτά που ήθελα από
τον Βασιλόπουλο, μισό κιλό μανιτάρια, ένα κουτί γάλα φρέσκο και επιστρέφοντας για το σπίτι
πέρασα από τον Βενέτη και πήρα λίγες τυρόπιτες, που μόλις τις είχε βγάλει, για το Σαββάτο και την Κυριακή. Επιστροφή σπίτι στις δυο για μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο Φακές,
σαλάτα κουνουπίδι, με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι άσπρο κρασί. Έφαγα μια χαρά,
μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Σκοτείνιασε κανονικά. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Βράδιασε κανονικά, με καθαρό τον Αττικό ουρανό.
Μπονάτσα, αστροφεγγιά και φεγγαράδα μοναδική. Τα καναρίνια πήγαν στην γωνιά τους και κάθισαν για να περάσουν την βραδιά τους. Έξη και μισή άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ
διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου, αθλητικής,
κοινωνικής και καθημερινής. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και συνεχίζω μέχρι τις οκτώ. Οκτώ η ώρα
ήπια τα χάπια τα βραδινά. Έτοιμος να βγω για την βραδινή μου βόλτα. Βγήκα και πήγα σιγά σιγά
μέχρι τους δικούς μου για να δω. Κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ, είπαμε τα
καθημερινά, τους χαιρέτησα λίγο μετά τις εννιά και επέστρεψα σπίτι κάνοντας την βόλτα μου
στους δρόμους της γειτονιάς. Άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ έριξα μια ματιά στην
αθλητική και πολιτική επικαιρότητα και ενημέρωσα τις ανάλογες σελίδες. Διάβασα τα μηνύματα,
την επικαιρότητα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου. Άκουσα και έγραψα μουσική
και τραγούδια και έτσι πέρασα την μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι, θα τα πούμε από νωρίς
το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη με λιακάδα Φθινοπωρινή....

No comments:

Post a Comment