Friday, November 15, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης, Φθινοπωρινό, με συννεφιά της βροχής στον Αττικό ουρανό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη που είναι βροχερή με ψύχρα αρκετή. Νωρίς
ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με την φθινοπωρινή συννεφιά της
βροχής και ψύχρα αρκετή. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα
τον καφέ μου για να πιω, γουλιά, γουλιά. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και ήπια τα χάπια
μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, που με περίμεναν, και τα
τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Σκούπισα τα μπαλκόνια και τακτοποίησα τις γλάστρες. Συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει ο αέρας
ο Φθινοπωρινός στο σπίτι για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Δέκα η ώρα βγήκα και πήγα
μέχρι το χασάπικο τις γειτονιάς και ψώνισα κρέας για χορτόσουπα, κότσι και 6 αυγά για να τα
κάνω βραστά , σφιχτά. Τρώω μόνο το άσπρο του αυγού. Επιστροφή στο σπίτι, τακτοποίησα τα
ψώνια και έβαλα να βράσουν τα αυγά σιγά σιγά σε σιγανή φωτιά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα
μηνύματα και ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές. Καλή είναι η μέρα η σημερινή, μόνο
που είναι βροχερή, κλασσική Φθινοπωρινή. Καλή είναι η βροχή την χρειαζόμαστε για ποτιστική.
Λίγο μετά τις έντεκα και μισή έτοιμα τα βραστά αυγά. Τα έβγαλα από την φωτιά και τα έβαλα
μέσα σε κρύο νερό να κρυώσουν για να τα βάλω, αργότερα, στο ψυγείο. Έγραψα για ενημέρωση
τις σελίδας μου, τα Καθημερινά και λίγο μετά τις δώδεκα έτοιμος για να βγω να πάω μια βόλτα
από πεζοδρόμιο μεριά πλατεία. Βγήκα και πήγα προς πλατεία. Λίγος κόσμος από πεζοδρόμιο μεριά
από και προς πλατεία. Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο, σχεδόν άδεια. Στην πλατεία καθόλου κόσμος
για βόλτα, για ψώνια, για καφέ στην πλατεία η στα καφέ γύρω από την πλατεία. Έκανα την βόλτα
μου, πήγα στον Βασιλόπουλο της πλατείας, ψώνισα στα γρήγορα γιατί δεν είχε κόσμο και μετά
πέρασα από τον Βενέτη ψώνισα λίγα κριτσίνια από καλαμπόκι και σιγά σιγά επέστρεψα σπίτι
από πεζοδρόμιο μεριά. Όμορφη ήταν η βόλτα, μόνο που ψύχρανε λιγάκι ο καιρός. Επιστροφή
σπίτι και δυο η ώρα ετοίμασα ένα πιάτο κοτόπουλο κοκκινιστό με πιλάφι, σαλάτα κουνουπίδι με
λίγο τυρί και ένα αυγό βραστό το ασπράδι, μόνο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια, έβαλα τα βραστά αυγά στο ψυγείο και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου
τα απογευματινά. Νύχτωσε κανονικά λίγο πριν τις έξη. Η μέρα όλο και μικραίνει, όσο πλησιάζουμε
τον χειμώνα. Ψύχρανε σήμερα ο καιρός αρκετά, πλησιάζουμε στα μέσα του Νοέμβρη και θέλει
αρκετή προσοχή και ντύσιμο καλό. Καλή είναι η βραδιά, με λίγη συννεφιά, φεγγαράδα και μπονάτσα. Επτά η ώρα άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα, τα
μηνύματα και γράφω για ενημέρωση της σελίδας μου τα καθημερινά και ενημερώνω και τις
σελίδες μου τις καθημερινές πίνοντας τον καφέ μου γουλιά, γουλιά. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια
μου τα βραδινά και ετοιμάστηκα για να βγω για μια βόλτα κοντινή και να πάω μέχρι τους δικούς
μου για να δω. Βγήκα καλά ντυμένος και με καπέλο, γιατί έχει ψύχρα αρκετή και ψιχαλίζει.
Πήγα μέχρι τους δικούς μου, κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ, είπαμε τα καθημερινά, τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι κάνοντας την βόλτα μου για να συνεχίσω την
βραδιά μου. Ψιχαλίζει σιγά σιγά, αλλά είναι καλή η βραδιά. Άλλαξα, έβαλα τις πυτζάμες μου και
κάθισα για να δω τα Νέα στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Λίγο μετά τις δέκα έκλεισα την τηλεόραση
και άνοιξα το κομπιούτερ για συνέχεια τις βραδιάς και να παρακολουθήσω το παιχνίδι μπάσκετ
για την Euroleagua Μακάμπι – Παναθηναϊκός. Έφαγα ένα γιαούρτη με μαρμελάδα, ήπια και ένα
ποτήρι δροσερό νερό και δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα,
διάβασα την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου.
Το μπάσκετ τέλειωσε με ένα κακό Παναθηναϊκό να χάνει από την Μακάμπι Τελ Αβιβ 75-68
Καλή συνέχεια στον Παναθηναϊκό που δεν είναι αυτός που ξέραμε. Αύριο πάλι το πρωινό τα λέμε
λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην επόμενη μέρα του Νοέμβρη.....

No comments:

Post a Comment