Tuesday, November 19, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....Καλό πρωινό Δευτέρας. Καλή βδομάδα φθινοπωρινή με λιακάδα και ψύχρα αρκετή.
Καλή ανατολή στην καινούργια βδομάδα του Νοέμβρη. Καλή συνέχεια.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Σήμερα έχει ψύχρα αρκετή από το πρωί.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω,
γουλιά, γουλιά. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια που με περίμεναν και τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Έριξα
από λίγο νερό στις γλάστρες, σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Άνοιξα τις τζαμόπορτες
να μπει ο ήλιος και ο αέρας ο Φθινοπωρινός στο σπίτι για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού.
Συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα παξιμάδια του
λαδιού για πρωινό και συνέχισα το πρωινό στο σπίτι. Με διάβασμα την επικαιρότητα, τα μηνύματα
και ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Κρύωσε η μέρα αρκετά, με συννεφιασμένο
τον Αττικό ουρανό, με σύννεφα τις βροχής. Έντεκα η ώρα, πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο της γωνιάς και ψώνισα ένα κουνουπίδι να το βράσω για σαλάτα, λίγα ακτινίδια και ένα μαρούλι για
τα καναρίνια. Στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα από τον φούρνο και πήρα δυο γιαούρτια.
Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα αυτά που ψώνισα, έβαλα στα καναρίνια από ένα φύλλο τρυφερό
μαρουλιού και έπλυνα , έκοψα και έβαλα το κουνουπίδι για βράσιμο με ένα λεμόνι στημένο μέσα
στο νερό για να γίνει κάτασπρο το κουνουπίδι. Λίγο μετά τις δώδεκα όλα εν τάξει. Έβγαλα το
βρασμένο κουνουπίδι και το έβαλα να κρυώσει στο Μπολ του. Έτοιμος για να βγω να πάω από
πεζοδρόμιο μεριά για πλατεία. Βγήκα, πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο των σκουπιδιών και από
πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα πλατεία για την πρωινή μου βόλτα και λίγα ψώνια.
Πολύ λίγος κόσμος από και προς πλατεία, από τα πεζοδρόμιο του μεγάλου δρόμου. Τα καφέ στον
μεγάλο δρόμο χωρίς κόσμο, απλά είναι ανοιχτά μόνο. Στην πλατεία πολύ λίγος κόσμος και στην
Ομήρου, στον πιο εμπορικό δρόμο της Νέας Σμύρνης. Στα καφέ τις πλατείας λίγος κόσμος κάθεται
στην πλατεία, γιατί άρχισε να έχει κρύο. Κόσμο μόνο οι τράπεζες έχουν, τα καταστήματα κινητής
τηλεφωνίας και Ίντερνετ, ο Βασιλόπουλος και ο Βενέτης, όπου περνά κόσμος συνεχώς. Έκανα την
βόλτα μου, έριξα μια ματιά στου Βενέτη και πέρασα από το παραδοσιακό στην Ομήρου και ψώνισα
λίγο ανθότυρο και μια σακούλα παξιμάδια του λαδιού που μ αρέσουν. Επιστροφή δυο η ώρα στο
σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Όμορφη είναι η μέρα, αλλά έχει κρύο, χρειάζεται ντύσιμο καλό.
Πριν επιστρέψω σπίτι πέρασα από τον φούρνο της γειτονιάς και ψώνισα δυο γιαούρτια αγελάδας
και μερικές τυρόπιτες και σπανακόπιτες μικρές. Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια και ετοίμασα για φαγητό. Ζέστανα ένα πιάτο ζωμό λαχανικών, έφτιαξα σαλάτα κουνουπίδι με λίγο τυρί
και ένα αυγό βραστό σφιχτό, λίγο φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι άσπρο κρασί. Έφαγα μια χαρά
μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια που τιτιβίζουν και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Νύχτωσε κανονικά. Χάθηκε
το απόγευμα για καλά. Τα καναρίνια κάθισαν στις γωνιές τους για να περάσουν την βραδιά τους.
Αστροφεγγιά στον Αττικό ουρανό με φεγγαράδα και μπονάτσα Φθινοπωρινή. Ήπια δυο γουλιές
καφέ και έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά. Έξη και μισή άνοιξα το κομπιούτερ και μπήκα στο
Ίντερνετ. Διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου.
Οκτώ η ώρα, χάπια βραδινά και κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών. Έτοιμος για να
βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω και να κάνω και την βόλτα μου. Όμορφη η βραδιά,
απλά έχει λιγάκι κρύο πιο πολύ όσο βραδιάζει. Πήγα στους δικούς μου, κάθισα μέχρι λίγο μετά
τις εννιά, ήπια ένα καφέ εσπρέσο, είπαμε τα καθημερινά, μου έδωσε η αδελφή μου και μια μερίδα
από μπόλικα γιουβαρλάκια με ντομάτα και πατάτες, τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι στις
εννιά και μισή. Έβαλα τα γιουβαρλάκια στο ψυγείο, άλλαξα, έβαλα τις πυτζάμες μου και κάθισα
να δω τα νέα στον ΣΚΑΪ. Λίγο μετά τις δέκα είδα και τον καιρό, έκλεισα την τηλεόραση και άνοιξα
το κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, τα μηνύματα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά, όμορφα.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια
μέρα του Νοέμβρη......

No comments:

Post a Comment