Tuesday, November 26, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....




Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας τελευταίας του Φθινόπωρου.
Καλή ανατολή στην τελευταία βδομάδα του Νοέμβρη και του Φθινόπωρου.
Του χρόνου και πάλι. Τώρα πάμε για χειμώνα, όπως κάθε χρονιά στο τέλος και στην αρχή της
επόμενης χρονιάς. Μακάρι να έχουμε καλό και όμορφο Χειμώνα. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα
το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με καλό καιρό Φθινοπωρινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ
η ώρα και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ και λίγο νερό και έριξα
μια ματιά στα καναρίνια που με περίμεναν. Τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο τρυφερό για να τσιμπολογάν, σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Άνοιξα
τις τζαμόπορτες να μπει ο ήλιος και ο αέρας ο φθινοπωρινός για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του
σπιτιού. Συμμάζεψα το σπίτι και ετοιμάστηκα για να βγω λίγο μετά τις δέκα για να πάω να δω την
κόρη μου που γέννησε χθες στις 5 το πρωί στο Αλεξάνδρα. Έκανε αγόρι και έγινα παππούς από
την μοναδική μου κόρη την Άννα. Ήπια δυο γουλιές καφέ, τακτοποίησα και ασφάλισα το σπίτι
και βγήκα για να πάω μέχρι τη στάση του Τραμ που με περίμενε η αδελφή μου για να πάμε να
δούμε την κόρη μου. Πήραμε το Τραμ μέχρι το Νέο Κόσμο, ψωνίσαμε κάτι για τα παιδιά και με
το Μετρό πήγαμε Σύνταγμα, σκάντζα Μετρό και πήγαμε μέχρι τι στάση Μέγαρο Μουσικής. Εκεί
απέναντι είναι το Αλεξάνδρα. Είδαμε την κόρη μου και τον εγγονό μου, είναι μια χαρά και οι δυο
και ο Μπαμπάς ο Αλέξανδρος ευτυχισμένος. Όλα πήγαν καλά. Τώρα αρχίζει ο αγώνας για το
μεγάλο μα του παίδαρου μου λέει η κόρη μου. Σωστά. Καθίσαμε καμιά ώρα και πάλι με το Μετρό
και το Τραμ επιστρέψαμε στην βάση μας στην Αγία Παρασκευή της Νέας Σμύρνης. Η ώρα πήγε
λίγο μετά τις μία και σε λίγο έχω μεσημεριανό φαγητό να ετοιμάσω. Άνοιξα το κομπιούτερ, έριξα
μια ματιά στην επικαιρότητα, στα μηνύματα και έγραψα λίγο για ενημέρωση τις σελίδας μου τα
καθημερινά. Δύο η ώρα ετοίμασα ένα πιάτο γιουβέτσι με μπόλικη παρμεζάνα, σαλάτα κουνουπίδι
με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα
χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα τρυφερό φύλλο
μαρουλιού και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Βράδιασε κανονικά όπως κάθε μέρα. Όμορφη η σημερινή βραδιά, μπονάτσα και ζεστή, γιατί είναι νοτιάς. Πριν τις επτά βγήκα να πάω
μια βόλτα μέχρι πλατεία και να ψωνίσω κάτι που θέλω. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα
πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία. Ο Δήμος στόλισε την Ομήρου και την πλατεία για
τις Γιορτές που έρχονται. Πολύ όμορφα, μαζί με τα φωτισμένα μαγαζιά. Έκανα την βόλτα μου
ψώνισα αυτά που χρειαζόμουν από τον Βασιλόπουλο και τον Βενέτη και επέστρεψα σπίτι να
συνεχίσω την βραδιά μου. Τακτοποίησα τα ψώνια και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα βραδινά.
Έβαλα το κολλύριο μου στα μάτια και άνοιξα το κομπιούτερ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια
ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και έκανα λίγη ενημέρωση στις σελίδες μου τις
καθημερινές. Πολύ όμορφη η βραδιά και έξω και στο σπίτι. Ήσυχα, όμορφα και ζεστά. Εννιά
η ώρα και πάω να δω τις ειδήσεις στον ΣΚΑΪ. Λίγο μετά τις δέκα τέλος τηλεόραση και κάθισα
παρέα με τον καφέ μου, καπουτσίνο, που πήρα από τον Βενέτη στο κομπιούτερ και στο Ίντερνετ
και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και ενημερώνω τις σελίδες μου. Έβαλα σε λειτουργία
το κλιματιστικό στους 20 βαθμούς για να ζεστάνει λίγο το σπίτι, γιατί έχει κρύο. Καλή είναι
η βραδιά πάντως. Ήσυχη και μπονάτσα. Ενημέρωσα τις σελίδες μου όπως κάθε μέρα και άκουσα
έγραψα μουσική και τραγούδια έτσι πέρασα την σημερινή μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι θα
τα πούμε από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη.....

No comments:

Post a Comment