Friday, November 29, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης, φθινοπωρινό με κρύο αρκετό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη με λιακάδα, αλλά με κρύο αρκετό
τουλάχιστον τώρα το πρωινό. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό
διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής. Έριξα μια ματιά στα
καναρίνια που με περίμεναν και τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωνό. Σήμερα έχει ήλιο αλλά έχει
και κρύο αρκετό. Όσο περνάν οι μέρες όλο και κάνει κρύο πιο πολύ. Πάμε για συνάντηση με τον
χειμώνα, τα χιόνια, τις βροχές και το κρύο. Από την Κυριακή μπαίνουμε στον Δεκέμβρη των
γιορτών και του Χειμώνα. Ακόμα εμείς εδώ δεν έχουμε ανάψει θέρμανση, καλοριφέρ. Απλά εγώ
βάζω τακτικά τα κλιματιστικά για να είναι ζεστό το σπίτι. Απόγευμα και βραδάκι. Τακτοποίησα
τις γλάστρες και σκούπισα τα μπαλκόνια. Συμμάζεψα το σπίτι και έβαλα στο κρεββάτι μου το
χειμωνιάτικο πάπλωμα σήμερα για να κοιμάμαι με ζέστη. Έφαγα ένα ακτινίδιο και δυο παξιμάδια
του λαδιού για πρωινό και ήπια λίγες γουλιές καφέ Ελληνικό. Άνοιξα το κομπιούτερ και μπήκα
στο Ίντερνετ λίγο μετά τις δέκα. Έριξα ένα γρήγορο διάβασμα στην επικαιρότητα, διάβασα τα
μηνύματα και απάντησα σερ αυτά που έπρεπε και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών. Η ώρα πλησιάζει δώδεκα και έξω, μα και στο σπίτι έχει κρύο αρκετό. Σε λίγο θα
βγω να πάω πλατεία καλά ντυμένος, για βόλτα πρωινή και να κάνω και μερικά ψώνια που θέλω.
Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα μέχρι πλατεία μια που έχει καλό καιρό
σήμερα, με ήλιο, χωρίς αέρα, αλλά αρκετό κρύο. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία. Τα καφέ
και τα μαγαζιά στον μεγάλο δρόμο όλα χωρίς πελατεία. Το ίδιο και στην Ομήρου. Εκτός από τις
τράπεζες και τα καταστήματα κινητής τηλεφωνίας και Ίντερνετ. Πήγα πλατεία, που σήμερα είχε
πολύ λίγο κόσμο στα καφέ, τα μαγαζιά και την πλατεία. Έκανα την βόλτα μου, ψώνισα αυτά που
ήθελα για το σπίτι από τον Βασιλόπουλο και τον Βενέτη και λίγο πριν τις δυο επέστρεψα σπίτι για
το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο φασολάδα, ζεστή, σαλάτα κουνουπίδι με λίγο τυρί,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα
την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έβαλα στα καναρίνια από ένα φύλλο μαρουλιού
τρυφερό και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό
μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά και συμμάζεψα την
κουζίνα. Νύχτωσε κανονικά. Όμορφη η βραδιά, μπονάτσα αλλά με κρύο αρκετό σήμερα. Ο καιρός
όσο περνάν οι μέρες και πάμε προς τον Δεκέμβρη, όλο και κρυώνει. Χρειάζεται ντύσιμο καλό.
Τακτοποίησα το σπίτι, ήπια δυο γουλιές καφέ Ελληνικό και άνοιξα το κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, την καθημερινότητα, τα αθλητικά, διάβασα τα μηνύματα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έτοιμος
να βγω καλά ντυμένος να πάω τι βόλτα μου μέχρι πλατεία. Ήπια τα χάπια μου και βγήκα. Πήγα
πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά σιγά, σιγά. Πολύ λίγος κόσμος στην πλατεία λόγω του καιρού
που έχει αρκετό κρύο. Χειμώνας κανονικός, με κρύο αρκετό. Στην πολυκατοικία που μένω άναψαν
τα καλοριφέρ γιατί σήμερα έχει κρύο. Έκανα την βόλτα μου μια που ήμουν καλά ντυμένος, πήρα
και ένα καφέ καπουτσίνο από τον Βενέτη και επέστρεψα στην ζεστασιά του σπιτιού για μα
παρακολουθήσω τον αγώνα του Ολυμπιακού στο Μπάσκετ για την Euroleague. Τελικά κέρδισε
ο Ολυμπιακός άνετα την Γαλατάσαραϊ με 72-54 . μετά το παιχνίδι παρέα με τον καφέ μου
έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών, διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη....

No comments:

Post a Comment