Monday, November 11, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής, Φθινοπωρινής, ηλιόλουστης, με μπονάτσα Φθινοπωρινή.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη με λιακάδα μοναδική γι αυτή την εποχή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με μπονάτσα και υπέροχο καιρό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω,
γουλιά, γουλιά. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή
ποιότητα ζωής. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια που με περίμεναν, ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό. Τους έβαλα από ένα κομμάτι τρυφερό μπρόκολο
για να τσιμπολογάν και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές, τις καθημερινές. Έριξα λίγο νερό στις
γλάστρες και σκούπισα τα μπαλκόνια. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει ο ήλιος και ο αέρας
ο Φθινοπωρινός, στο σπίτι, για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Συμμάζεψα και σκούπισα
με την ηλεκτρική σκούπα το σπίτι και έβαλα πλυντήριο για μια πλύση. Έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα κριτσίνια, ήπια το γάλα μου και συνέχισα το πρωινό στο σπίτι παρέα με τα καναρίνια το
κομπιούτερ, μέχρι τα τελειώσει η πλύση. Άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια
ματιά στην Κυριακάτικη επικαιρότητα και στον μαραθώνιο, διάβασα τα μηνύματα και ενημέρωσα
τις σελίδες μου τις καθημερινές. Πολύ όμορφη η μέρα η σημερινή, για βόλτα, πλατεία η παραλία , με το Τραμ, για καφέ πρωινό και για μεζέ μεσημεριανό. Μακάρι να συνεχίσει αυτή η όμορφη
φθινοπωρινή καλοκαιρία. Λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία.
Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου που περνάνε
τα Τραμ. Τα Τραμ προς παραλία περνάνε σχεδόν γεμάτα. Όλοι πάνε να απολαύσουν την ομορφιά
της θάλασσας του Φθινόπωρου. Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο άδεια σχεδόν. Η πλατεία έχει κόσμο
αρκετό που κάνει την βόλτα του η κάθεται στην πλατεία η σε κάποιο καφέ για καφέ. Έκανα την
βόλτα μου στην φθινοπωρινή λιακάδα, πήρα ένα καφέ από τον Βενέτη και κάθισα στην πλατεία
για να τον πιω σιγά σιγά. Λίγο πριν τις δυο έφυγα και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι για
το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο φακές, τις τελευταίες, σαλάτα κουνουπίδι με τυρί,
λίγους γαύρους Μαρινάτους για μεζέ, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι άσπρο κρασί. Έφαγα μια χαρά,
μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και τακτοποίησα την κουζίνα. Έριξα μια
ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά και τακτοποίησα την κουζίνα. Λίγο μετά
τις έξη νύχτωσε κανονικά. Τα καναρίνια πήγαν στην γωνιά τους για να περάσουν την βραδιά τους.
Όμορφη και η αποψινή βραδιά με λίγη συννεφιά στον Αττικό ουρανό και φεγγαράδα. Άνοιξα το
κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και στα μηνύματα και διάβασα τα αθλητικά τα Κυριακάτικα. Ποδόσφαιρο και μπάσκετ. Ενημερώνω τις σελίδες μου τις
καθημερινές και παρακολουθώ τα αθλητικά τα σημερινά από το Sport24. Λίγο μετά τις οκτώ ήπια
τα χάπια μου τα βραδινά. Σήμερα δεν θα βγω για βόλτα βραδινή, γιατί παρακολουθώ τα αθλητικά,
τα πολιτικά, από την Βουλή και θα δω και την αθλητική Κυριακή, παρέα με την όμορφη βραδιά
την ησυχία του σπιτιού και τον καφέ τον βραδινό. Τέλειωσε και το παιχνίδι Ολυμπιακός – ΠΑΟΚ
κέρδισε ο Ολυμπιακός με 4-0. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα
πούμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη....

No comments:

Post a Comment