Thursday, November 21, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης, Φθινοπωρινό, με σύννεφα τις βροχής στον Αττικό
Ουρανό και να βρέχει συνεχώς από νωρίς το ξημέρωμα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη. Μόνο που άρχισε η μέρα με πολύ βροχή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με βροχή πολύ. Έπλυνα τα
δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό
διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Βρέχει πολύ
χωρίς διακοπή. Φθινοπωρινή βροχή. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, που με περίμεναν και τα
τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και ετοιμάστηκα για να βγω να πάω
με το Τραμ μέχρι το διαγνωστικό κέντρο Euromedica, για να κάνω μια μαγνητική θώρακος
για τον καρκίνο στον λάρυγγα. Είναι η δεύτερη που κάνω μετά την εγχείρηση στον λάρυγγα
που έγινε το καλοκαίρι του 2011. Καλά αποτελέσματα. Μακάρι να είναι όλα καλά. Έχω ραντεβού
στις 09.30. Πήγα μια χαρά με το Τραμ και με την ομπρέλα στο χέρι, γιατί βρέχει. Έκανα την
εξέταση και λίγο πριν τις δέκα τέλειωσα και με το Τραμ επέστρεψα στο σπίτι παρέα με την βροχή.
Όλα πήγαν μια χαρά. Ακόμη βρέχει, αλλά όπου να ναι περνάει η βροχή. Ήπια δυο γουλιές καφέ,
έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα παξιμάδια του λαδιού, ήπια το γάλα μου για πρωινό και άνοιξα το
κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο πριν τις δώδεκα, φάνηκε και ο ήλιος στον
ουρανό της Αττικής Γης. Συνεχίζω στο σπίτι, με διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις δώδεκα και πέρασε η βροχή, όπως όλα δείχνουν. Έτοιμος για
να βγω να πάω πλατεία για βόλτα και για λίγα ψώνια που χρειάζομαι. Βγήκα και από πεζοδρόμιο
μεριά πήγα πλατεία. Λίγος κόσμος από και προς πλατεία σήμερα, που είναι και μέρα λαϊκής, γιατί
είναι βροχερός ο καιρός. Στην πλατεία κόσμος αρκετός, πάει και έρχεται συνεχώς, αλλά λίγοι
κάθονται για καφέ, στην πλατεία και στα πεζοδρόμια μπροστά στα καφέ. Πάντως η μέρα έγινε
καλή μετά την βροχή. Ζέστανε η μέρα αρκετά, είναι βλέπεις νοτιάς. Έκανα την βόλτα μου στην
πλατεία, ψώνισα κάτι που ήθελα από τον Βενέτη, που πάντα έχει κόσμο και περνώντας από την
λαϊκή αγορά, έριξα μια ματιά και επέστρεψα σπίτι για μεσημεριανό φαγητό λίγο πριν τις δύο.
Τακτοποίησα τα ψώνια, έβαλα στα καναρίνια από ένα φύλλο, τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα
για φαγητό. Έβαλα σ ένα πιάτο, βαθύ, γιουβαρλάκια με ντομάτα και πατάτες, ετοίμασα σαλάτα
κουνουπίδι με λίγο τυρί και ένα αυγό βραστό, σφιχτό, μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και ένα
ποτήρι λευκό κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα
χάπια μου, τα μεσημεριανά, έριξα στα καναρίνια μια ματιά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και σκοτείνιασε κανονικά. Έγερση απογευματινή. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Νύχτωσε κανονικά. Όμορφη η βραδιά, με ξάστερο τον
Αττικό ουρανό και μπονάτσα. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έπλυνα τα πιατικά, έριξα στα καναρίνια
μια ματιά, που κάθισαν στις γωνιές τους για να περάσουν την βραδιά τους και άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο ίντερνετ και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα
και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου, ακούγοντας μουσική και τραγούδια. Έριξα μια ματιά
για την νίκη της Εθνική μας, χθες, στις αθλητικές σελίδες για ενημέρωση και πίνοντας γουλιά
γουλιά τον καφέ μου, περνάω την βραδιά μου στο σπίτι. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ήπια τα
χάπια μου, έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών και έτοιμος για να βγω να πάω
μέχρι τους δικούς μου για να δω. Βγήκα, πήγα στους δικούς μου, κάθισα, ήπια ένα καφέ, τα είπαμε
λιγάκι τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά τους χαιρέτησα και επέστρεψα στο σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά μου. Πήρα τον καφέ μου και κάθισα να δω τα νέα και τον καιρό στον ΣΚΑΪ.
Λίγο μετά τις δέκα έκλεισα την τηλεόραση και άνοιξα το κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από
νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη που μας
έρχεται με βροχές πολλές Φθινοπωρινές......    

No comments:

Post a Comment