Sunday, November 3, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββατιάτικο, Φθινοπωρινό, με λιακάδα και αρκετή πρωινή δροσιά.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη με λιακάδα και μπονάτσα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για
καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν
όπως κάθε πρωινό. Πότισα τις γλάστρες, κλάδεψα λίγο τους βασιλικούς, το μελισσόχορτο, την
δάφνη και την Λουίζα. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Ηλιόλουστη και η σημερινή
ημέρα. Από τις όμορφες μέρες του Φθινόπωρου. Ευκαιρία για βόλτα παραλία με το Τραμ, για
καφέ, μπάνιο και μεσημεριανό μεζέ κοντά στο κύμα. Άνοιξα τις μπαλκονόπορτες να μπει ο ήλιος
και ο αέρας του Φθινοπώρου για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Συμμάζεψα το σπίτι και
τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα κριτσίνια με ένα κομμάτι σαλάμι και φουέ,
ήπια λίγο γάλα και έβαλα από ένα κομμάτι μπρόκολο στα καναρίνια. Ήπια δυο γουλιές καφέ και
άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, πολιτική,
οικονομική, κοινωνική, αθλητική και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Έντεκα η ώρα και βγήκα να πάω να πάρω την απόδειξη τις ΕΥΔΑΠ που πλήρωσα πριν τρεις μέρες.
Στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα από το μανάβικο τις γωνιάς και πήρα ένα κουνουπίδι για να
το βράσω αύριο να έχω σαλάτα το μεσημέρι. Επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω το πρωινό μου.
Έβρασα 6 αυγά, σφιχτά, για να έχω έτοιμα στο ψυγείο να τρώω μόνο το ασπράδι και συνέχισα
την ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Λίγο μετά τις 12 βγήκα και πήγα την βόλτα μου
από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου μέχρι πλατεία μια που η μέρα είναι ηλιόλουστη.
Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου που περνάνε
τα Τραμ συνεχώς χωρίς διακοπή και με κόσμο αρκετό προς παραλία μεριά. Αρκετός κόσμος στην
πλατεία κάνει την βόλτα του, κάθεται στην λιακάδα στη πολύ όμορφη πλατεία και πίνει τον καφέ
του σε κάποιο από τα καφέ τις πλατείας η τις Ομήρου. Αρκετοί τον παίρνουν τον καφέ στο χέρι
από κάποιο καφέ και τον πίνουν με την παρέα τους καθισμένοι στην πολύ όμορφη πλατεία. Έτσι
κάνω και εγώ τις ποιο πολλές φορές. Έκανα την βόλτα μου και δυο η ώρα επέστρεψα σπίτι για το
μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή πέρασα από το μαγαζί που πουλάει τροφές για τα πουλιά
και πήρα λίγη ξηρά τροφή για τα καναρίνια. Επιστροφή σπίτι, ετοίμασα ένα πιάτο γεμιστά με ρύζι
σαλάτα κουνουπίδι με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα
τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και έγερση. Σκοτείνιασε κανονικά, άρχισε η βραδιά. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου,
ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά. Τα καναρίνια πήγαν στην
γωνιά τους για να περάσουν την βραδιά τους. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ να
ρίξω μια ματιά στην επικαιρότητα της καθημερινότητας, στα αθλητικά που έχει σήμερα και έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου. Σε λίγο θα παρακολουθήσω το Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός.
Όμορφη η βραδιά, με καθαρό και ξάστερο τον Αττικό ουρανό. Μπονάτσα γενική, Φθινοπωρινή.
Η ώρα πήγε εννιά και μισή. Τέλειωσε το παιχνίδι στο Γήπεδο του Παναθηναϊκού. Τελικό αποτέλεσμα Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός 1-0 με γκολ του Μήτρογλου στο 90'. ήπια δυο γουλιές
καφέ και συνεχίζω το Σαββατόβραδο στην ησυχία του σπιτιού. Δεν θα βγω σήμερα για βόλτα
βραδινή μέχρι πλατεία. Αύριο πάλι. Όμορφα είναι και στο σπίτι παρέα με το διάβασμα, το γράψιμο
και την μουσική. Λίγο πριν τις έντεκα, έφαγα μια τυρόπιτα, ήπια και λίγο γάλα δροσερό και συνεχίζω την βραδιά την Σαββατιάτικη, γράφοντας για ενημέρωση των σελίδων μου ακούγοντας
μουσική και τραγούδια. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από
νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην πρώτη Κυριακή του Νοέμβρη που ξημερώνει σε λίγο.....

No comments:

Post a Comment