Wednesday, November 6, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης, Φθινοπωρινό, με λιακάδα και λίγη συννεφιά στον ουρανό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη με μικρή αλλαγή του καιρού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω γουλιά, γουλιά. Ελληνικό διπλό
μέτριο, σε μπακιρένιο μπρίκι, με λουκουμάκι. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα
ζωής. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Έφαγα ένα ακτινίδιο
και λίγα κριτσίνια, ήπια και το γάλα μου για πρωινό. Πότισα τις γλάστρες με λίγο νερό, σκούπισα
τα μπαλκόνια και λίγο μετά τις εννιά βγήκα για να πάω μέχρι το ψαράδικο μανάβικο να ψωνίσω
λίγα που χρειάζομαι. Ψώνισα λίγους γαύρους, μισό κιλό, μου τους καθάρισαν κιόλας για να τους κάνω μαρινάτους. Ψώνισα από το μανάβικο λίγες ντομάτες και λίγο μπρόκολο για τα καναρίνια
και επέστρεψα σπίτι στα γρήγορα για να συνεχίσω το πρωινό και να ετοιμάσω για μαγείρεμα.
Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα αυτά που ψώνισα και ετοίμασα ότι χρειάζεται για τις Φακές που
θα κάνω. Δέκα η ώρα άρχισα το μαγείρεμα της Φακής με το πρώτο βράσιμο σε μπόλικο νερό.
Μετά από λίγες βράσεις σούρωμα το νερό, αντικατάσταση με άλλο ζεστό νερό, έριξα όλα τ άλλα
που χρειάζονται οι Φακές και τις άφησα να σιγοβράσουν. Καθάρισα καλά τους γαύρους, τους
ξέπλυνα πολύ καλά, τους στέγνωσα και τους έβαλα σε ένα γυάλινο μπολ με μια κουταλιά της
σούπας χοντρό αλάτι και ξύδι μέχρι να τους καλύψει. Σκέπασα το μπολ και το έβαλα στο ψυγείο
όπου θα μείνει μέχρι αύριο το πρωί. Λίγο πριν τις δώδεκα έτοιμες οι φακές χυλωμένες, νόστιμες
και καλό ψημένες. Τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, πήρα τα σκουπίδια
για να τα πετάξω στον κάδο και κατέβηκα για να πάω την βόλτα μου μέχρι πλατεία. Πέταξα τα
σκουπίδια και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα μέχρι πλατεία. Λίγος κόσμος από
και προς πλατεία. Η μέρα άρχισε να χαλάει, έβγαλε λίγο αέρα και σύννεφα τις βροχής στον
Αττικό ουρανό. Στην πλατεία πολύ λίγος κόσμος μετά τις δώδεκα. Πέρασα από την τράπεζα και
στα γρήγορα, γιατί δεν είχε κόσμο, τέλειωσα την δουλεία μου. Έκανα την βόλτα μου στην πλατεία
πήρα λίγο ψωμί από τον Βενέτη και επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Στον μεγάλο
δρόμο όλα τα καφέ κλειστά και τα μαγαζιά χωρίς πελάτες. Επιστροφή σπίτι και ετοιμασία για
φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα ένα πιάτο φακές με λίγο ξύδι, σαλάτα κουνουπίδι με τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα
ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά
τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έξη η ώρα και νύχτωσε κανονικά. Χάθηκε το απόγευμα σιγά σιγά μέσα στο σκοτάδι το φθινοπωρινό. Τα καναρίνια πήγαν
στην γωνιά τους για να περάσουν την βραδιά τους. Απόγευμα τέλος. Του χρόνου και πάλι την
Άνοιξη. Τώρα μετά το μεσημέρι έχουμε κατ ευθείαν βράδυ. Τι να κάνουμε, χειμώνας πλησιάζει.
Παρέα με τον καφέ μου, άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Ψύχρανε αρκετά ο καιρός σήμερα. Δεν θα βγω για βόλτα βραδινή θα κάτσω σπίτι για διάβασμα,
γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων μου παρέα με μουσική και τραγούδια. Λίγο πριν τις δέκα
θα παρακολουθήσω το παιχνίδι του Ολυμπιακού με την Μπενφίκα για το Champions League από
το Sport24 Live και όλα τα παιχνίδια τα σημερινά. Λίγο μετά τις δέκα παρακολουθώ τα παιχνίδια του Τσάμπιονς Λιγκ και στον ενδιάμεσο χρόνο ενημερώνω τις σελίδες μου. Μεσάνυχτα και ακόμα
είμαι εδώ, διαβάζω , γράφω και ενημερώνω τις σελίδες μου. Τελικά ο Ολυμπιακός νίκησε με 1-0
την Μπενφίκα. Το Γκολ ο Μανωλάς με κεφαλιά. Ο τερματοφύλακας του Ολυμπιακού κράτησε
το αποτέλεσμα του 1-0. αλλιώς ο Ολυμπιακός θα είχε χάσει με 5-1. καλή συνέχεια.
Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο τα λέμε πάλι από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη......

No comments:

Post a Comment