Thursday, November 14, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης Φθινοπωρινό με λιακάδα και μπονάτσα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη με αραιή συννεφιά και μπονάτσα, τουλάχιστον
τώρα το πρωί. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου,
έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον πρωινό καφέ μου για να πιω γουλιά, γουλιά.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, λίγο μετά τις οκτώ, που με περίμεναν, ήπια δυο γουλιές καφέ και
τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, σκούπισα τα μπαλκόνια,
συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα ένα ακτινίδιο και ένα κομμάτι Πάστα
Φλόρα για πρωινό πίνοντας λίγο γάλα δροσερό. Μετά τις δέκα άνοιξα το κομπιούτερ και μπήκα
στο Ίντερνετ. Διάβασα την πρωινή επικαιρότητα, τα μηνύματα και ενημέρωσα τις σελίδες μου
τις καθημερινές. Όλα καλά και το σημερινό πρωινό. Παρέα με διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση
των σελίδων μου. Ο καιρός εξακολουθεί να είναι, καλός, φθινοπωρινός, λίγο πριν τις δώδεκα.
Σήμερα είναι μέρα λαϊκής αγοράς. Έχουμε δυο λαϊκές αγορές στην γειτονιά μου. Όλοι με τα
καρότσια πηγαίνουν για τα ψώνια τις βδομάδας, όχι ότι είναι φθηνά τα πράγματα στην λαϊκή, απλά από συνήθεια. Λίγο μετά τις δώδεκα, έτοιμος για να βγω να πάω πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά.
Βγήκα και σιγά σιγά πήγα πλατεία για την βόλτα μου. Αρκετός κόσμος από και προς την πλατεία
από πεζοδρόμιο μεριά, με τσάντες και καρότσια στο χέρι, πηγαίνουν και έρχονται στην και από την λαϊκή αγορά. Αρκετός κόσμος στην πλατεία, αλλά λίγοι κάνουν την βόλτα τους και κάθονται
πλατεία η σε κάποιο καφέ για να πιουν τον καφέ τους. Οι ποιο πολλοί είναι περαστικοί. Έκανα την
βόλτα μου, πέρασα από την Βενέτη ψώνισα ψωμί και λίγους γίγαντες για το μεσημεριανό φαγητό
και επέστρεψα σπίτι δυο η ώρα για φαγητό. Καλός ο καιρός μέχρι τώρα, αλλά συννεφιάζει σιγά
σιγά. Στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα και έριξα μια ματιά στην λαϊκή, ψώνισα λίγα σκόρδα
για να έχω στο σπίτι και επέστρεψα για μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο φασολάδα
γίγαντες, σαλάτα κουνουπίδι με λίγο τυρί και ελιές, λίγους γαύρους μαρινάτους τους τελευταίους,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα χάπια
μου, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση κανονική. Βράδιασε κανονικά λίγο πριν τις έξη και βρέχει
σιγά σιγά. Συννεφιασμένος ο Αττικός ουρανός με σύννεφα για βροχή και μπονάτσα. Ήπια τα χάπια
μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια που πήγαν
στις θέσεις τους για να περάσουν την βραδιά τους, ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα το κομπιούτερ
για να συνεχίσω το απόγευμα μου. Μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα επικαιρότητα, μηνύματα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Απόγευμα Φθινοπωρινό με σκοτάδι κανονικό. Όλα πάνε καλά
στην ησυχία και την ομορφιά του σπιτιού παρέα με μουσική, διάβασμα γράψιμο και ενημέρωση
των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα και ήπια τα χάπια μου τα βραδινά. Σήμερα δεν θα βγω για βόλτα
γιατί θα χαλάσει ο καιρός και θ αρχίσει πάλι η βροχή. Όμορφα είναι και στο σπίτι. Είδα τα νέα της
ημέρας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ όπως κάθε βράδυ σχεδόν, άκουσα και έγραψα μουσική και τραγούδια από τις μουσικές σελίδες και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Έτσι πέρασε
και η σημερινή μέρα και βραδιά. Αύριο και πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη παρέα με Φθινοπωρινή βροχή....
Καλό πρωινό

No comments:

Post a Comment