Friday, November 1, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης, τελευταία μέρα του Οκτώβρη με λιακάδα του Φθινόπωρου.
Καλή ανατολή στην τελευταία ημέρα του Οκτώβρη με θαυμάσιο Φθινοπωρινό καιρό, σχεδόν
καλοκαιρινό, με ζέστη αρκετή, καθαρό τον Αττικό ουρανό και μπονάτσα. Νωρίς ξύπνησα και
σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για
καλή ποιότητα ζωής. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, που με περίμεναν, τα τακτοποίησα όπως
κάθε πρωινό και τους έβαλα από λίγο μπρόκολο τρυφερό. Πότισα τις γλάστρες και σκούπισα τα
μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι ο ήλιος και ο αέρας
του Φθινόπωρου να αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Τακτοποίησα την κουζίνα, έφαγα ένα
ακτινίδιο και λίγα κριτσίνια και ετοίμασα ότι χρειάζεται για το μαγείρεμα. Το μενού έχει σήμερα γεμιστά με ρύζι, Καρολίνα, κουκουνάρι και μαύρες σταφίδες με λίγες πατάτες στην κατσαρόλα.
Δέκα η ώρα όλα έτοιμα για το μαγείρεμα των γεμιστών με σιγανό μαγείρεμα. Λίγο μετά τις 11
το φαγητό θα είναι έτοιμο με σιγανή φωτιά για να γίνει νόστιμο και καλά ψημένο. Λίγο πριν
τις δώδεκα δοκίμασα το φαγητό. Έτοιμο και έσβησα την φωτιά. Έγινε πολύ νόστιμο και έτσι
θα έχω φαγητό μέχρι και την Κυριακή με φρέσκο ψωμί και τυρί. Τακτοποίησα την κουζίνα
έπλυνα αυτά που χρησιμοποίησα για το μαγείρεμα και πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο της γειτονιάς
και ψώνισα λίγες ντομάτες Ναυπλίου που είναι νόστιμες. Επιστροφή σπίτι, έπλυνα, τακτοποίησα
τις ντομάτες και έτοιμος να βγω για την βόλτα μου την πρωινή στην Φθινοπωρινή λιακάδα.
Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία παρέα με την λιακάδα και την καλοκαιρία την
Φθινοπωρινή. Λίγος κόσμος στην πλατεία σήμερα, κάνει την βόλτα του και κάθεται πλατεία για
ανάπαυση, καφέ η αναψυκτικό. Έκανα την βόλτα μου στην ηλιόλουστη πλατεία, κάθισα λίγο
και δυο η ώρα επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους
έβαλα από ένα τρυφερό φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα ένα πιάτο γεμιστά με ρύζι, κουκουνάρι,
σταφίδες και πατάτες στην κατσαρόλα, κουνουπίδι σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα
για ανάπαυση μεσημεριανή. Πολύ όμορφη η μέρα και ο καιρός, σχεδόν καλοκαιρινός, μόνο που
χρειάζεται προσοχή για κάποιο κρυολόγημα. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό
μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Ο ήλιος και η μέρα έδυσαν, σιγά σιγά βραδιάζει. Τα
χρώματα στον ουρανό αλλάζουν συνεχώς, ακολουθεί η νύχτα και το σκοτάδι. Ήπια δυο γουλιές
καφέ, άνοιξα το κομπιούτερ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα
τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Όμορφη βραδιά έρχεται σιγά σιγά.
Καθαρός και ξάστερος ο Αττικός ουρανός και μπονάτσα Φθινοπωρινή. Λίγο μετά τις επτά και
στο σπίτι περνάω την βραδιά, με διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ
η ώρα και χάπια βραδινά. Έτοιμος για να βγω, να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω και να
τα πούμε λιγάκι. Θα τους πάω και λίγα από τα γεμιστά που έφτιαξα σήμερα. Λίγο μετά τις οκτώ
βγήκα και από τους δρόμους της γειτονιάς πήγα μέχρι τους δικούς μου για να τους δω. Κάθισα
μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ, είπαμε τα καθημερινά τους χαιρέτησα και επέστρεψα
σπίτι σιγά σιγά από τους δρόμους τις γειτονιάς κάνοντας και την βόλτα μου την βραδινή.
Επιστροφή σπίτι, έφτιαξα ένα καφέ Jacombs και κάθισα να δω για λίγο τα νέα στην τηλεόραση
από τον ΣΚΑΪ. Λίγο μετά τις δέκα έκλεισα την τηλεόραση και άνοιξα το κομπιούτερ. Μπήκα στο
Ίντερνετ και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και έκανα ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Έφαγα ένα γιαούρτη με μαρμελάδα και συνέχισα την ενημέρωση
των σελίδων μου στο ίντερνετ. Έτσι πέρασε η τελευταία μέρα και η βραδιά του Οκτώβρη.
Σε λίγο ξημερώνει η 1η του Νοέμβρη. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φθινόπωρου.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.....

No comments:

Post a Comment