Wednesday, November 13, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης Φθινοπωρινό χωρίς βροχή προς το παρόν.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη με λιακάδα και λίγη συννεφιά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με καλό καιρό. Έπλυνα τα
δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, γουλιά,
γουλιά. Ελληνικό διπλό μέτριο. Λίγο μετά τις οκτώ ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα
ζωής. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, που με περίμεναν, ήπια δυο γουλιές καφέ και τα τακτοποίησα
όπως κάθε πρωινό. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι και δίπλωσα τα
ρούχα από την πλύση και τα έβαλα στη θέση τους. Καθάρισα, έπλυνα και έκοψα ένα κουνουπίδι
και το έβαλα για βράσιμο, να έχω σαλάτα για το μεσημέρι. Σε μισή ώρα με σιγανό βράσιμο έτοιμο
το κουνουπίδι. Το έβγαλα και το τοποθέτησα στο μπολ του για να κρυώσει πριν το βάλω ψυγείο.
Δέκα η ώρα και άνοιξα το κομπιούτερ. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα
διάβασα τα μηνύματα και έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Καλή
η σημερινή μέρα, χωρίς βροχή, αλλά με συννεφιασμένο τον Αττικό ουρανό και μπονάτσα.
Δώδεκα η ώρα και έτοιμος για να βγω να πάω προς πλατεία για την βόλτα μου την πρωινή μια
που δεν έχει προς το παρόν βροχή. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Αρκετός
κόσμος από και προς πλατεία από τα πεζοδρόμια μεριά του μεγάλου δρόμου που περνά το Τραμ.
Τα δυο καφέ που έχουν μείνει ανοιχτά στον μεγάλο δρόμο, γιατί τα άλλα όλα έχουν κλείσει, είναι
με λίγο κόσμο. Στην πλατεία επίσης λίγος κόσμος κάνει την βόλτα του, ψωνίζει η κάθεται σε κάποιο καφέ στην πλατεία και στην Ομήρου, τον πιο εμπορικό δρόμο της Νέας Σμύρνης. Έκανα
την βόλτα μου στην πλατεία, πέρασα από τον Βενέτη, είπα ένα γεια στα παιδιά που δουλεύουν
και επέστρεψα στο σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου, για το μεσημεριανό φαγητό.
Δυο η ώρα και καλός ο καιρός. Ετοίμασα ένα πιάτο κοτόπουλο κοκκινιστό με μανιτάρια, σαλάτα
κουνουπίδι με τυρί και ένα αυγό βραστό σφιχτό, το ασπράδι μόνο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου
τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρούλι και
πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Ξεκουράστηκα μια χαρά και στη έξη, έγερση κανονική, παρέα
με την νύχτα που έρχεται σιγά σιγά. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα ένα κομμάτι Πάστα Φλόρα, ήπια λίγο νερό δροσερό,
άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα τα μηνύματα, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Λίγο πριν τις επτά, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια, που κάθισαν στις γωνιές τους, για να περάσουν την νύχτα τους, που φαίνεται να είναι απόψε όμορφη, με καθαρό ουρανό, αστροφεγγιά, φεγγαράδα και μπονάτσα.
Έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά και συνέχισα την βραδιά μου στο Ίντερνετ, ενημερώνοντας
τις σελίδες μου τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Όμορφη η σημερινή βραδιά.
Λέω να βγω μια βόλτα μετά τις εννιά προς πλατεία. Πράγματι βγήκα λίγο μετά που έκλεισαν τα
μαγαζιά τα εμπορικά και έμειναν τα μαγαζιά της νύχτας. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία.
Τα δυο καφέ στο μεγάλο δρόμο που είναι πάντα ανοιχτά με λίγο κόσμο. Τα άλλα όλα είναι
κλειστά, εκτός από ένα εστιατόριο που είναι ανοιχτό και έχει κόσμο αρκετό. Η πλατεία λίγο μετά
τις εννιά άδεια. Χωρίς κόσμο να κάνει την βόλτα του. Τα καφέ γύρω από την πλατεία με πολύ λίγο
κόσμο, μόνο μέσα. Έξω δεν κάθεται κανείς. Έκανα την βόλτα μου που ήταν όμορφα και ήσυχα,
πήρα ένα καφέ καπουτσίνο και δέκα η ώρα επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά μου.
Παρέα με τον καφέ μου άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, έγραψα για την σελίδα μου
Δημήτρης Μπεθάνης, τα καθημερινά, διάβασα τα μηνύματα, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα
και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Η βραδιά σήμερα θα περάσει χωρίς βροχή, από
αύριο πάλι θ αρχίσουν οι βροχές. Έτσι πέρασε και η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα
τα ξανά πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη.....

No comments:

Post a Comment