Wednesday, November 20, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης, Φθινοπωρινό, με λιακάδα και κρύο αρκετό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα
και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα ένα ακτινίδιο για
πρωινό και έριξα μια  ματιά στα καναρίνια που με περίμεναν. Τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό, και σκούπισα τα μπαλκόνια. Τακτοποίησα τις γλάστρες στα μπαλκόνια και συμμάζεψα το σπίτι.
Όμορφη και η σημερινή μέρα, μόνο που έχει κρύο αρκετό. Δέκα η ώρα άνοιξα το κομπιούτερ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και ενημέρωσα
τις σελίδες μου τις καθημερινές. Παρ όλο που έχει όμορφη λιακάδα, χρειάζεται καλό ντύσιμο για
να βγεις έξω  για βόλτα και για ψώνια. Ακόμα και στο σπίτι πρέπει να είσαι καλά ντυμένος και
μακρυά από τα ρεύματα με τις ανοιχτές τζαμόπορτες. Δώδεκα η ώρα, ντύθηκα καλά, έβαλα και το
καπέλο μου και βγήκα για να πάω πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Αρκετός κόσμος από και προς
πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Στην πλατεία αρκετός κόσμος κάθεται στα καφέ και την πλατεία.
Έκανα την βόλτα μου, πήγα μέχρι τον Βασιλόπουλο να δω για κάτι που ήθελα και βγαίνοντας
ψώνισα από το μανάβικο-χασάπικο που είναι δίπλα, λίγο μπρόκολο για τα καναρίνια και λίγο
κρέας για μένα. Πέρασα από τον Βενέτη πήρα ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό και επέστρεψα
σπίτι νωρίς, λίγο μετά τις μία και μισή. Έβαλα στα καναρίνια από λίγο μπρόκολο για τσιμπολόγημα
και ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα για φαγητό. Ένα πιάτο βραστό με χορταρικά, το
τελευταίο, σαλάτα κουνουπίδι με τυρί και ένα αυγό, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι άσπρο κρασί.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά
και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση. Έξη η ώρα και έγερση απογευματινή. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Νύχτωσε κανονικά από τις έξη η ώρα.
Όμορφο το βράδυ, αλλά με κρύο, με ξάστερο τον Αττικό ουρανό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έριξα
μια ματιά στα καναρίνια. Πήγαν και τα δυο στις γωνιές τους για να περάσουν την βραδιά τους
ήσυχα. Αύριο πάλι από νωρίς το πρωί θ αρχίσουν το τιτίβισμα. Σήμερα δεν θα βγω το βράδυ έξω
θα κάτσω σπίτι να δω το παιχνίδι της Εθνικής μας που παίζει με την Ρουμανία στην Ρουμανία για
την πρόκριση  στο Μουντιάλ της Βραζιλίας. Μετά τις επτά άνοιξα το κομπιούτερ και μπήκα στο
Ίντερνετ για διάβασμα τις επικαιρότητας, των μηνυμάτων και ενημέρωση των σελίδων μου.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Συνέχισα με γράψιμο για την ενημέρωση των σελίδων μου. Εννιά
η ώρα άνοιξα την τηλεόραση και κάθισα παρέα με τον καφέ μου να παρακολουθήσω τον αγώνα
Ρουμανία- Ελλάδα από το Βουκουρέστι που μεταδίδει το  MEGA . Στα γρήγορα η Ελλάδα προηγείται με 1-0 της Ρουμανίας με γκολ από τον Μήτρογλου και στα σίγουρα σφράγισε την
συμμετοχή της στο Μουντιάλ της Βραζιλίας το 2014. λίγο πριν τις έντεκα τέλειωσε το παιχνίδι.
Τελικό αποτέλεσμα 1-1. η Ελλάδα προκρίθηκε . Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους. Η βραδιά συνεχίζεται στο σπίτι με διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε η μέρα
και η σημερινή βραδιά. Αύριο θα τα πούμε και πάλι από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη......

 

No comments:

Post a Comment