Monday, November 4, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό στην πρώτη Κυριακή του Νοέμβρη με λιακάδα φθινοπωρινή.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη με λιακάδα και μπονάτσα Φθινοπωρινή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με την Κυριακάτικη λιακάδα την Φθινοπωρινή.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Άνοιξα τις τζαμόπορτες, για να μπει στο σπίτι ο ήλιος και ο αέρας του
Φθινοπωρινού πρωινού, για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Λίγο μετά τις οκτώ ήπια τα
χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Το Κυριακάτικο πρωινό είναι σήμερα μοναδικό.
Ευκαιρία για βόλτα πρωινή και για ψώνια μια που σήμερα είναι ανοιχτά τα μαγαζιά τα εμπορικά.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, που με περίμεναν και τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Τους
έβαλα και από ένα κομμάτι μπρόκολο τρυφερό και συνέχισα το όμορφο πρωινό. Ήπια δυο γουλιές
καφέ και πότισα με λίγο νερό τις γλάστρες μου. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια.
Συμμάζεψα το σπίτι και έβρασα ένα κουνουπίδι που είχα πάρει χθες για να έχω σαλάτα μαζί με
το φαγητό μου το μεσημεριανό. Μια φορά την μέρα τρώω, κάθε μεσημέρι λίγο μετά τις δυο.
Τακτοποίησα την κουζίνα και συνεχίζω το πρωινό μου στο σπίτι, παρέα με το Ίντερνετ, την
μουσική, το γράψιμο, το διάβασμα και την ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έντεκα
η ώρα και ήρθε η αδελφή μου να με δει και μου έφερε σουτζουκάκια με ρύζι να έχω φαγητό για αύριο. Τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά κάναμε καφέ, με χαιρέτησε και λίγο πριν τις δώδεκα έφυγε. Πολύ όμορφη η μέρα η σημερινή, μοναδική, με ήλιο και μπονάτσα φθινοπωρινή. Δώδεκα η ώρα,
έβαλα το κουνουπίδι στο ψυγείο και έτοιμος να βγω για την βόλτα μου την Κυριακάτικη. Από
πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου που περνάν τα Τραμ, πήγα πλατεία για την βόλτα μου την
Κυριακάτικη. Τα καφέ όλα στον μεγάλο δρόμο έχουν κλείσει, εκτός από δυο που εξακολουθούν
να παραμένουν ανοιχτά. Τα μόνα που μάζευαν πάντα κόσμο και εξακολουθούν να μαζεύουν, γιατί
είναι στέκια των νεαρότερων παιδιών και τον λίγο μεγαλύτερων. Στην πλατεία πολύς κόσμος
κάνει την βόλτα του και κάθεται στην πλατεία η σε κάποιο καφέ με την παρέα του. Μικροί μεγάλοι
και αυτή την Κυριακή γέμισαν την πλατεία. Σε αυτό συντελεί και ο καλός καιρός ο Φθινοπωρινός.
Έκανα την βόλτα μου, πήρα ένα καφέ στο χέρι από τον Βενέτη, χαιρέτησα τα παιδιά και κάθισα
σε κάτι σκαλοπάτια που βρήκα, ήπια τον καφέ μου παρέα με την όμορφη πλατεία και την λιακάδα
και δυο η ώρα έφυγα και επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό από πεζοδρόμιο μεριά. Έριξα
μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα για το φαγητό το μεσημεριανό ένα πιάτο γεμιστά με πατάτες, τα τελευταία, σαλάτα κουνουπίδι με τυρί
και λίγες ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και έγερση. Σκοτείνιασε κανονικά. Χάθηκε το απόγευμα. Όσο περνάν οι μέρες απόγευμα τέλος πηγαίνοντας για τον χειμώνα. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια,
έφτιαξα το υπνοδωμάτιό μου και παρέα με τον καφέ κάθισα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στην
επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα
και χάπια βραδινά . Έτοιμος να πάω μια βόλτα μέχρι πλατεία σήμερα νωρίς για είμαι σπίτι πριν
τις δέκα να δω τα αθλητικά της ημέρας. Έκανα την βόλτα μου μέχρι πλατεία που είχε αρκετό
κόσμο και λίγο πριν τις δέκα επέστρεψα σπίτι για να προλάβω την Αθλητική Κυριακή. Όμορφη
η βραδιά μόνο που έχει πολύ υγρασία και ψύχρα αρκετή. Επέστρεψα σπίτι, έκανα ένα καφέ και
δέκα η ώρα κάθισα στην τηλεόραση να δω τα αθλητικά. Στα ενδιάμεσα ενημέρωσα τις σελίδες
μου κανονικά και έριξα μια ματιά στο Ίντερνετ στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα.
Έτσι πέρασα την σημερινή Κυριακάτικη μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς
το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα και εβδομάδα του Νοέμβρη.....

No comments:

Post a Comment