Sunday, March 17, 2013

Τα καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου Ανοιξιάτικου και ηλιόλουστου
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή της μέρας. Ανοιξιάτικο είναι
το Σάββατο με λίγη συννεφιά πάνω από τον Υμηττό. Έπλυνα τα δόντια μου και το
πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ήπια δυο γουλιές καφέ και
τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι. Καθαρισμό κλουβιών, αλλαγή
φρέσκιας τροφής και νερού. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου και συμμάζεψα λίγο
το σπίτι και σκούπισα τα μπαλκόνια. Όμορφη είναι η μέρα με λίγη ψύχρα ανοιξιάτικη.
Λίγο μετά τις εννιά πετάχτηκα μέχρι το ψαράδικο της γειτονιάς και πήρα γαύρο για να
τον μαγειρέψω σήμερα και να τον έχω για φαγητό μέχρι και τη Δευτέρα μαζί ρεβίθια που
τα έχω μαγειρεμένα. Επέστρεψα στα γρήγορα, ήπια δυο γουλιές καφέ και ετοίμασα ότι
χρειάζεται για να μαγειρέψω γαύρο με ντομάτα. Δέκα η ώρα και όλα έτοιμα. Ο γαύρος
καθαρισμένος και καλά πλυμένος περιμένει για μαγείρεμα. Μια ώρα χρειάζεται για να
μαγειρευτεί σε μέτρια φωτιά. Λίγο πριν τις έντεκα άρχισε το μαγείρεμα σιγά σιγά και
προσεκτικά. Δώδεκα κτύπησε το ρολόι και έτοιμος ο γαύρος. Τον δοκίμασα, έγινε
υπέροχος, νόστιμος. Συμμάζεψα την κουζίνα, έβαλα όλα στη θέση τους και όλα πλυμένα
ήπια δυο γουλιές καφέ και βγήκα για να πάω να ψωνίσω κάτι που θέλω για το σπίτι.
Πέρασα από το τυράδικο της γειτονιάς και πήρα, λίγη ταραμοσαλάτα, μελιτζανοσαλάτα
και χαλβά Δραπετσώνας. Επιστρέφοντας για το σπίτι πήρα λίγες ντομάτες από το μανάβικο
και δυο αγγούρια και γύρισα σπίτι να αφήσω τα ψώνια. Η ώρα πήγε σχεδόν δύο, ετοίμασα
για να φάω. Ζέστανα ένα πιάτο ρεβίθια, έβαλα και λίγους γαύρους για μεζέ, μια ντομάτα,
φρέσκο ψωμί και έφαγα υπέροχα πίνοντας και δυο ποτήρια κρασί. Έφαγα ένα κομμάτι
χαλβά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, μάζεψα τα πιατικά και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και έριξα μια ματιά στην
επικαιρότητα της καθημερινότητας και διάβασα τα μηνύματα. Οκτώ η ώρα ήπια τα
χάπια μου και βγήκα να πάω τη βόλτα μου εδώ γύρω στη γειτονιά μου. Πέρασα και είδα
τους δικούς μου, ήπια ένα καφέ και λίγο μετά τις εννιά τους χαιρέτησα και επέστρεψα
στο σπίτι. Έχει λίγο ψύχρα έξω με ξάστερο ουρανό. Στα γρήγορα γύρισα στο σπίτι για
να μην κρυολογήσω. Έκανα μια κούπα πράσινο τσάι και συνέχισα τη βραδιά στην
ζεστασιά και την ησυχία του σπιτιού. Έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου και
άκουσα και έγραψα μουσική και τραγούδια από τις μουσικές σελίδες.
Έτσι πέρασε η μέρα και το Σαββατόβραδο. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή Ανατολή Κυριακής......

No comments:

Post a Comment