Saturday, November 2, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Παρασκευής της πρώτης μέρας του Νοέμβρη με λιακάδα Φθινοπωρινή.
Καλή ανατολή στην πρώτη μέρα του Νοέμβρη με λιακάδα μοναδική, καλοκαιρινή και μπονάτσα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα
και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έφαγα ένα ακτινίδιο για
πρωινό. Τακτοποίησα τα καναρίνια, που με περίμεναν, όπως κάθε πρωινό, καθαρισμό κλουβιών,
αλλαγή πόσιμου νερού και φρέσκιας τροφής, μπρόκολο και μαρούλι. Πότισα τις γλάστρες, σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει
ο ήλιος και ο φθινοπωρινός αέρας ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Πολύ όμορφη η σημερινή
μέρα, η πρώτη του Νοέμβρη, με λιακάδα, καθαρό τον Αττικό ουρανό και μπονάτσα φθινοπωρινή.
Ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα το κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στην
επικαιρότητα, πολιτική, οικονομική, κοινωνική, αθλητική και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου
των καθημερινών. Έντεκα η ώρα και γράφω μουσική και τραγούδια από τις μουσικές σελίδες
περνώντας το πρωινό μου στο σπίτι. Όμορφη μέρα σήμερα, η πρώτη μέρα του Νοέμβρη. Καλοκαιρία και φθινοπωρινή λιακάδα. Στις δώδεκα έτοιμος να βγω για να πάω μέχρι την τράπεζα
στο Φάληρο να τακτοποιήσω κάτι που χρειάζεται. Βγήκα και με το Τραμ λίγο μετά τις δώδεκα
πήγα στην τράπεζα έκανα την δουλειά μου και με το Τραμ επέστρεψα στη στάση του σπιτιού μου.
Πήγα σπίτι για να δω αν όλα είναι εν τάξει. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα
φύλλο τρυφερό μαρουλιού και βγήκα να πάω την βόλτα μου μέχρι πλατεία που έχει όμορφη και
ζεστή μέρα. Αρκετός κόσμος από πεζοδρόμιο μεριά προς και από πλατεία. Τα καφέ στον μεγάλο
δρόμο, λίγο μετά τις μία, με πολύ λίγο κόσμο. Ένα καφέ ήταν μόνο ανοιχτό αυτό που πάντα έχει
κόσμο από λίγο μέχρι αρκετό καθημερινά. Στην πλατεία λίγος κόσμος σήμερα το μεσημέρι,
παντού. Τα καφέ γύρω από την πλατεία και στην πλατεία με ελάχιστο κόσμο σήμερα το μεσημέρι.
Έκανα την βόλτα μου στην πλατεία, πέρασα από το βιβλιοπωλείο, ψώνισα ένα βιβλίο και στη
συνέχεια πέρασα απ το μανάβικο, δίπλα στον Βασιλόπουλο ψώνισα ένα μπρόκολο και ένα μαρούλι
για τα καναρίνια και επιστρέφοντας σπίτι λίγο πριν τις δυο πέρασα από τον Βενέτη και πήρα λίγο
φρέσκο ψωμί που πριν λίγο είχαν βγάλει. Από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι. Τακτοποίησα
αυτά που ψώνισα και ετοίμασα για φαγητό, ένα πιάτο γεμιστά με ρύζι, κουκουνάρι και σταφίδες,
σαλάτα κουνουπίδι με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα
τα πιατικά, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα στα καναρίνια μια ματιά και πήγα για
ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Νύχτωσε κανονικά. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό
μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Σκοτάδι κανονικό. Τα καναρίνια πήγαν στη θέση τους
για να περάσουν την νύχτα ήσυχα μέχρι το πρωί. Ήσυχη και όμορφη η νύχτα η σημερινή, το πρώτο
βράδυ τις πρώτης νύχτας του Νοέμβρη. Καθαρός και ξάστερος ο Αττικός ουρανός με μπονάτσα.
Ήπια δυο γουλιές καφέ, άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ και έριξα μια ματιά στην
επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και ενημέρωσα γράφοντας στις σελίδες μου. Όμορφη και
ήσυχη η σημερινή βραδιά. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική
πίεση των ματιών και ετοιμάστηκα να βγω, να πάω μέχρι τους δικούς μου, να δω. Βγήκα πήγα
στους δικούς μου, κάθισα μέχρι τις εννιά, ήπια ένα καφέ, είπαμε τα καθημερινά τους χαιρέτησα
και επέστρεψα σπίτι για να δω το παιχνίδι μπάσκετ από το Βελιγράδι Ερυθρού Αστέρα – ΠΑΟ
για την 3η αγωνιστική της Ευρωλίγκα. Έντεκα και μισή και πάμε για παράταση. Το παιχνίδι
τέλειωσε 74-74 με τον Παναθηναϊκό να κάνει την μεγάλη ανατροπή. Για να δούμε τι θα δούμε
τελικά. Παράταση και τελικά νικητής ο Παναθηναϊκός. Τελικό σκορ μετά την παράταση
Ερυθρός Αστέρας – Παναθηναϊκός 86-90. Καλή συνέχεια. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά
τις πρώτης μέρας του Νοέμβρη. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην επόμενη μέρα του Νοέμβρη.....

No comments:

Post a Comment