Saturday, March 9, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα, ανοιξιάτικη με συννεφιά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά την ανατολή της ημέρας. Έπλυνα τα δόντια μου
και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Καλή είναι η ημέρα, με λίγο
ήλιο και αρκετή συννεφιά στον Αττικό ουρανό. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου και
έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως τις μέρας και του ήλιου και τα τακτοποίησα στο
απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και τακτοποίησα την κουζίνα.
Σκούπισα με την ηλεκτρική σκούπα όλο το σπίτι και το συμμάζεψα. Άνοιξα τις
μπαλκονόπορτες για να να μπει στο σπίτι το φως του ήλιου και της μέρας, να αλλάξει
η ατμόσφαιρα. Πότισα λίγο τα αρωματικά φυτά και τακτοποίησα τις γλάστρες στα
μπαλκόνια του σπιτιού. Έβαλα φρέσκια τροφή στα καναρίνια και παρέα με την κούπα
με τον καφέ έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα. Η ώρα πήγε
έντεκα, ντύθηκα και ετοιμάστηκα για να βγω λίγο μετά τις δώδεκα. Τα καναρίνια τιτιβίζουν
και κελαηδούν και τα δυο, εγώ γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Δώδεκα κτύπησε το ρολόι και βγήκα για να πάω μια βόλτα με το Τραμ για παραλία.
Πήρα το Τραμ από τη στάση της γειτονιάς μου με κατεύθυνση προς ΣΕΦ. Σε λίγα λεπτά
κατέβηκα Φλοίσβο για να κάνω τη βόλτα μου μέχρι τη Μαρίνα του Φλοίσβου. Πολύ
όμορφη η βόλτα. Τα ιστιοπλοϊκά έχουν βγει για αγώνες. Μπονάτσα η θάλασσα με ελαφρύ
αεράκι από το νοτιά. Πήγα μέχρι τη Μαρίνα, έκανα τη βόλτα μου στην όμορφη Μαρίνα
του Φλοίσβου, ήπια τον καφέ μου απέναντι από τα κότερα και λίγο πριν τις δυο έφυγα
για επιστροφή στο σπίτι με το Τραμ. Περνώντας από το ανθοπωλείο της Μαρίνας πήρα
δυο γλάστρες με αρωματικά φυτά, ρίγανη και θρούμπι, για να τα μεταφυτέψω στο σπίτι
σε πιο μεγάλες γλάστρες και επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα το
φαγητό έφαγα γιουβέτσι κριθαράκι, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί.
Μάζεψα τα πιατικά για πλύσιμο και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και λίγο
μετά τις τρεις πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα έγερση, χάπια απογευματινά
και παρέα με τον καφέ διάβασα τα μηνύματα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις σημερινές.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ντύθηκα και βγήκα να πάω μια βόλτα μέχρι τους δικούς
μου για να τους δω, μια που είναι όμορφη η βραδιά. Ήπια ένα καφέ, είπαμε τα νέα της
καθημερινότητας, όλα καλά, τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω τη βραδιά.
Έκανα μια κούπα πράσινο τσάι και κάθισα να δω στο ΣΚΑΪ τα νέα και τα αθλητικά.
Σήμερα παίζει μπάσκετ ο Παναθηναϊκός στην Ισπανία. Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα
και τώρα γράφω, λίγο μετά τις έντεκα, για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Ο Παναθηναϊκός έχασε με 66-60 από τη Μάλαγα στην Ισπανία. Κρίμα
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί
Καλή ανατολή Σαββάτου ......

No comments:

Post a Comment