Monday, November 25, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....




Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής, Φθινοπωρινό, συννεφιασμένο και βροχερό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη την τελευταία Κυριακή. Την άλλη Κυριακή
αρχίζει ο Δεκέμβρης και η εποχή του χειμώνα. Με κρύο, Βροχές και χιόνια. Νωρίς ξύπνησα
και σήμερα το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ παρέα με συννεφιά και λίγη βροχή. Έπλυνα τα δόντια
μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό
μέτριο, σε μπακιρένιο μπρίκι. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Έριξα μια
ματιά στα καναρίνια που με περίμεναν και τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια και τις γλάστρες, γιατί βρέχει συνεχώς. Κακοκαιρία από νωρίς το
πρωί στην Αττική. Βρέχει συνεχώς και πολύ. Δεν άνοιξα σήμερα για πολύ τις τζαμόπορτες, απλά
μόνο για ανανέωση τις ατμόσφαιρας του σπιτιού. Βρέχει συνεχώς και άρχισε και κρύο. Στο σπίτι
καλά είναι ακόμα, έχει σταθερά 20 βαθμούς. Δεν άνοιξα ακόμα το κλιματιστικό. Αλλά το έχω
έτοιμο. Δέκα η ώρα και μια έπιασε εδώ στη Νέα Σμύρνη η καταιγίδα. Εγώ σπίτι σήμερα, δεν έχει
έξοδο λόγω κακοκαιρίας. Γράφω, διαβάζω και ενημερώνω τις σελίδες μου. Σήμερα στις πέντε το
πρωί γέννησε η κόρη μου η μοναδική, γιο και είναι και οι δυο μια χαρά. Μεγάλη η χαρά για όλους
μας. Έγινε η Άννα μαμά και εγώ παππούς. Χρόνια καλά και πολλά. Η βροχή συνεχίζει και εγώ
στην ζεστασιά του σπιτιού, πίνω καφέ γουλιά, γουλιά παρέα με γράψιμο και ενημέρωση των
σελίδων μου στο Ίντερνετ. Λίγο μετά τις δώδεκα έβαλα τα κλιματιστικά για λίγο επειδή έχει
αρκετή υγρασία. Η βροχή πέφτει συνεχώς αλλά έχει κοπάσει. Ο Αττικός ουρανός είναι κλειστός
από σύννεφα τις βροχής. Γράφω και ακούω μουσική και τραγούδια από τις μουσικές σελίδες.
Έκλεισα τα κλιματιστικά. Καλά είναι και ζεστά στο σπίτι. Η ώρα πήγε σχεδόν δυο και σήμερα δεν
βγήκα λόγω κακοκαιρίας. Πέρασα την μέρα μου μέχρι το μεσημέρι σπίτι. Ετοίμασα στις δυο ένα
πιάτο γιουβέτσι που είχα πάρει από τον Βενέτη, σαλάτα κουνουπίδι με τυρί, ανθότυρο, ένα αυγό
βραστό, σφιχτό, το ασπράδι μόνο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά,
μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έβαλα στα καναρίνια από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Ο καιρός
εξακολουθεί να είναι βροχερός και να ψιχαλίζει συνεχώς. Έξη η ώρα και έγερση. Νύχτωσε κανονικά. Χάσαμε τα απογεύματα όσο πλησιάζει ο χειμώνας που είναι μια ανάσα μακριά. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, που κάθισαν στις γωνιές τους για να περάσουν ήσυχα την βραδιά. Ήπια δυο γουλιές
καφέ και άνοιξα το κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα. Διάβασα τα μηνύματα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έγραψα για
ενημέρωση  στην σελίδα μου τα καθημερινά. Ενημέρωσα και την σελίδα μου στο face Book.
Επτά η ώρα και ο καιρός είναι της βροχής. Συννεφιασμένος ο ουρανός με σύννεφα της βροχής.
Παρακολούθησα Live ποδόσφαιρο Σούπερ Λιγκ και Μπάσκετ και συνεχίζω το απόγευμα μου
στο σπίτι. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σήμερα δεν έχει έξοδο βραδινή γιατί είναι χάλια
ο καιρός. Το πάει πάλι για βροχή και έχει κρύο αρκετό. Θα κάτσω σπίτι παρέα με την αθλητική
Κυριακή στη ζεστασιά του σπιτιού με ζεστό ρόφημα. Η ώρα πλησιάζει μεσάνυχτα Κυριακής
και η αθλητική Κυριακή συνεχίζεται. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά με βροχή και
κρύο αρκετό. Πλησιάζει όμως και άλλο μέτωπο κακοκαιρίας με κρύο περισσότερο.
Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια
μέρα του Νοέμβρη και την τελευταία βδομάδα του Φθινόπωρου. Χειμώνας πλησιάζει, κρύο και
γιορτές των Χριστουγέννων.....  

No comments:

Post a Comment