Tuesday, November 12, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλή βδομάδα. Καλό πρωινό Δευτέρας Φθινοπωρινό με συννεφιά στον Αττικό
ουρανό της βροχής. Καλή ανατολή στην καινούργια βδομάδα του Νοέμβρη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, με συννεφιασμένο πρωινό. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Οκτώ
η ώρα, ήπια τα χάπια μου, τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια
που με περίμεναν και τα δυο, ήπια δυο γουλιές καφέ, Ελληνικό έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό και τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό. Έριξα από λίγο στις γλάστρες και σκούπισα
τα μπαλκόνια. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει φρέσκος Φθινοπωρινός πρωινός αέρας για ν αλλάξει
η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Συμμάζεψα το σπίτι, τακτοποίησα την κουζίνα και ετοίμασα αυτά που
χρειάζονται για το σημερινό μαγείρεμα. Το μενού έχει σήμερα κοτόπουλο, στήθος, κοκκινιστό με
μανιτάρια, μυρωδικά και κρασί. Δέκα η ώρα όλα έτοιμα για ν αρχίσει το μαγείρεμα. Αρχή με σοτάρισμα, το κρεμμύδι, το σκόρδο και τα μανιτάρια κομμένα σε φέτες στη συνέχεια ακολουθούν
όλα τα υπόλοιπα και σιγανό μαγείρεμα για να γίνει νόστιμο το φαγητό. Έντεκα και μισή έτοιμο
το φαγητό το μεσημεριανό. Δοκίμασα λίγο, είναι υπέροχο. Πριν τις δώδεκα έφτιαξα και ρύζι για
συνοδεία του κοκκινιστού κοτόπουλου. Λίγο μετά τις δώδεκα όλα έτοιμα και έτοιμος για να βγω
να πάω μέχρι πλατεία την βόλτα μου την πρωινή. Ενδιάμεσα στο μαγείρεμα άνοιξα το κομπιούτερ
και έμπαινα στο Ίντερνετ. Διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και ενημέρωσα τις σελίδες μου
τις καθημερινές. Η μέρα όμορφη είναι, μόνο που είναι συννεφιασμένος ο Αττικός ουρανός και μπορεί να βρέξει λίγο μετά το μεσημέρι. Δώδεκα και μισή και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι
πλατεία σιγά, σιγά. Η συννεφιά όλο και απλώνεται στον Αττικό ουρανό, έρχεται σιγά, σιγά
η βροχή. Λίγος κόσμος από και προς πλατεία και η πλατεία σχεδόν άδεια και τα καφέ. Κανείς δεν
κάθεται στην πλατεία ούτε και μπροστά στα καφέ. Χάλασε ο καιρός και χαλάει συνεχώς. Έκανα
την βόλτα μου, ψώνισα αυτά που χρειαζόμουν από το μανάβικο της πλατείας, ντομάτες και λίγο
μπρόκολο για τα καναρίνια, από τον Βενέτη ψωμί και από το παραδοσιακό ανθότυρο και σιγά
σιγά από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Δύο η ώρα ετοίμασα
ένα πιάτο κοτόπουλο κοκκινιστό με ρύζι Basmati, σαλάτα κουνουπίδι με τυρί και ένα αυγό βραστό
το ασπράδι μόνο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι άσπρο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έβαλα στα καναρίνια από ένα φύλλο
τρυφερό μαρουλιού και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Η βροχή έρχεται σιγά σιγά από Δυτικά.
Συννέφιασε ο Αττικός ουρανός με σύννεφα τις βροχής. Πέντε η ώρα αστραπές, βροντές και βροχή
πολύ. Έγερση κανονική. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια δυο γουλιές καφέ. Βρέχει
συνεχώς και πολύ. Μπόρα είναι όμως και θα περάσει. Έξη η ώρα και βρέχει συνεχώς. Ήπια τα
χάπια μου τα απογευματινά και άνοιξα το κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές. Σκοτείνιασε κανονικά, χάθηκαν τα απογέματα όσο πλησιάζουμε στον χειμώνα. Η βροχή πέφτει συνεχώς χωρίς διακοπή.
Επτά η ώρα και πέρασε η μπόρα. Έφυγαν τα σύννεφα της βροχής, έγινε καθαρός ο ουρανός και
φάνηκε το φεγγάρι. Βγήκα για λίγο και πήγα για ψώνια. Στο μανάβικο και πήρα ένα κουνουπίδι
να το βράσω αύριο για ν έχω σαλάτα και στον φούρνο και πήρα δυο γιαούρτια. Επιστροφή στο
σπίτι στα γρήγορα για να συνεχίσω την βραδιά. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έτοιμος για να
βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω, για λίγο, μια που τώρα δεν βρέχει. Πήρα όμως και
την ομπρέλα μαζί μου μήπως την χρειαστώ στην επιστροφή για το σπίτι, γιατί είδα που συννεφιάζει
από τα δυτικά και πάλι. Βγήκα και πήγα στους δικούς μου με την ομπρέλα στο χέρι. Κάθισα ήπια
τον καφέ μου, είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι
για να συνεχίσω την βραδιά. Στο δρόμο της επιστροφής άρχισε να βρέχει πάλι και με την ομπρέλα
ανοιχτή επέστρεψα σπίτι. Ο Αττικός ουρανός είναι κλειστός με σύννεφα βροχής και βρέχει συνεχώς
χωρίς διακοπή. Άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα,
διάβασα τα μηνύματα και πήγα στην τηλεόραση που μόλις άνοιξα να δω τα τελευταία νέα στον
ΣΚΑΪ. Τα είδα έκλεισα την τηλεόραση και επέστρεψα στο Ίντερνετ για ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά με συνεχή βροχή και συνεχίζει να βρέχει. Αύριο πάλι θα τα
πούμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη.....

No comments:

Post a Comment