Tuesday, November 5, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας, Φθινοπωρινό, με λιακάδα την καινούργια βδομάδα.
Καλή ανατολή στην καινούργια βδομάδα, την πρώτη, του Νοέμβρη. Με λιακάδα, μπονάτσα
και αρκετή ζέστη. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια
μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, γουλιά, γουλιά.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές
καφέ, άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι ο ήλιος ο Φθινοπωρινός και ο αέρας ο πρωινός
για να αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια που με περίμεναν και τα
τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Πότισα τις γλάστρες με λίγο νερό και σκούπισα τα μπαλκόνια.
Συμμάζεψα και τακτοποίησα το σπίτι. Έφαγα λίγα κριτσίνα και παξιμάδια του λαδιού μαζί με
λίγο Φουέ και μορταδέλα για πρωινό και ήπια το γάλα μου. Τακτοποίησα την κουζίνα και κάθισα
στο κομπιούτερ, άνοιξα το ίντερνετ και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα
και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Πολύ όμορφη η σημερινή μέρα, με λιακάδα
μοναδική και μπονάτσα. Μακάρι να πάει έτσι όλος ο Νοέμβρης, να μας βρει η αρχή του χειμώνα
μια ηλιόλουστη χώρα. Δώδεκα η ώρα κτύπησε το τηλέφωνο και έτοιμος να βγω βόλτα στη όμορφη
λιακάδα μέχρι πλατεία. Μισή ώρα μετά τις δώδεκα, βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου
δρόμου πήγα πλατεία για βόλτα και λίγα ψώνια που χρειάζομαι για το σπίτι. Όμορφη η μέρα σημερινή, με λιακάδα και αρκετά ζεστή. Λίγος κόσμος από και προς πλατεία από πεζοδρόμιο
μεριά. Στην πλατεία κόσμος αρκετός για ψώνια περισσότερο και δουλειές. Έκανα την βόλτα μου
στην όμορφη Φθινοπωρινή πλατεία. Κάθισα για λίγο και πήγα στον Βασιλόπουλο και ψώνισα
αυτά που ήθελα, λίγα για το σπίτι. Πέρασα από τον Βενέτη και πήρα κάτι λίγα για το σπίτι και
επιστρέφοντας για το μεσημεριανό φαγητό πέρασα από το παραδοσιακό Μπακάλικο στην Ομήρου
και πήρα λίγο ανθότυρο που μου τελειώνει σήμερα. Επέστρεψα σπίτι δυο η ώρα και ετοίμασα
για το μεσημεριανό φαγητό ένα πιάτο σουτζουκάκια με ρύζι, σαλάτα κουνουπίδι με λίγο τυρί και
ένα αυγό βραστό σφιχτό, μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα
μια χαρά μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πριν
πάω για ανάπαυση μεσημεριανή, έβαλα στα καναρίνια από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και πήγα
για ανάπαυση. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά. Έξη η ώρα και σκοτείνιασε, χάσαμε το απόγευμα, γιατί νυχτώνει νωρίς όσο πλησιάζουμε προς τον χειμώνα. Πάντως πολύ καλός είναι ο καιρός μέχρι τώρα. Μακάρι να διατηρηθεί έτσι όλο τον μήνα μέχρι να έρθει ο Δεκέμβρης. Επτά η ώρα και τα καναρίνια πήγαν
στις γωνιές τους για να περάσουν την βραδιά τους που και σήμερα είναι πολύ όμορφη. Οκτώ
η ώρα χάπια βραδινά και κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών. Δευ. Τετ. Παρ. Κυρ.
Το βράδυ. Λίγο μετά τις οκτώ έτοιμος, βγήκα να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω και να
κάνω και την βόλτα μου εδώ κοντά. Πήγα στους δικούς μου, κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά,
ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά, τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι κάνοντας την
βόλτα μου στους δρόμους της γειτονιάς που είναι όμορφη η βραδιά. Έφτιαξα ένα καφέ Jacombs
δροσερό και κάθισα να δω τα νέα στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Μετά τις δέκα άνοιξα το κομπιούτερ,
μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα της καθημερινότητας, στα αθλητικά διάβασα τα μηνύματα και ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές. Συννέφιασε ο Αττικός
ουρανός. Χαλάει σιγά σιγά ο καιρός, μπορεί να έχουμε και βροχή, αλλά για μια μέρα μέχρι να
περάσει το σύστημα τις κακοκαιρίας που πάει ανατολικά. Νοέμβριος πια, στα σίγουρα θα έχουμε
αλλαγή καιρού και βροχές. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε ξανά από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Νοέμβρη.



No comments:

Post a Comment