Monday, November 18, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής με Φθινοπωρινή λιακάδα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη με λιακάδα μοναδική Φθινοπωρινή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, το πρωί, παρέα με την Φθινοπωρινή
Ηλιόλουστη Κυριακή. Πράγματι πολύ όμορφη η σημερινή Κυριακή 17 του Νοέμβρη. Επέτειο
του Πολυτεχνείου. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον
καφέ μου για να πιω, γουλιά, γουλιά. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και ήπια τα χάπια μου
τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, που με περίμεναν και τα
τακτοποίησα και τα δυο, όπως κάθε πρωινό. Έριξα από λίγο νερό, ίσα, ίσα στις γλάστρες για
πότισμα, σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει ο ήλιος και
η Φθινοπωρινή μέρα και ο αέρας στο σπίτι για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Συμμάζεψα
το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Δέκα η ώρα και το πρωινό το Κυριακάτικο είναι σήμερα
καταπληκτικό, παρ όλο που έχει ψύχρα αρκετή, προς το κρύο. Το μεσημέρι με τον ήλιο, όμως, θα
ζεστάνει στα σίγουρα η μέρα. Έφαγα λίγα κριτσίνια, ήπια το γάλα μου, για πρωινό και έφαγα
και ένα ακτινίδιο. Λίγο μετά τις δέκα άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ και διάβασα
την επικαιρότητα, τα μηνύματα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές, έγραψα αρκετά
και στην σελίδα μου τα καθημερινά. Πολύ όμορφα είναι το πρωινό της Κυριακής στο σπίτι με διάβασμα, γράψιμο, παρέα με τον καφέ, τα καναρίνια, μουσική και τραγούδια. Δώδεκα η ώρα
και έτοιμος να βγω για την Κυριακάτικη βόλτα μου παρέα με την όμορφη φθινοπωρινή λιακάδα.
Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία κάνει
την βόλτα του στην όμορφη λιακάδα. Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο, σχεδόν άδεια. Το ίδιο και στην
πλατεία. Λίγος κόσμος κάθεται στην πλατεία και μπροστά στα καφέ. Το μόνο που έχει κόσμο είναι
ο Βενέτης που πέρασα και πήρα λίγο ψωμί, μπομπότα, για να φάω με το μεσημεριανό φαγητό.
Πήρα και ένα καφέ και επέστρεψα σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο βραστό με
χορταρικά Φθινοπωρινά, σαλάτα κουνουπίδι με τυρί και ένα αυγό, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο, τρυφερό μαρουλιού και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου
τα απογευματινά. Σκοτείνιασε κανονικά, με τον Αττικό ουρανό πεντακάθαρο και μπονάτσα. Μόνο
που έχει αρκετή ψύχρα όσο βραδιάζει. Σήμερα έχει και Πανσέληνο. Λίγο μετά τις επτά και βλέπω
στην ΔΤ μπάσκετ Παναθηναϊκός – Πανιώνιος. Σήμερα Κυριακή έχει αθλητικά από νωρίς. Οκτώ
η ώρα και χάπια βραδινά. Σήμερα δεν θα βγω παρ όλο που έχει όμορφη βραδιά με πανσέληνο.
Θα μείνω σπίτι, που είναι όμορφα και ζεστά, παρέα με τα αθλητικά, τον καφέ μου, διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων μου. Λίγο μετά τις εννιά τέλειωσε το παιχνίδι μπάσκετ.
Παναθηναϊκός – Πανιώνιος 90-65. στη συνέχεια παρακολουθώ Φόρμουλα 1 από την Αμερική.
Παρέα με τον καφέ μου βλέπω τον παγκόσμιο πρωταθλητή να είναι πρώτος. Όμορφη η βραδιά
στο σπίτι, με Φόρμουλα 1, αραχτός με καφέ ακούγοντας απαλά, μουσική και τραγούδια.
Τέλειωσε η Φόρμουλα 1 από την πίστα του Όστιν των Ηνωμένων Πολιτειών. Νικητής ποιος
άλλος ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο Πρωταθλητής ο καλύτερος όλων των εποχών στη Φόρμουλα 1.
Καλή συνέχεια και στον τελευταίο αγώνα τις χρονιάς στη Βραζιλία. Λίγο μετά τις έντεκα
παρακολουθώ την αθλητική Κυριακή και ενημερώνω τις σελίδες μου. Έτσι πέρασε η σημερινή
Κυριακή. Αύριο πάλι θα τα ξαναπούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Όμορφη και σήμερα η μέρα και η βραδιά. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα και βδομάδα του Νοέμβρη....


No comments:

Post a Comment