Saturday, November 9, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής, με λιακάδα, Φθινοπωρινή, μοναδική.
Καλή ανατολή στην καινούργια ηλιόλουστη ημέρα του Νοέμβρη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με το όμορφο Φθινοπωρινό
πρωινό με λιακάδα καθαρό ουρανό και μπονάτσα Φθινοπωρινή. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου να πιω γουλιά, γουλιά. Ελληνικό διπλό
μέτριο σε μπακιρένιο μπρίκι. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Έφαγα
ένα ακτινίδιο δυο παξιμάδια του λαδιού και ήπια το γάλα μου για πρωινό. Έριξα μια ματιά
στα καναρίνια που με περίμεναν και τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Έριξα λίγο νερό στις
γλάστρες μου, δεν χρειάζονται πολύ νερό, σκούπισα τα μπαλκόνια, τακτοποίησα την κουζίνα,
συμμάζεψα το σπίτι και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι το φως του ήλιου της μέρας
και ο αέρας ο φθινοπωρινός για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Λίγο μετά τις εννιά έβρασα
6 αυγά σφιχτά, τρώω μόνο το ασπράδι που είναι θρεπτικό, τα τέλειωσα σε 20 λεφτά με βράσιμο
σιγανό και τα έβαλα μέσα στο κρύο νερό να κρυώσουν και μετά τα τοποθέτησα στη θέση τους
στο ψυγείο. Τρώω ένα κάθε μέρα μαζί με το μεσημεριανό φαγητό. Δέκα η ώρα και άνοιξα το
κομπιούτερ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, πολιτική, οικονομική,
κοινωνική, διάβασα τα μηνύματα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Έντεκα και μισή βγήκα και πετάχτηκα μέχρι το φαρμακείο και παράγγειλα κάτι που χρειάζομαι
για το σκέπασμα της τραχειοτομής. Πολύ όμορφο το πρωινό το σημερινό μετά την βροχή την
Φθινοπωρινή. Στην επιστροφή για το σπίτι ψώνισα από το μανάβικο της γωνίας, λίγα ακτινίδια
και λίγα λεμόνια και επέστρεψα σπίτι. Λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά του
μεγάλου δρόμου, που περνάνε τα Τραμ, πήγα πλατεία για την βόλτα μου την καθημερινή. Πολύ
όμορφη η σημερινή μέρα. Αρκετός κόσμος στην ηλιόλουστη Φθινοπωρινή πλατεία. Κάνει την
βόλτα του στην πλατεία, όπως εγώ, η κάθεται σε κάποιο καφέ της πλατείας με την παρέα του.
Έκανα την βόλτα μου, πέρασα από τον Βενέτη και ψώνισα λίγο ψωμί, ένα κομμάτι πίτσα που
μόλις τα παιδιά είχαν βγάλει και λίγο γιουβέτσι για το μεσημεριανό φαγητό που μ αρέσει. Σιγά,
σιγά από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο
γιουβέτσι με τυρί παρμεζάνα, σαλάτα κουνουπίδι με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι άσπρο
κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα
μεσημεριανά, έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Λίγο πριν τις έξη έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έξη η ώρα ήπια
τα χάπια μου τα απογευματινά. Σκοτείνιασε κανονικά, με καθαρό τον Αττικό ουρανό, φεγγαράδα,
αστροφεγγιά και μπονάτσα Φθινοπωρινή. Θαύμα η σημερινή βραδιά. Τα καναρίνια πήγαν στην
γωνιά τους για να περάσουν την βραδιά τους. Άνοιξα το κομπιούτερ έξη και μισή, μπήκα στο
Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές.
Επτά η ώρα και συνεχίζω το γράψιμο και την ενημέρωση των σελίδων μου ακούγοντας μουσική
και τραγούδια από τις μουσικές σελίδες. Συνεχίζω την βραδιά μου προς το παρόν στο σπίτι. Λίγο
μετά τις οκτώ αφού πιω τα χάπια μου τα βραδινά θα βγω για βόλτα εδώ κοντά στη γειτονιά και θα
πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω. Οκτώ η ώρα, χάπια βραδινά και κολλύριο για την εσωτερική
πίεση των ματιών. Λίγο μετά τις οκτώ έτοιμος και βγήκα για να πάω μέχρι τους δικούς μου για να
δω για λίγο και να κάνω την βόλτα μου εδώ κοντά. Πήγα στους δικούς μου, κάθισα μέχρι λίγο
μετά τις εννιά, ήπια έναν καφέ, είπαμε τα καθημερινά, τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι, σιγά
σιγά, κάνοντας και την βόλτα μου στους δρόμους της γειτονιάς. Επιστροφή σπίτι, έκανα ένα καφέ
Jacombs άνοιξα το κομπιούτερ έρειξα μια ματιά στην επικαιρότητα, στα μηνύματα και ενημέρωσα
για λίγο τις σελίδες μου. Λίγο πριν τις δέκα κάθισα να παρακολουθήσω στην Δημόσια τηλεόραση
τον αγώνα μπάσκετ για την Euroleague, Σιένα – Ολυμπιακός για την τέταρτη αγωνιστική.
Τελικά κέρδισε ο Ολυμπιακός την Σιένα. Σιένα – Ολυμπιακός 62-70. Καλή συνέχεια.
Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και τα υπόλοιπα αθλητικά, ενημέρωσα τις σελίδες μου τις
καθημερινές και έκλεισα την μέρα και την βραδιά μου μια χαρά. Αύριο πάλι θα τα πούμε ξανά
από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη.....

No comments:

Post a Comment