Sunday, March 10, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......



Καλημέρα, καλό πρωινό Σαββάτου, ανοιξιάτικο και ηλιόλουστο
Καλή ανατολή, ανοιξιάτικη, με μπονάτσα και ηλιόλουστο τον Αττικό ουρανό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως του ήλιου και της μέρας και τα τακτοποίησα
στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, μάζεψα την
κουζίνα και συμμάζεψα όλο το σπίτι. Τακτοποίησα τις γλάστρες, έκανα μεταφύτευση
πότισα λιγάκι και τακτοποίησα τις γλάστρες με τα αρωματικά φυτά στο μπαλκόνι που
το βλέπει πιο πολλές ώρες ο ήλιος. Λίγο μετά τις δέκα βγήκα και πήγα για ψώνια για
το Σαββατοκύριακο. Πέρασα από τον φούρνο και πήρα ψωμί, από το μανάβικο λίγο
μπρόκολο και μαρούλι τρυφερό για τα καναρίνια, από το τυράδικο λίγο τυρί.
Επιστροφή στο σπίτι και τακτοποίηση τα ψώνια. Η ημέρα είναι πολύ όμορφη σήμερα.
Άνοιξη πραγματική, ηλιόλουστη και αρκετά ζεστή. Είναι για βόλτα στην παραλία.
Περπάτημα κοντά στη θάλασσα και στις μαρίνες της παραλίας του Σαρωνικού.
Λίγο μετά τις έντεκα, πήρα τη φωτογραφική μηχανή μου και με το Τραμ από τη στάση
της γειτονιάς μου κατέβηκα παραλία. Πήγα προς Γλυφάδα για βόλτα φωτογραφική
στην περιοχή και στις μαρίνες. Πολύ όμορφη η μέρα. Αρκετός ο κόσμος στη βόλτα
από τους πεζόδρομους, με τα πόδια και με τα ποδήλατα. Εγώ με την φωτογραφική
μηχανή παρέα, περπάτησα αρκετά και φωτογράφισα στην περιοχή της Γλυφάδας.
Λίγο μετά τις δυο πήρα το Τραμ από τη Γλυφάδα και επέστρεψα σπίτι για φαγητό
μεσημεριανό. Γεμάτο το Τραμ με κατεύθυνση προς Σύνταγμα. Σάββατο σήμερα
ανοιξιάτικο με όμορφο ήλιο και μπονάτσα στη θάλασσα. Έφαγα, ήπια δυο ποτήρια
κρασί, μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα
για ανάπαυση μεσημεριανή λίγο μετά τις τρεις. Έξη η ώρα και έγερση, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου και παρέα με την κούπα με τον καφέ
έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα της ημέρας. Έγραψα
λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου και λίγο μετά τις οκτώ ντύθηκα και βγήκα για
τη βόλτα μου τη βραδινή μια που είναι πολύ όμορφη η βραδιά. Πέρασα και είπα μια
καλησπέρα στους δικούς μου, ήπια ένα χυμό, είπαμε τα νέα και λίγο μετά τις εννιά
τους χαιρέτησα και βγήκα για τη βόλτα μου στους δρόμους της γειτονιάς που μένω.
Επιστροφή στο σπίτι στις δέκα, έφτιαξα μια κούπα τσάι και κάθισα και γράφω για
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Διάβασα τα μηνύματα και έριξα μια
ματιά στην καθημερινή επικαιρότητα και στα αθλητικά. Έτσι πέρασε και σήμερα
η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι, Κυριακή, θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή Κυριακής ανοιξιάτικης και ηλιόλουστης.

No comments:

Post a Comment