Saturday, November 23, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....




Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής με Φθινοπωρινή λιακάδα από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη, χωρίς βροχή, αλλά με ήλιο του Φθινόπωρου.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Παρέα με τον όμορφο Φθινοπωρινό
καιρό, με καθαρό τον Αττικό ουρανό και μπονάτσα. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα, ήπια
τα χάπια μου τα πρωινά, έφαγα ένα ακτινίδιο και ήπια δυο γουλιές καφέ για πρωινό. Έριξα μια
ματιά στα καναρίνια, που με περίμεναν και τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, σκούπισα και συμμάζεψα τα μπαλκόνια. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο
σπίτι ο ήλιος και ο φθινοπωρινός αέρας ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Συμμάζεψα το
σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έτοιμος για να βγω να πάω να
πάρω τα αποτελέσματα τις εξέτασης, τις αξονικής Θώρακος που έκανα την Τετάρτη.  Βγήκα πήρα
το Τραμ και πήγα μέχρι το διαγνωστικό κέντρο, πήρα τα αποτελέσματα τις εξέτασης και πέρασα
από τον χυτήρογλου, ψώνισα κάτι που χρειαζόμουν για το σπίτι και με το Τραμ επέστρεψα σπίτι.
Στην επιστροφή για το σπίτι κατέβηκα στην προηγούμενη στάση του Τραμ, αγόρασα εισιτήρια
για το Τραμ και πέρασα από το φαρμακείο και πήρα τρία κουτιά με τα φίλτρα για την προστασία
της τραχειοτομής. Επιστροφή σπίτι λίγο μετά τις έντεκα, τακτοποίησα αυτά που ψώνισα, ήπια
δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, την επικαιρότητα και
έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου. Τα καναρίνια τσιμπολογάν και τιτιβίζουν. Η λιακάδα
καλά κρατεί. Η μέρα είναι υπέροχη μέχρι τώρα. Λίγο μετά τις δώδεκα έτοιμος ,για βόλτα πλατεία,
από πεζοδρόμιο μεριά. Κατέβηκα, πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο και από πεζοδρόμιο μεριά
πήγα πλατεία για την βόλτα μου και λίγα ψώνια. Πολύ όμορφη η μέρα, με λιακάδα Φθινοπωρινή
μοναδική. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία, παρέα με τον όμορφο καιρό. Προσοχή χρειάζεται
και καλό ντύσιμο. Αρκετός κόσμος κάνει την βόλτα του και κάθεται στην πλατεία. Τα καφέ όλα
με λίγο κόσμο. Έκανα την βόλτα μου, ψώνισα αυτά που ήθελα από τον Βενέτη, ψωμί από καλαμπόκι, μπομπότα και μια μερίδα γιουβέτσι μπόλικη, που μ αρέσει, για το Σαββατοκύριακο.
Τέλειωσα την βόλτα μου και τα ψώνια και επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό, πριν τις
δυο. Επιστροφή και τακτοποίησα τα ψώνια. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα
φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα ένα πιάτο στιφάδο με πιλάφι, κουνουπίδι σαλάτα με τυρί,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα
την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και λίγο μετά τις τρεις πήγα για μεσημεριανή
ανάπαυση. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά. Βράδιασε κανονικά, μίκρυνε πολύ η μέρα. Ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα το
κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση
των σελίδων μου και τις σελίδας μου στο face Book. Όμορφη η βραδιά, με καθαρό τον Αττικό
ουρανό, άπνοια και μπονάτσα. Καλοκαιρία σήμερα, μακάρι να κρατήσει. Οκτώ η ώρα και χάπια
βραδινά. Έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών και έτοιμος για να βγω, να πάω
να δω για λίγο τους δικούς μου. Βγήκα και σιγά σιγά από τους ήσυχους δρόμους της γειτονιάς μου
πήγα στους δικούς μου. Κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ ζεστό, τα είπαμε λιγάκι
τα καθημερινά , τους χαιρέτησα για καλό Σαββατοκύριακο και επέστρεψα σπίτι κάνοντας και την
βόλτα μου την βραδινή. Άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ και παρακολουθώ το παιχνίδη
μπάσκετ Μάλαγα – Ολυμπιακός για την Euroleagua. Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, τον
καιρό, διάβασα τα μηνύματα και ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές και την σελίδα μου
στο face Book. Δέκα η ώρα και τέλειωσε η μετάδοση Live του μπάσκετ. Κέρδισε ο Ολυμπιακός.
Έκανε την 6η νίκη του στον όμιλό του . Μάλαγα – Ολυμπιακός  82 – 74. Συνέχισα την ενημέρωση
της σελίδας μου, τα Καθημερινά και έκλεισα την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το
πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη......
 

No comments:

Post a Comment