Thursday, November 28, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα .......καλό πρωινό Τετάρτης, Φθινοπωρινό με λιακάδα και αρκετό κρύο.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη, την τελευταία Τετάρτη του Φθινόπωρου.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα,
ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια που με
περίμεναν και τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Καθαρισμός κλουβιών, αλλαγή τροφής, πόσιμου νερού. Έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, τακτοποίησα και σκούπισα τα μπαλκόνια. Συμμάζεψα
το σπίτι και τακτοποίησα το υπνοδωμάτιό μου. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει ο ήλιος και ο αέρας
ο Φθινοπωρινός, στο σπίτι, για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Όμορφη η μέρα ηλιόλουστη
με κρύο αρκετό τώρα το πρωινό. Ακόμα δεν ανάψανε τα καλοριφέρ, λόγω οικονομίας. Τι να
κάνουμε. Εγώ ανάβω τα κλιματιστικά που ζεσταίνουν μια χαρά. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα
ένα ακτινίδιο και λίγα παξιμάδια του λαδιού, ήπια το γάλα μου για πρωινό, άνοιξα το κομπιούτερ
και μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα τα μηνύματα, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και ενημερώνω
τώρα λίγο μετά τις δέκα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Έβαλα έξη αυγά να βράσουν σιγά σιγά
για να γίνουν σφικτά και συνέχισα την ενημέρωση τις σελίδας μου τα Καθημερινά. Λίγο μετά τις
έντεκα έτοιμα τα αυγά, τα έβαλα στο κρύο νερό να κρυώσουν για να τα βάλω μετά ψυγείο. Σήμερα
δεν έχει βόλτα για πλατεία γιατί έχω δουλειές στο σπίτι. Θ αρθεί μάστορας να φτιάξει μια διαρροή.
Έτσι έμεινα σπίτι και τέλειωσα με τις δουλειές λίγο πριν τις δύο. Τακτοποίησα το σπίτι και ετοίμασα για μεσημεριανό φαγητό. Έβαλα ένα πιάτο φασολάδα, σαλάτα κουνουπίδι με τυρί και
ένα αυγό βραστό, σφιχτό, μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα
μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου
τα απογευματινά. Βράδιασε κανονικά. Ήπια δυο γουλιές καφέ, ντύθηκα και βγήκα για να πάω
μέχρι τον καρδιολόγο μου, που είναι στην πλατεία για να δει τις τελευταίες εξετάσεις του αίματος
που κάνω κάθε έξη μήνες. Πήγα στα γρήγορα, από πεζοδρόμιο μεριά, περίμενα λίγο στον γιατρό,
είδε τις εξετάσεις, ένα λεπτό, μου είπε ότι όλες είναι πολύ καλές, ραντεβού πάλι του Χρόνου τον
Μάη. Χαιρέτησα τον γιατρό μου, τον ευχαρίστησα και έφυγα. Έκανα μια βόλτα στην πλατεία, μια
που ήταν νωρίς ακόμα, επτά η ώρα, πήρα ένα καφέ Καπουτσίνο από τον Βενέτη τις πλατείας και
επέστρεψα σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά. Όλα καλά αυτό είναι και το ζητούμενο. Με απλά λόγια
καλή ποιότητα ζωής. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και βγήκα να πάω να πω μια καλησπέρα στους δικούς μου. Πήγα κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, είπαμε τα καθημερινά
και έφυγα για να επιστρέψω σπίτι να δω το παιχνίδι του Ολυμπιακού με την Παρί Σεν Ζερμέν για
το Champions League. Ένα τέταρτο πριν τις δέκα άρχισε το παιχνίδι και τέλειωσε με νίκη της
Παρί Σεν Ζερμέν με 2-1. τώρα ο Ολυμπιακός είναι σε δύσκολη θέση για την πρόκριση στους 16.
πρέπει να κερδίσει στην έδρα του την Μπενφίκα που κέρδισε σήμερα εκτός έδρας. Όλα μπορούν
να γίνουν. Ο Ολυμπιακός έχει καλή ομάδα. Η ώρα πήγε λίγο μετά τα μεσάνυχτα, ενημέρωσα τις
σελίδες μου τις καθημερινές και έτσι έκλεισα την σημερινή μέρα και την βραδιά, αύριο πάλι θα
τα πούμε από νωρίς το πρωινό. Λίγο πριν τις οκτώ. Έχει σήμερα κρύο αρκετό και μέσα στο σπίτι.
Έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά για να ζεσταθεί λίγο το σπίτι και να συνεχίσω την βραδιά
όμορφα και ευχάριστα. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη.....

No comments:

Post a Comment