Sunday, November 24, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου, Φθινοπωρινό με αραιή συννεφιά στον Αττικό Ουρανό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη με ήλιο και συννεφιά Φθινοπωρινή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με Φθινοπωρινό πρωινό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια που με περίμεναν και τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Ήπια
δυο γουλιές καφέ, έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, σκούπισα
και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Όμορφο το πρωινό το σημερινό, Φθινοπωρινό, με ήλιο κατά
διαστήματα λόγω συννεφιάς. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι ο ήλιος και ο Φθινοπωρινός
αέρας για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την
κουζίνα. Ήπια δυο γουλιές καφέ, άνοιξα το κομπιούτερ και μπήκα στο Ίντερνετ μετά τις δέκα.
Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών. Όμορφο το πρωινό, χωρίς κρύο Φθινοπωρινό. Μακάρι να κρατήσει έτσι
όλος ο Νοέμβρης. Αλλά δεν νομίζω, ο χειμώνας πλησιάζει. Λίγο μετά τις δώδεκα, έτοιμος και βγήκα να πάω προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία, λόγω
καλοκαιρίας. Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο άδεια, τα δυο που έχουν μείνει ανοιχτά, μέχρι τώρα.
Στην πλατεία πολύς κόσμος, κάνει την βόλτα του κάθεται πλατεία και για καφέ στα καφέ γύρω
από την πλατεία. Πολύς κόσμος σήμερα παντού, λόγω καλοκαιρίας. Λίγο πριν πιάσει η κακοκαιρία.
Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία που ήταν όμορφα, πέρασα από τον Βενέτη και ψώνισα
κάτι λίγα που ήθελα, πέρασα από το παραδοσιακό, πήρα λίγο ανθότυρο και επέστρεψα σπίτι για
το μεσημεριανό φαγητό λίγο πριν τις δύο. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα
φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα για φαγητό. Ένα πιάτο σουτζουκάκια με πιλάφι, που πήρα
σήμερα από τον Βενέτη, σαλάτα κουνουπίδι με λίγο τυρί και ένα αυγό βραστό σφιχτό, φρέρσκο
ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Έξη η ώρα και έγερση.
Νύχτωσε κανονικά. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά και τακτοποίησα την κουζίνα. Πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο της
γωνίας και ψώνισα λίγα ακτινίδια, ένα κουνουπίδι και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω το απόγευμα
μου. Ήπια δυο γουλιές καφέ, άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα τα μηνύματα,
έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές και την σελίδα
μου στο face Book. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και παρακολουθώ τα αθλητικά του
Σαββάτου σε Ελλάδα και εξωτερικό. Ενημερώνω κάθε τόσο την σελίδα μου την αθλητική και την
καθημερινή για τα καθημερινά της καθημερινότητας. Σήμερα δεν θα βγω, θα κάτσω σπίτι να
γράψω, να διαβάσω και ν ακούσω μουσική και τραγούδια. Εννιά η ώρα και είδα τα νέα στον ΣΚΑΪ
Λίγο μετά τις δέκα, ενημέρωσα την αθλητική σελίδα και γράφω για την σελίδα μου τα καθημερινά.
Έτσι πέρασε η μέρα και η Σαββατιάτικη βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό
λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη.....  

No comments:

Post a Comment