Friday, November 22, 2013

Τα Καθημερινά της καθημερινότητας.....


Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....

Καλή μέρα....καλό πρωινό Πέμπτης, Φθινοπωρινό με συννεφιά και κατά διαστήματα ήλιο.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη με Φθινοπωρινό καιρό από το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Λίγο πριν τις οκτώ. Παρέα με ήλιο Φθινοπωρινό κατά διαστήματα, λόγω αραιής  συννεφιάς στον Αττικό ουρανό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και έριξα μια ματιά στα καναρίνια που με
περίμεναν. Τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, κλάδεψα τα
αρωματικά μου φυτά, τακτοποίησα και συμμάζεψα τα μπαλκόνια, άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει
στο σπίτι ο ήλιος και ο αέρας του Φθινόπωρου για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έφαγα ένα ακτινίδιο
για πρωινό. Λίγο μετά τις δέκα άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα τα μηνύματα,
την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Όμορφη η σημερινή μέρα, χωρίς
βροχή, με ήλιο κατά διαστήματα λόγω συννεφιάς και αρκετά ζεστός. Είναι νοτιάς. Από το βράδυ
χαλάει ο καιρός, έρχονται βροχές αρκετές και χρειάζεται προσοχή. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος για
να βγω την βόλτα μου την πρωινή. Βγήκα πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο των σκουπιδιών και από
πεζοδρόμιο μεριά πήγα προς πλατεία να κάνω την βόλτα μου και να ψωνίσω ότι χρειάζομαι για
σήμερα. Αρκετός κόσμος  από και προς πλατεία και από τα δυο πεζοδρόμια. Τα αυτοκίνητα και τα
Τραμ κυκλοφορούν συνεχώς στον μεγάλο δρόμο, που είναι παρκαρισμένα αυτοκίνητα και στις
δυο μεριές του μεγάλου δρόμου και στους κάθετους δρόμους. Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο, χωρίς
κόσμο αρκετό. Το μόνο που έχει κόσμο καθημερινά, λίγο μετά τις δώδεκα που περνάω, είναι το
πρώην καφενείο του Τσολιά, στον μεγάλο δρόμο, απέναντι από την πλατεία, που το έχουν κάνει
τώρα Ουζερί με μεζέ. Η πλατεία έχει κόσμο αρκετό, που πίνει τον καφέ του στα καφέ και στην
πλατεία. Έκανα την βόλτα μου, έριξα μια ματιά στις βιτρίνες των μαγαζιών, όλα χωρίς πελάτες
και πέρασα από τον Βενέτη πήρα λίγο ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό και επέστρεψα σπίτι.
Στην επιστροφή για το σπίτι από τον μεγάλο δρόμο, πέρασα από τον φούρνο τις γειτονιάς και πήρα
λίγα τυροπιτάκια, σπανακοπιτάκια και επέστρεψα σπίτι. Δυο η ώρα σχεδόν. Έριξα μια ματιά στα
καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα για να φάω. Λίγο στιφάδο
με πιλάφι, σαλάτα κουνουπίδι με τυρί και ένα αυγό βραστό, μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και
ένα ποτήρι άσπρο κρασί. Έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα
χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Τρεις η ώρα, όμορφη και ζεστή
η μέρα. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Νύχτωσε πριν τις έξη και συννέφιασε ο Αττικός ουρανός. Θα έχουμε αλλαγή του
καιρού μέχρι τα μεσάνυχτα. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Γράψω, διαβάζω
και ενημερώνω τις σελίδες μου. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σήμερα δεν θα βγω, γιατί άρχισε
να χαλάει ο καιρός. Θα κάτσω σπίτι για γράψιμο, διάβασμα, ενημέρωση των σελίδων μου και θα
παρακολουθήσω τον αγώνα μπάσκετ του Παναθηναϊκού για την Euroleague που αρχίζει στις εννιά.
Χάλασε η βραδιά , άρχισε να βρέχει. Λίγο μετά τις δέκα παρακολουθώ το μπάσκετ και πηγαίνω
πότε πότε και ενημερώνω τις σελίδες μου. Τέλειωσε το Α'. Ημίχρονο. Χάνει ο Παναθηναϊκός που
είναι σήμερα μέχρι τώρα κακός. Όπως πάει θα χάσει σήμερα στα σίγουρα. Δεν βρέχει τώρα μετά
τις δέκα. Απλά ψιχαλίζει, πέρασε η βροχή προς το παρόν. Τέλειωσε το παιχνίδι μπάσκετ για την
Euroleague. Παναθηναϊκός – Λιέτουβος – Ρίτας  80-72. Μπράβο στον Παναθηναϊκό.
Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά με βροχές. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς
το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη.....
 

No comments:

Post a Comment